וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

14.2.2013 / 13:55

השבוע המתחיל ב-17.2.2013 יתאפיין במעבר רגשי חד שיביא עימו סערות ביחסים. חשוב מאוד לא לאבד את האחיזה בקרקע ולפעול באופן ברור

מפלס הרגשות עולה כמזל דגים הולך ומככב במפת השמים כשגם השמש עוברת אליו. החיים הופכים רגשיים ורגשניים יותר, ולכן חשוב מתמיד להניח את הרגלים על בסיס איתן, ולא לאבד את הצפון.

המעבר המעניין של השבוע: זה מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל דלי הצלול והשכלתני למזל דגים הרגשי והרגשני. מקבץ הכוכבים במזל דגים שכולל את מרקורי כוכב התקשורת מרס האסרטיבי ונפטון המעורפל מקבל לחיקו את השמש, והופך להיות מוקד הפעילות הכוכבית השבוע. חלק מהצלילות והפן החברתי שהיה מודגש בשבועות האחרונים נעלם, והמעורבות הרגשית מתחזקת ביחד עם מינון גבוה של סערות ודרמות ביחסים. חשוב לפעול עכשיו באופן ברור וחד משמעי, ולהזהר ממעורבות רגשית גבוהה מדי בכספים ובעסקים. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, דגים ובתולה.

הזווית הקשה של השבוע: זו הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין נפטון המטשטש ומערפל. אם המעבר של השמש למזל דגים מחזק את המעורבות הרגשית שלנו, הרי שהצמידות לכוכב נפטון אפילו מכפילה אותה. זו ללא ספק אחת הצמידויות הפחות קלות לכולנו, כיוון שהיא גורמת להרבה מאוד דברים שנראה בשבועות האחרונים ברורים ויציבים, להראות פתאום מעורפלים ומטושטשים, ובמקביל גורמת גם לבטל אירועים ומפגשים, ומביאה איתה מצבי רוח לא קלים שלעיתים גורמים לצורך להיות קצת לבד, ואפילו להסתגר מעט.

צורך בחשבון נפש אישי עשוי להופיע עכשיו, בעיקר אצל אלה מאתנו שממוקדים בעיקר בסיפוק מיידי ובמענה מהיר לשאלות שהם מציבים לעולם. תחושות של חוסר ודאות צצות הן ביחסים והן בעולם החומר, ומנגד – אשליות ופנטזיות שגורמות לנו להאמין בפתרונות בזק או בעשיית רווח קלים. חשוב לפעול עכשיו בזהירות מכסימלית בנושאי חומר וכספים בכלל. מי בעיקר יושפע מהצמידות? מזלות אריה, דלי, דגים, בתולה, תאומים וקשת.

תחזית שבועית

טלה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים הולך וגדל, מה שאומר שהלחץ מאחורי הקלעים עליכם ועל התכניות שלכם הולך ומתחזק. חשוב לפעול בחכמה השבוע ולא להגיב באופן אימפולסיבי כשדברים לא קורים כפי שרציתם.. סבלנות.

שור
התחום החברתי הולך ומתחזק בהדרגה, עם מעברה של השמש למזל דגים, והפופולריות שלכם נמצאת בעלייה. הגיע הזמן לעשות דברים קצת אחרת ולשם שינוי – בשיתוף פעולה עם אנשים אחרים. חפשו לכם בני ברית הולמים לדרך.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דגים הרגשי, אבל לקראת סוף השבוע משנה כוון ופורץ שוב בהילוך אחורי כשהפעם המגמה לחזור ולהצמד לכוכב מרס האסרטיבי ממנו נפרד לא מזמן.. אל תריבו על שטויות, תאומימים.

סרטן
מקבץ הכוכבים ההולך וגדל במזל דגים מביא איתו חיוכים אליכם, סרטנונים. זהו זמן נפלא להרחיב אופקים לכוונים שתמיד רציתם, להפגין שליטה במה שקורה ממקום שמח ומחוייך, ואפילו לפצוח ביזמה חדשה ומעניינת של לימודים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל דגים הרגשני וכל האנרגיה שלכם משתנה. הגיע הזמן להתמקד במה שחשוב לכם באמת כי בהמשך השמש גם נצמדת לנפטון המערפל ומטשטש וזה שבוע לא קל: דחו את הפגישות החשובות לשבוע הבא.

בתולה
גם השמש עוברת למזל דגים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם מקום שם נמצאים כבר מרס ומרקורי בחגיגה זוגית. המיקום הזה מפנה זרקור אל מערכות היחסים שלכם, והגיע הזמן להתמקד בהם ובפרטנרים שלכם: היו קשובים ופתחו את הלב.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה לה עדיין במזל דלי האוורירי ומביאה איתה קלילות וזרימה נעימה ברם אולם דווקא השבוע היא כמעט אינה יוצרת זויות פעולה עם כוכבים אחרים, אלמנט שעלול להביא תחושה של בדידות מסויימת: הרימו טלפונים, ופגשו אנשים שמחים.

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדל במזל דגים עם מעברה לשם של השמש מגביר מאוד את הצד הרומנטי שלכם ואת הצורך בביטוי אישי. אתם יצירתיים מתמיד, וחשוב עכשיו לעשות דברים ממקום של אהבה וריגושים, ולאפשר ללב להפתח בעוצמה לזולת...

קשת
הצורך בהשקעת תשומת לב בבית ובבני המשפחה הולך ומתחזק, עם מעברה של השמש למזל דגים מקום שם נמצאים כבר מרקורי ומרס. המיקום הזה מדגיש את חשיבות הבית והבטחון שהוא מביא בחייכם: השקיעו בו קצת יותר, וזה יחזור אליכם, ובגדול.

גדי
בית התקשורת שלכם הופך להיות עמוס במיוחד עם מעברה של השמש למזל דגים, מקום בו נמצאים כבר מרקורי כוכב התקשורת ומרס כוכב היזמה: הצירוף הזה מניע אתכם לדיבורים כוונות ובעיקר פעולה: קחו יזמה, ושעטו קדימה עד כמה שתוכלו.

דלי
בגדול נראה שבית החומר והכספים שלכם הופך להיות פעיל יותר ויותר, דליים. כעת הזמן להשקיע קצת יותר מחשבה בכל מה שקשור לחשבון הבנק שלכם, כמו גם ליכולת שלכם לשפר, להחזיר חובות, לסגור אוברדראפט, ולעבור למצב מאוזן. קניות גדולות – השבוע.

דגים
אין ספק שרוב האקשן עובר אליכם, דגיגים. לא רק שהשמש עוברת למזל שלכם – מזל טוף, דגיגים! – ומצטרפת למרס האסרטיבי ומרקורי כוכב התקשורת שכבר נמצאים שם, היא גם נצמדת לנפטון שליט המזל שלכם. חשוב מאוד להזהר לא למסמס תכניות השבוע, ולהתמקד בעובדות.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully