וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

10.1.2013 / 10:30

השבוע המתחיל ב-13.1.2013 עומד להיות סוער, ולאו דווקא בגלל מזג האוויר. הזדמנות אחרונה לזמן הקרוב לתקשורת מעשית שאינה מערבת רגשות

אין ספק שזה שבוע לא שקט, ומעניין שזה קורה דווקא בגלל ונוס הרגשית - היא זו ששולטת בכיפה ומכתיבה את המהלכים, בעיקר בגלל הדיאלוג שלה עם אורנוס התזזיתי ופלוטו היצרי שמסעירים את הרוחות. מצד שני, מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דלי, יהיה מעניין.

הזווית הקשה של השבוע: כאן מתחרות על התואר שתי זוויות. האחת – זווית פעולה בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי, זווית שעלולה להביא איתה חוסר סבלנות ורגשות עצבניים ולא שקטים במערכות היחסים שלנו. אורנוס מביא איתו צורך חזק בספייס וחופש אישי, בעוד ונוס מדברת בעיקר על קרבה ואינטימיות: זווית בין השנים האלה עלולה להביא לריחוק מה ביחסים, ואולי גם לצורך חזק מהרגיל של בני הזוג בזמן איכות אישי לעצמם. שינויים פתאומיים במערכת היחסים, דרמות שעולות ויורדות בלי שום אזהרה, ניתוקים וחיבורים מעניינים – כל אלה אפשריים השבוע. זהירות. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? שור, מאזניים, דלי ואריה.

הזווית היצרית של השבוע: זו הצמידות בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי והעוצמתי. הזוית הזו שמה את הדגש על הצד היצרי של היחסים ולא על הצד ההרמוני שלהם שאותו מייצגת ונוס. בנוסף אנו עלולים לפגוש השבוע לא מעט חיכוכים, מאבקי כוח וויכוחים על טריטוריה, אלמנטים שאותם מביא פלוטו לשטח. כעת הזמן לגלות איפוק ובגרות כשהפתיל הקצר שלנו מופעל מכל גירוי ולו הקטן ביותר, ולא להתפתות לנתק קשרים ויחסים כשאי הבנות מגיעות והדברים עולים על שרטון. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב גדי וסרטן.

התקשורת השבוע: מרקורי כוכב התקשורת שוהה עדיין במזל גדי, והופך את התקשורת שלנו למעשית וממוקדת מטרה, ולא רגשית או שכלתנית מדי. זהו השבוע האחרון של מרקורי במזל גדי, ולכן כדאי לנצל אותו ואת התקשורת שלנו בתחום המקצועי והכלכלי כדי לקדם דברים ללא מעורבות רגשית גבוהה. בסוף השבוע עובר מרקורי למזל דלי, והתקשורת שלנו הופכת חברתית ופתוחה יותר. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

תחזית שבועית

טלה
מרס כוכב היזמה והעשייה שלנו משתחרר לאיטו מזווית הפעולה עם סטורן הנוקשה, ואפשר לנשום לרווחה: חלק מהמחסומים שעצרו אותנו בעשייה השבוע יעלמו, הכובד יתפוגג, ואפשר יהיה ליהנות משבוע אקטיבי ונעים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זווית פעולה עם אורנוס התזזיתי שמביאה צורך בספייס וקצרים בתקשורת רגשית, ובמקביל יוצרת צמידות עם פלוטו היצרי שמביאה איתה יצריות חזקה ומאבקי כוח למיניהם. פעלו בזהירות!

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נצמד לשמש במשך מרבית ימות השבוע, אלמנט שמביא איתו הרבה עוצמה לפעילות שלכם. הכובד מתחיל להתפוגג בהמשך כשלקראת סוף השבוע עובר מרקורי למזל דלי, והצד החברתי הופך פעיל.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי שכולל את השמש ונוס ואפילו מרקורי עד סוף השבוע הבא, מקרין על מערכות היחסים שלכם: זה הזמן לעשות דברים באופן חכם בקשרים הקרובים, להשקיע באנשים קרובים, ובדיאלג עם שותפים.

אריה
מרס שוהה עדיין במזל דלי מול המזל שלכם, ומאתגר אתכם לא מעט במטרות אקטיביות וביזמות חדשות שהגיע הזמן להוציא לפועל. במערכות היחסים שלכם כדאי להזהר ממאבקי אגו ומהצורך לומר את המלה האחרונה. סבלנות.

בתולה
רומנטיקה וביטוי אישי יצירתי הם הנושאים שילוו את כל השבוע הזה, והצורך בהם עשוי להיות משמעותי מבחינתכם. אל תתפשרו על מה שלא באמת מרגיש לכם. בסוף השבוע עובר מרקורי למזל דלי, וזה הזמן להתארגן מחדש בתחום המקצועי.

מאזניים
אין ספק שזה נראה כמו שבוע סוער ודרמטי, כשונוס שליטת המזל שלכם סופגת גם זוית פעולה מאורנוס התזזיתי וגם נצמדת לפלוטו היצרי: הרגשות עשויים למלא תפקיד מרכזי עכשיו בהחלטות שלכם. אל תשברו את הכלים!

עקרב
צמידות מעניינת בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה שבוע עמוס וטעון רגשית עד מאוד, כשההגיון והרציונל נעלמים מול הצורך ליצור דרמה מכל עניין. אל תקחו כל דבר באופן אישי מדי, ושמרו על פרופורציות.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי מקרקע אתכם, קשתים, ומכריח אתכם לטפל בעדינות אך בתקיפות בחשבון הבנק שלכם, ובתחום הכלכלי בכלל. מעברו של מרקורי למזל דלי בהמשך מביא איתו תקשורת יצירתית ומקסימה: הגיע הזמן לדבר.

גדי
נראה שרוב האקשן הכוכבי מתרכז עדיין במזל שלכם השבוע, גדיים. ונוס הרגשית, השמש ומרקורי כוכב התקשורת עדיין שם, פותחים לכם אפשרויות חדשות של יזמה ופעולה, ומאתגרים אתכם: נצלו את המומנטום, ורוצו קדימה בכל הגזרות.

דלי
זווית פעולה בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית עלולה לגרום לאי הבנות ביחסים, וניתוקים תקשורתיים. בהמשך מצטרף אל כוכב מרס ששוהה עדיין במזל שלכם מרקורי כוכב התקשורת, ופותח תקופה תקשורתית חדשה ומרתקת.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי תורם עדיין לא מעט לצד החברתי שלכם, דגיגים, וזהו זמן מצוין לא רק להרחיב את המעגל החברתי אלא גם ליצור קשרים עסקיים ומקצועיים מכל הסוגים, לסייע ולפרגן לאחרים. אל תשארו מאחור.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully