וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

17.1.2013 / 10:00

בשבוע המתחיל ב-20.12.2012 עושה רושם שהשמיים משתתפים גם הם במערכת הבחירות, כאשר הדגש הוא על נושאים חברתיים. יהיה מעניין

באופן מעניין משתתפים הכוכבים גם בתהליך הבחירות שלנו, במישרין או בעקיפין, ואחרי חודש לא קל שבו שהו מרקורי כוכב התקשורת והשמש, מיקוד הדברים במזל גדי הם עוברים למזל דלי בעל המודעות והאוריינטציה החברתית המפותחת, ואולי גם מסמלים בכך בעקיפין את המיקוד במערכת הבחירות הזו.

המעבר המשמעותי של השבוע: זהו מעברה של השמש למזל דלי. המעבר הזה מביא איתו ללא ספק ריענון בתחושות שלנו, ואת מקום הכובד והאחריות תופסים הקלילות והמעורבות החברתית שלנו. הגיע הזמן להתיידד מחדש עם העולם, ויפה שעה אחת קודם. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות דלי, אריה, שור ועקרב.

התקשורת שלנו: התקשורת שלנו משתנה השבוע, עם מעברו של כוכב מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ממזל גדי הנוקשה והביקורתי למזל דלי החביב והחברתי. אין ספק שיש משמעות גדולה למעבר ההזה, כיון שהוא מסמל יותר מכל את היכולת שלנו להתחבר מחדש לעולם – וזה לזה – ממקום אופטימי ואוהב ולא ממקום נוקשה וציני. תקשורת כזו יכולה לתרום לכולנו, ובעיקר מדגישה את היכולת שלכם להעמיד את האלמנט החברתי בכל מה שקשור לבחירות ולקלפי. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, דלי ואריה.

הזויית הקשה של השבוע: זו זווית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין סטורן הנוקשה. הזווית הזו מביאה איתה דגש מעניין על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול באופן תקשורתי, מגבילה ומדחיקה דברים, ומכריחה אותנו להיות לא רק חברתיים ונחמדים אלא גם פרקטיים ומעשיים. מכיון שאלה שני אלמנטים שונים בתכלית, אנו עלולים להרגיש עכשיו קונפליקט בין הרצון להתיידד לבין הרצון להיות פרקטיים, ולשנות סדרי עדיפויות. חשוב לומר את הדברים שאנחנו באמת מרגישים עכשיו, ובלי לעשות חשבונות. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

תחזית שבועית

טלה
אין ספק שהצד החברתי שלכם מתחזק מאוד השבוע. מרקורי כוכב התקשורת עבר זה עתה למזל דלי וגם השמש עוברת למזל דלי בהמשך השבוע, מקום בו נמצא גם מרס שליט המזל שלכם.. קחו יזמה, הפתחו לעולם, והרחיבו את המעגל החברתי והמקצועי!

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל גדי, מיקום שהופך אתכם לפרקטיים אך גם לכאלה שנושאי צמיחה אישית לימודים ונסיעות מעניינים אתכם כעת במיוחד. חוסר זויות של ונוס לכוכבים אחרים עלול לגרום לכם להרגיש קצת לבד.. סבלנות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נכנס זה עתה למזל דלי השייך גם הוא ליסוד האויר כמו מזל תאומים עצמו, ואחרי חודש דורשני שיפוטי ולא קל אתם סוף סוף מוצאים את עצמכם באווירה קלילה ונעימה יותר, ובזרימה כיפית אמיתית. הגיע הזמן להשתחרר, ולזרום בשמחה קדימה..

סרטן
ונוס הרגשית שוהה עדיין בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, סרטנונים, אבל ריכוז הכוכבים המתגבר במזל דלי מראה שחשובים במיוחד השבוע חשבון הבנק והתחום הכלכלי: השקיעו בהם מחשבה! זה הזמן להתמקד אכן בחזרה לקרקע יציבה מבחינה פיננסית, ולסגור אוברדראפט.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת לבית הזוגיות והשותפויות, מקום אליו עבר זה עתה מרקורי כוכב התקשורת ומרס האסרטיבי כבר נמצא שם מזה כמה שבועות: אינכם במיטבכם מבחינה פיזית וחשוב לפעול בזהירות, אבל השקעה במערכות יחסים ובזוגיות – זה הזמן, ואפילו בגדול!

בתולה
נראה שהתחום המקצועי הופך להיות עמוס במיוחד מבחינתכם, בתולות. מקבץ הכוכבים הגדל בהדרגה במזל דלי משפיע לא מעט, ויתכן שתפגשו עכשיו יותר עבודה או לחצים בעבודה, אפשרויות התפתחות מקצועיות, ואולי גם הוספה של מקור פרנסה נוסף. השקיעו מחשבה בבריאות שלכם!

מאזניים
השמש שעוברת השבוע למזל דלי, מרקורי שזה עתה עבר לשם ומרס שכבר נמצא שם – נפתח מקום לאהבה. ונוס שליטת המזל שלכם לעומת זאת תקועה קצת במזל גדי במקום בודד וללא זויות עם כוכבים אחרים: קחו יזמה, פתחו את הסתימות הרגשית האלה, ואל תשארו בבית.

עקרב
נושאי בית ומשפחה שעד עכשיו איכשהו הצלחתם להשתלט עליהם, דורשים מהשבוע למרות הכל התייחסות מיוחדת ודגש מכסימלי. מקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי שם את הדגש עכשיו על הצורך לשפר תקשורת עם בני הבית, ולהשקיע בבית וסביבתו, ואפילו לחשוב על שינוי מקום מגורים.

קשת
נראה שהרבה מעגלי תקשורת חדשים נפתחים בפניכם מהשבוע הזה ואילך, כשמקבץ הכוכבים במזל דלי הולך ומתרחב ודורש יותר תשומת לב למלים, למפגשים, ולקשרים החדשים שלכם. זה הזמן להיכרויות חדשות ומכל הסוגים, והרחבת המעגל החברתי האישי והמקצועי. קדימה.

גדי
נראה שבית הכספים שלכם דורש מהשבוע התייחסות מיוחדת, גדיים. מעברה של השמש למזל דלי מקום שבו נמצאים כבר מרקורי כוכב התקשורת ומרס האסרטיבי מצביע על צורך מתחזק בבניית קרקע יציבה, ובחשבון בנק שמגיע לאיזון. הגיע הזמן לחשיבה כלכלית מאוזנת נבונה ומושקעת.

דלי
מזל טוף, דליים! נראה שהחיים הופכים להיות אוסף של זירות לפעולה ובהרבה תחומים, כשהשמש עוברת למזל שלכם וביחד עם מרקורי כוכב התקשורת ומרס האסרטיבי מאפשרת לכם לפרוץ חומות, לפתוח דלתות, ולרוץ קדימה עם יזמות חדשות ומעניינות. אל תשארו מאחור!

דגים
מקבץ הכוכבים הגדל במזל דלי מצביע על שרשרת של לחצים ושאיפות שמאחורי הקלעים, וביחד עם נפטון שליט המזל שלכם שנע קדימה מצביעים על הצורך לנקות פחדים וסטיגמות, להתארגן על תכניות פעולה מקיפות ואסרטיביות, ולהתחיל להזיז דברים: בעדינות – אך בתקיפות!

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully