וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

31.1.2013 / 14:30

השבוע המתחיל ב-3.2.2013 מסמל מעבר של כל גלגל המזלות, לתקופה רגשית יותר. הצד החברתי מקבל דגש השבוע, ולמרות החורף מומלץ לצאת לבלות

זהו שבוע של מעברים, שינויי אנרגיות, ומעבר בעצם של גלגל המזלות כולו למקום רגשי יותר – אבל גם חברתי יותר: מרס האסרטיבי וונוס הרגשית הם אלה שקובעים כביכול את הפעולות השבוע, אבל את רוח הדברים קובע בעיקר מרקורי כוכב התקשורת שלנו, והצמידות שלו ושל מרס לנפטון המתעתע.

המעבר המשמעותי של השבוע: זהו מעברם של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ומרס האסרטיבי למזל דגים, אחרי חודש חברתי ושמח יחסית. התקשורת של מרקורי כעת הופכת רגשנית ואישית מאוד, והמימד האובייקטיבי והאינפורמטיבי שבדרך כלל שוהה בה, נעלם. כל מה שאנו חווים או משדרים הופך מהר מאוד להיות מאוד אישי, וגם אנו מושפעים מכל דבר באופן אישי – לטוב ולרע. אם נוסיף לכך בהמשך גם את הצמדותם של השנים לנפטון שהוא שליט מזל דגים, נבין שהתקשורת שלנו בעייתית למדי השבוע, בעיקר כשאנחנו צריכים להשתמש בה כמוטיב לפעולה מעשית: כאן עלול להיות קושי אמיתי. במלים אחרות – סבלנות.. מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות תאומים, בתולה ודגים.

הזווית הקשה של השבוע: צמידות של מרקורי עם מרס. מרקורי כוכבת התקשורת הופך בצמידות הזו את התקשורת שלנו לעצבנית וממוקדת בעצמה, ומכאן עלולות לצמוח לא רק אי הבנות אלא גם ויכוחים וריבים ואפילו אלימות מילולית בעיקר בגלל הזדהות יתר עם המלים שלנו, ומכאן גם פגיעות אישית במינון גבוה. מה עושים?חושבים פעמיים לפני כל מלה, ורק אז מדברים. מי יושפע מהצמידות? מזלות בתולה, תאומים, טלה דגים ובתולה.

המעבר המשמח של השבוע: זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל גדי הנוקשה למזל דלי החברתי. הרגשות הענוגים השבוע יהפכו חברתיים יותר, והרבה מאתנו שנסגרו מעט מאחורי הקלעים יתעוררו בהמשך לחיים, והצד החברתי יפרח יחסית. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, דלי ואריה.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר כבר בסוף השבוע הקרוב למזל דגים אחרים חדשיים חברתיים במזל דלי, והמעורבות הרגשית גדלה, וגדלה עוד יותר בהמשך כשהוא נצמד לנפטון המטשטש ומערפל. שבוע רגשני ולא קל לפנינו.. יהיה מרתק.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת ממש בסוף השבוע הזה למזל דלי החברתי והפתוח, אחרי חודש חנוק דורשני ולא קל במזל גדי. הגיע הזמן לשאוב קצת נחת מהכוכבים, ונראה שהשבוע הזה הולך להיות קליל כמעט עד סופו, אז נוצרת זוית של ונוס עם סטורן.. סבלנות, וזה עובר.

תאומים
אחרי חודש תקשורתי ומתוקשר עם לא מעט היכרויות מעניינות, עובר מרקורי שליט המזל שלכם למזל דגים הרגשי, ונראה שהתקשורת שלכם הופכת להיות רגשית מאוד. צמידות בין מרקורי למרס האסרטיבי ולנפטון המעורפל עלולה להביא דרמות ווויכוחים בשפע: גלו איפוק...

סרטן
מעברו של מרס האסרטיבי למזל דגים מעורר אתכם למסע קצר אך מסיבי של התפתחות וצמיחה אישית, ורעב לגרויים ועשייה שפותחים את הראש. הגיע הזמן להרחיב אופקים, לתכנן נסיעות, ואולי גם ללמוד משהו חדש ומעניין: סדנה מרתקת או לימודי תעודה – מומלצים.

אריה
ונוס עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם ממש בסוף השבוע הזה, אלמנט שבהחלט עשוי להוסיף אנרגיה ועניין לתחום ההיכרויות שלכם, ומכל הסוגים. הלב נפתח עכשיו ביתר קלות – כדאי לעקוב אחריו, ולתת לאהבה שבכם לצאת, ו..לפגוש גם אהבה אצל אחרים.

בתולה
מעברו של מרס האסרטיבי לבית הזוגיות והיחסים שלכם בסוף השבוע, עשוי להביא איתו תקופה של התמקדות בשותפויות שלכם, או בשתופי פעולה מסוגים שונים. יחד עם זאת המיקוד הזה עלול להביא גם ריבים ועימותים. זכרו: חשוב להשקיע בזולת – אבל לא להלחם בו..

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת לבית הרומנטיקה ההנאות והבילויים, אלמנט שבהחלט צובע את החיים בצבעים מעט ורודים ויפים יותר, ומעניק למאזנאי המצוי יכולת להתמקד בדברים האהובים עליו, מהיותו נשלט על ידי ונוס היפה. אורנוס התזזיתי ממשיך להביא אליכם שינויים בהסתכלות ובגישה.

עקרב
מעברו של מרס למזל דגים כבר בסוף השבוע מביא איתו דגש מיוחד על הצורך שלכם בביטוי אישי ייחודי, אבל גם עלול לזמן לכם לא מעט ויכוחים וחילוקי דעות. חשוב להעביר את המסרים שלכם השבוע ברכות, כי כל ויכוח עלול להתפתח בקלות למלחמת עולם קטנה.. סומך עליכם.

קשת
ונוס המקסימה עוברת לבית החברתי שלכם, קשתים, ואתם נכנסים לתקופה נאה של הרחבת המעגל החברתי שלכם, ושלל היכרויות חדשות ומעניינות. הגיע הזמן לפתוח עוד אשנב אל העולם, והפעם דרך האשנב הזה גם העולם י יכול לראות אתכם – ולפרגן.. זמן מצוין לעסקים חברות ומוסדות.

גדי
שהותה של ונוס בבית הכספים שלכם עשויה להביא איתה יכולת לסגור אוברדראפט או ליצור מקורות הכנסה נוספים. זוית בהמשך השבוע בין סטורן שליט המזל שלכם לונוס עלולה להביא כובד וקושי ביחסים, וחשוב לא לשמור דברים בבטן אלא להוציא – ולדבר על הכל.

דלי
השמש עדיין במזל שלכם, דליים, וחגיגות ההפתעה נמשכות. אולם גם מרקורי וגם מרס עוברים לבית הכספים, ועלולים להביא איתם הוצאות גבוהות יותר ממה שתכננתם. זהירות. מעברה של ונוס למזל דלי ממש בסוף השבוע הזה, מביא איתו חודש מקסים עם הרבה נוכחות ויופי.

דגים
כוכב מרס עובר למזל שלכם כבר בסוף השבוע הזה, והוא הולך להביא איתו אוקיינוס של מרץ ואנרגיה לעשייה וליצירה, אבל במקביל גם מאבקי כוח קטנים כשהאגו שלכם חוזר להיות פעיל ולעמוד על שלו. זמן מצוין ליזמות והתחלות מכל הסוגים, ולקביעת עובדות בשטח. הגיע הזמן.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully