וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע המתחיל ב-10.2.2013 ישלב את עולם הרגשות עם זה הכלכלי. גם אם הדברים שנאמרים אינם קלים לשמיעה, הם מביאים איתם שיעור חשוב לחיים

מרקורי, כוכב התקשורת וונוס הרגשית מככבים בשמים השבוע, לא בגלל תכונות האופי החביבות שלכם אלא בעיקר בגלל הזוויות שהם יוצרים כלפי כוכבים אחרים, ותוצאות הלוואי שלהן, חשוב שנזהר בלשוננו ונשמור על הלב.

הזווית הקשה של השבוע: זו זווית הפעולה בין ונוס הרגשית לבין סטורן העוצמתי והקשוח. הזווית הזו מביאה איתה רגעים לא קלים של כובד ובדידות מסויימת, ונוגעת בעיקר לצד הכלכלי של החיים מצד אחד, ולצד הרגשי של כולנו מצד שני. ונוס מייצגת גם את עולם הרגשות והזוגיות וגם את עולם הפיננסים, וככזו היא מגיבה בעצבנות ובהסתגרות מסויימת כשסטורן הנוקשה יוצר איתה זווית פעולה וגורם לכולנו תחושות של מחנק מהולה בצורך לפתור בעיות מעשיות שמעסיקות אותנו לאחרונה. סטורן הוא המורה הגדול, וכשהוא מכאיב זה אומר שכדאי להקשיב גם אם הדברים שנאמרים עכשיו אינם קלים לאזננו או מחמיאים לה, ואולי דווקא כאן הפואנטה: למידה שכזו יש לה מחיר, ואולי רק כשכואב לנו – בלב או בכיס – אנחנו מוכנים ללמוד ולהפנים את השעור... מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב וטלה.

התקשורת שלנו: כאן אנו עלולים לגלות בעייתיות מסוימת במלים שלנו כמו גם ביכולת שלנו לתרגם אותם למעשים, בעיקר כשהן נפגשות ומתעמתות עם רצונו ורגשותיו של הזולת. ואכן, הצמידות בין מרקורי כוכב התקשרות למרס האסרטיבי שמתחילה כבר בסוף השבוע הזה, עלולה להביא איתה ויכוחים אין ספור ואפילו אלימות מילולית, כשהנטייה במצב כוכבי שכזה היא להזדהות הזדהות יתר עם המלים שלנו, על כל המשתמע. אולי משום כך חשוב כבר עכשיו להחליט שהשבוע לא מנהלים ויכוחי סרק מתישים ולא מתעקשים ללכת רק בדרכנו או לומר את המלה האחרונה בכל מחיר: גמישות ופשרה הן מלות המפתח של השבוע הזה. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, טלה ומאזניים.

ועד שנבין, עד שנדע איך לחבר בין עוצמת המלים של מרקורי לעצמת העשייה של מרס, ולהפוך אותן למנוף נפלא להתכווננות ופעולה – שיהיה שבוע טוב.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם צמוד עדיין לאורך השבוע למרקורי כוכב התקשורת, מיקום שמאפשר לכם מצד אחד להיות יוזמי תקשורת פגישות ושיחות, ומצד שני – עם פתיל קצר ואצבע על ההדק. נסו לדבר בכנות, ולא להפעיל מניפולציות ומאבקי כוח כשלא מסכימים אתכם.

שור
על פניו זה נראה כמו שבוע לא קל, שוורים. מצד אחד שוהה ונוס שליטת הזמל שלכם במזל דלי בבית הקריירה ביחד עם השמש, אלמנט שמביא איתו מעורבות רגשית גבוהה בדרייב ובעשייה, ומצד שני – זוית פעולה עם סטורן שמכבידה מאוד. התמקדו בתחום הכלכלי.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל דגים הרגשני, ונראה שהתקשורת שלכם נוסטלגית עם מינון גבוה של מעורבות רגשית. צמידות בין מרקורי למרס עלולה להביא איתה ויכוחים ועימותים, וחשוב לפעול בזהירות הרבה. חשבו פעמיים על המלים שלכם, ואל תריבו עם העולם.

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל דגים שכולל את מרס מרקורי ונפטון מנסה להריץ אתכם קדימה כדי להרחיב אופקים, ללמוד דברים חדשים, וליהנות משיחות ענוגות שמפילות לא מעט אסימונים. ונוס והשמש במזל דלי לעומת זאת רומזות שלא כדאי לקחת סיכונים בנושאי חומר וכספים: קניות בלבד...

אריה
גם השמש וגם ונוס שוהות עדיין בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אלמנט שממשיך לעזור לכם להשקיע בדיאלוג הזוגי ובשותפויות שלכם. כן, יותר מתמיד אתם זקוקים עכשיו לנפש מבינה ולכתף שאפשר לשים עליה ראש, אבל יש לא מעט כאלה בסביבה: צריך רק לחפש.. ולהסכים להתמסר.

בתולה
צמידות מתמשכת השבוע בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין מרס מביאה איתה שרשרת של קיטורים ומרמורים כאלה ואחרים, וכדאי לנסות ולראות גם – ובעיקר – את חצי הכוס המלאה, ולא רק את זה שחסרה לכם. התחום המקצועי לעומת זאת דורש השקעה אך גם מראה תוצאות נאות.. נייס.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם חוטפת השבוע זווית פעולה לא סימפטית מכוכב סטורן הנוקשה, אותו מורה זקן שמכריח אתכם לדאוג לעצמכם, לתשלומים שלכם, ובעצם לכל התחום הכלכלי בכלל. ואולי באמת הגיע הזמן לטיפול שורש אמיתי בחשבון הבנק? אל תדחו למחר, וגם לא למחרתיים...

עקרב
תשומת הלב שלכם נעה עכשיו בין מקבץ הכוכבים במזל דגים שדורש הרבה צומי, ריגושים ואפילו אהבה, לבין הצורך לארגן דברים בבטן ולהשקיע בו קצת יותר. שיפור יחסים בבית עשוי להביא עכשיו תחושה חזקה של ביחד: זה הזמן לשדרג דיאלוג משפחתי, ולחזור לחמימות המוכרת.

קשת
מיקומם של השמש ומרקורי במזל דלי עושה לכם טוב על הלב: סוף סוף יש תקשורת שמחה והיכרויות מעניינות באמת ששווה להשקיע בהן. מצד שני, מרס ומרקורי במזל דגים עלולים להביא ויכוחים וסערות קטנות אך מסיביות בחוג הבית והמשפחה. מה עושים? משדרגים פה, ומשקיעים שם...

גדי
לחצים ומתחים עלולים להופיע השבוע בקשרים הקרובים כשסטורן שליט המזל שלכם יוצר זוית של מתח עם ונוס הרגשית, וחשוב מאוד לפעול באיפוק הן במערכות היחסים ובדיאלוג עם הסביבה, והן בתחומים העסקי והפיננסי. אל תשברו את הכלים, ובעיקר אל תקחו סיכונים מיותרים.

דלי
השמש שוהה עדיין במזל שלכם ביחד עם ונוס הרגשית, אלמנט שמביא איתו רגעים של עוצמה ושל אהבה, חום ואמפטיה. נצלו את המומנטום כדי לפתוח ערוצים חדשים של תקשורת אל העולם, צרו פגישות ויזמות חדשות כדי להזיז דברים שעלו לאחרונה על שרטון, וקדמו את מה שחשוב לכם.

דגים
נפטון שליט המזל שלכם עדיין קרוב מאוד הן למרס כוכב האקשן והן למרקורי כוכב התקשורת, אלמנט שעדיין מסעיר אתכם מעט בתחילת השבוע. יש הרבה אקשן מאחורי הקלעים עכשיו, וכדאי שלא תצברו כעסים ותסכולים שיפריעו לכם בהמשך השבוע. מרס מזרים הרבה אנרגיה לעשייה: השתמשו בה בחכמה.


לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully