וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

21.2.2013 / 12:00

השבוע המתחיל ב-24.2.2013 מתאפיין באיבוד פרופורציות ונטייה למעורבות רגשית גבוהה ביותר. בימים כאלה חשוב מאוד לחשוב פעמיים לפני שקופצים

נראה שהמעורבות הרגשית גבוהה במיוחד השבוע והיא עלולה לגרום נזקים אם לא נתמקד במה שקורה באמת. עיניים פקוחות וגישה ראציונלית שמשאירה אותנו קרובים לקרקע, חשובים מתמיד.

המעבר המשמעותי של השבוע: זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו להילוך אחורי במזל דגים, וזה קורה ממש כבר בסוף השבוע הזה. מרקורי בהילוך אחורי עוסק בעיקר בסגירת מעגלים, וכשהוא במזל רגשי כמו דגים – בסגירת מעגלים רגשיים שהפריעו לנו בזמן האחרון. חשוב להתמקד כדי לא לערבב רגשות עם עובדות בשטח. מי בעיקר יושפע מההילוך הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

המעבר הרגשי של השבוע והצמידות שבעקבותיו: זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל דלי החברתי והקליל למזל דגים הרגשי והטעון. המעבר הזה משנה אותנו מבחינה רגשית ובעיקר את התקשורת הרגשית שלנו ביחסים ובדיאלוג שבין אדם לחברו. כעת כל דבר קטן הופך להיות עניין גדול, ומה שעובד שעות נוספות אלה הפרשנויות הרגשית שלנו שעלולות להפוך זבוב לפיל ולהיפך ברגע אחד, וכך לגרום לנו לאבד פרופורציות בקלות. מקצינה עוד יותר את התהליך היא הצמידות של ונוס לנפטון באמצע השבוע: הצמידות הזו עלולה להיות לא קלה בעיקר בגלל פרשנויות מוטעות ורגישות ופגיעות יתר, ומומלץ דווקא השבוע להחליט מראש שלא מנתקים קשרים למרות כל קושי. מי בעיקר יושפע מהמעבר והצמידות הזו ? מזלות שור, מאזניים, דגים ובתולה.

הצמידות הקשה של השבוע: כוכב מרקורי הולך אחורנית במזל דגים, כוכב מרס הולך קדימה, ואחרי צמידות לא קלה לפני עשרה ימים הם נפגשים שוב לצמידות חוזרת שמקפלת בתוכה בדיוק את הסכנות של הקודמת: איבוד פרופורציות, כעסים פתאומיים כשלא מסכימים עם דעתנו, ופה ושם גם החלטות קיצוניות ודרמות יצירתיות במיוחד (מזל דגים...). מה עושים? מחליטים כבר עכשיו שלא מתפתים לסכנות האלה וחושבים פעמיים לפני שמתפרצים או מחליטים על ניתוקי קשרים. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות טלה, תאומים, בתולה, ודגים.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל דגים הרגשי, ונצמד השבוע למרקורי כוכב התקשורת שחוזר אליו בהילוך אחורי. כעת אפשר לסגור קצוות הקשורים לתקשורת עם העבר ולהתפייס, אבל חשוב להיזהר מדרמות וסערות. גלו איפוק!

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל דגים הרגשי ונצמדת לנפטון שרגשני אפילו יותר ממנה! השוורים שלנו הופכים לרגשניים ונוסטלגיים, אבל חשוב לא לאפשר לרגש לנהל את הצד הפרקטי שלכם. הישארו על הקרקע!

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה השבוע בהילוך אחורי ונצמד שוב לכוכב מרס האגרסיבי. חשוב להיזהר במיוחד עכשיו מוויכוחים ועימותים מילוליים מכל סוג, ולא להזדהות יתר על המידה עם עקרונות ומלים כדי להימנע מסערות מיותרות.

סרטן
מעברה של ונוס למזל דגים פותח עוד דלת עבורכם להתפתחות וצמיחה אישית, עם יכולת ללמוד עכשיו משהו חשוב, מקצועי או אישי, שיקדם אתכם. זמן מצוין לתכנן לכם נסיעה לתקופה הקרובה, כדי לרענן את מצב הרוח.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עדיין בקרבתו של נפטון הרגשי, אלמנט שלא ממש עושה לכם חיים קלים, מה גם שהיא שוהה במזל דגים הרגשני כשלעצמו. התנהלות זהירה מאוד חשובה עכשיו, בעיקר בענייני כספים: אל תהמרו כלכלית!

בתולה
מקבץ הכוכבים בבית הזוגיות והשותפויות שלכם גדל מאוד השבוע, עם מעברה של ונוס הרגשית לשם, מקום בו אפשר למצוא כבר את השמש מרס ומרקורי. יחסים ושותפויות הם האישיו עכשיו: השקיעו בפרטנרים שלכם, וביחסים עצמם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל דגים הרגשי, ובנוסף גם נצמדת לנפטון הדביק. נראה שעולם הרגש מתמלא ואפילו מציף משהו, ובעיקר מוציא אתכם מפרופורציות. דברים אינם כפי שהם נראים, ואם תחכו מספיק – הכל ישתנה.

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדול והעצום שבמזל דגים הופך אתכם השבוע לרומנטיים במיוחד.. מעניין, אבל חשוב גם לפעול בהגיון, למרות שהיצירתיות שלכם בשיאה. זמן לאפשר לאהבה להיות בכל מקום בחייכם, ולזכור:לא כל יום פורים..

קשת
בית משפחה וכל הסובב אותם – השבוע הזה הם עשויים להיות בכותרות מבחינתכם. השקעה ביתית אמיתית, שיפור תקשורת עם בני הבית, שיחות עומק שמזמן לא ניהלתם – אפשרו לאנשים קרובים להתקרב אליכם קצת יותר.

גדי
נראה שהיכולת שלכם עכשיו ליזום דברים חדשים ולשתף אנשים אחרים בחייכם במה שעובר עליכם הולכת וגדלה, כשאל הכוכבים שמש מרס ומרקורי מצטרפת גם ונוס למזל דגים: זמן לרעיונות מקוריים, ולפגישות משמעותיות במיוחד!

דלי
אחרי כחודש שבו ונוס העניקה לכם לא מעט מחסדיה הרגשיים ופתחה את לבכם הרך, היא עוברת לבית הכספים שלכם ומנסה לעשות שם בדיוק את אותו הדבר: לפתוח אתכם לפני אפשרויות חדשות. זה בדיוק הזמן להשקיע מחשבה בחשבון הבנק, ובמקורות הכנסה.

דגים
אל השמש מרקורי ומרס שכבר נמצאים במזל שלכם מצטרפת השבוע גם ונוס ואף נצמדת לה לנפטון שליט המזל שלכם! המעבר והצמידות הזו מעניקים לכם קסם אישי מיוחד, ופה ושם גם מגע אמיתי של אהבה. פתחו את הלב, ו..תנו לו להצטרף לחגיגת הרגשות.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully