וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

24.1.2013 / 11:45

השבוע המתחיל ב-27.1.2013 עומד בסימן של שינויים, הן בפן הרגשי והן בפן המעשי. זה הזמן לעשייה בשטח

מצב הכוכבים עומד לפני שינוי רגשי, אבל רובו יתרחש בשבוע הבא ולא בשבוע הזה. השבוע אנו חווים את סיומם של כמה וכמה תהליכים הקשורים למערכות היחסים שלנו ולדיאלוג עם העולם: כדאי להקשיב לא רק לעצמנו אלא גם למה שיש לעולם מסביב לומר, ולתרגם את המסקנות לעשייה בשטח.

הזווית הקשה של השבוע: זו זווית הפעולה בין השמש לבין סטורן הנוקשה. הזוית הזו עלולה להביא איתה צורך לתכנן ולארגן דברים על חשבון הצד הספונטני והאותנטי שלנו, על כל המשתמע מכך, עם מינון גבוה של עקביות ומעשיות על חשבון הצד הרגשי הרך של כולנו. חשוב להיות עכשיו מאורגנים, ולפעול באופן יעיל ולא 'נחמד'. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה. דלי, גדי וסרטן

הזווית הבעייתית של השבוע: זו זווית הפעולה בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לבין סטורן הנוקשה. הזווית הזו מכריחה אותנו להתמקד במציאות המעשית והכלכלית, ולהוריד את המסך הצבעוני מעל החלקים האחרים בתקשורת בחיינו: אם אין קמח – אין תורה. אומרים המשל וסטורן, ומכריחים אותנו להתייעל. אולם הייעול הזה עלול להביא איתו גם תחושות של כובד ובדידות בתקשורת שלנו עם העולם. וחשוב לפעול באופן חכם וממוקד ובעיקר – להבין את עצם התהליך: קשה לעשות כמה דברים בבת אחת והצורך המעשי עלול לבוא עכשיו על חשבון הצרכים הרגשיים שלנו. על המחיר שאנו עלולים לשלם על כך. מי בעיקר יושפע מהתהליך? מזלות תאומים, בתולה. דגים קשת וגדי.

מקבץ כוכבים במזל דלי: השמש מרקורי ומרס ששוהים במזל דלי מדגישים השבוע את הפעילות שלנו במישור החברתי, ואת הצורך שלנו בפעילות עם אחרים כדי שהדברים שאנו יוזמים גם יקרמו עור וגידים. זהו זמן טוב לקדם רעיונות ויזמות עם מוסדות וארגונים. ולהרחיב את המעגל החברתי של כולנו. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות דלי. אריה. טלה. בתולה. תאומים. ומאזניים

תחזית שבועית

טלה
זה השבוע האחרון של מרס שליט המזל שלכם במזל דלי החברתי, ובסופו הוא עובר למזל דגים הרגשני. נצלו את השבוע הזה ליזמות חדשות בתחום החברי ולדיאלוג משופר עם חברות וארגונים במזל שלכם, ולהרחבת המעגל החברתי והכנסת חברים חדשים. קדימה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה שבוע אחרון במזל גדי הנוקשה, ומסיימת את הטירונות שמעביר לה סטורן, כשהיא ללא זויות עם כוכבים אחרים, אלמנט שמרגיש קצת לבד.. אבל בסוף השבוע ונוס עוברת למזל דלי ולבית הקריירה, ו והאנרגיה משתנה. הגיע הזמן ליזום.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל דלי החברתי, והתחושה הכללית היא תחושה של זרימה ופתיחות, בעיקר עד אמצע השבוע. הלחצים של השבוע הקודם נעלמים, והחיוך חוזר. אולם חוזר זויות לכוכבים אחרים מאמצע השבוע משאיר אתכם קצת לבד במערכה.. סבלנות.

סרטן
ונוס הרגשית פותחת את השבוע כשהיא בבית הזוגיות והיחסים שלכם, סרטנונים, אלמנט שמביא איתו יכולת להשקיע יותר במערכות היחסים שלכם, לשפר ולהעמיק קשרים. מעברה של ונוס בסוף השבוע למזל דלי מעביר את הדגש לתחום הכלכלי. זמן לפעול בחכמה בחשבון הבנק...

אריה
על פניו זה נראה כמו שבוע לא קל, אריות, אך כל לימון אפשר להפוך ללימונדה, כידוע: השמש שליטת המזל שלכם במזל דלי החברתי חוטפת זוית פעולה לא קלה מסטורן הנוקשה, אלמנט שמראה שלקחתם על עצמכם קצת יותר מחוייבות. נסו להרפות, לא לקחת ללב, ולמצוא זמן פנאי לעצמכם..

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל דלי, ואתם נאלצים להיות פתוחים תקשורתיים ובעיקר אסרטיביים יותר ממה שתכננתם. חלק מכם ירים בשמחה את הכפפה הזו וחלק אחרי ילחץ, וללא צורך: העולם מפציר בכם לקחת חלק פעיל יותר במה שקורה מסביב-אל תשארו מאחור.

מאזניים
זה השבוע האחרון של ונוס שליטת המזל שלכם במזל גדי והכובד שהיא חווה שם, וכדאי להתאפק ולהיות סבלניים כי כבר בסוף השבוע התמונה תשתנה: ונוס תעבור למזל דלי, הקלילות תחזור בהדרגה, ואפשר לומר שהדברים יקרו באופן שמח וחברתי יותר. ובינתיים-השקיעו בבית ובסביבתו.

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי שכולל את השמש מרקורי מרס וונוס, מאותת שיש הרבה אקשן בבית ובמשפחה, וזהו זמן שצריך לפנות כדי לטפל בדברים. זמן טוב להשקיע יותר בבית ובסביבתו, ואפילו לחשוב על שינוי מקום מגורים. מרס שעובר למזל דגים בסוף השבוע, מחזיר את הרומנטיקה...

קשת
ונוס יוצאת מבית הכספים שלכם בסוף השבוע ועוברת לבית התקשורת שלכם, קשתים, מה שאומר שצפוי לכם חודש תקשורתי במיוחד כשהקסם האישי שלכם במיטבו. נצלו את התקופה הזו לקידום כל הרעיונות והיזמות שלכם, למסעות שכנוע יעילים, ואפילו להיכרויות חדשות.. זה הזמן.

גדי
השבוע הזה מתחיל מעט ברגל שמאל, כשזוית הפעולה בין סטורן שליט המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת עדיין פעילה מאוד, אלמנט שעלול להביא איתו בעיות בתקשורת אכזבות ואולי גם תסכול מסויים עד אמצע השבוע: רק עכשיו כדאי לצאת ביזמות חדשות. לקראת סוף השבוע חוזר החיוך...

דלי
מקבץ הכוכבים הגדול שנמצא עכשיו במזל שלכם ממשיך להפעיל אתכם בעוצמה, ולכל הכוונים. השמש מרקורי מרס ובהמשך גם ונוס שעוברת למזל דלי מביאים איתם לא מעט אפשרויות חדשות להיכרויות והתפתחות אישית. בסוף השבוע עובר מרס לבית הכספים שלכם: המנעו מבזבוזים...

דגים
גם השבוע הזה מצטיין בשפע של לחצים ומכל הכוונים, כשרק ונוס מפעילה אתכם באופן חיובי ומאפשרת לכם להתיידד עם העולם ולעשות עבודת עומק בכל מה שקשור למוסדות וארגונים. בסוף השבוע עובר מרס למזל שלכם, והוא יביא איתו הרבה מרץ ואנרגיה אותם תרגישו כבר בשבוע הבא.. יהיה מעניין.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully