וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע המתחיל ב-6.1.2013 מחייב את רוב המזלות להסתכל למציאות בעיניים ולהתחיל לפעול

על פניו זה נראה כמו שבוע שבו הלחץ גובר והחגורה מתהדקת: הגיע הזמן לקחת את העניינים ברצינות, בעיקר בכל מה שקשור לצד הכלכלי של החיים, ולהתמקד בתוצאות.

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין מרס האסרטיבי לסטורן הנוקשה. הזוית הזו מביאה איתה את הצורך למקד את הפעילות שלנו בעיקר בעובדות, ולא לבזבז אנרגיה לריק. מרס מסמל את הפעילות שלנו וסטורן – את הצד הביקורתי והמעשי: צמידות ביניהם עלולה להביא איתה רגעים לא קטנים של תסכול מצד אחד, אך מינון גבוה של משמעת עצמית ומיקוד במטרה מצד שני. הזהרו מחתימה על חוזים. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, גדי, דלי ואריה.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל קשת השמח והאופטימי למזל גדי הממוקד והמעשי. המיקום הזה מראה שהמיקוד הרגשי שלנו הולך להיות כעת בעובדות, ושעולם הרגש הופך להיות רציני ומעשי יותר מאשר נלהב ואימפולסיבי כמו בחודש האחרון. זמן לקחת את כל מערכות היחסים שלנו ברצינות מכסימלית, ולהשקיע גם במיסוד קשרים וגם בצד המעשי שלהם. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, גדי וסרטן.

התקשורת שלנו – זו עלולה להיות מעט בעייתית השבוע. מרקורי כוכב התקשורת נצמד לפלוטו היצרי במזל גדי, וזה עלול להביא שבוע שבו התקשורת שלנו סוערת ודרמטית, עם לא מעט מאבקי כוח תקשורתיים. אולי משום כך חשוב דווקא השבוע לא להכנס לריבים ווויכוחים, אלא לפעול באופן רגוע עד כמה שאפשר, ולהמנע מחילוקי דעות או משבירת כלים. מי בעיקר יושפע מהתקשורת הזו? מזלות בתולה, תאומים, עקרב ושור.

תחזית שבועית

טלה
שבוע לא קל ודורשני מאוד, אולי הקשה שבכל החודש. הצמידות שבין מרס שליט המזל שלכם לבין סטורן הנוקשה דורשנית במיוחד בכל מה שקשור לחומר וכספים. הזהרו מאוד בעסקות שלכם, ותנו לצד המעשי לשלוט.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל גדי, והחיים עוברים למוד פרקטי במיוחד ששם את הרגשות בצד לרגע, ופועל בעיקר עם העובדות והפרטים הקטנים. הגיע הזמן לבסס את עולם הרגש על עובדות, ובכספים – לפעול בזהירות רבה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נצמד לפלוטו היצרי והכוחני, והתקשורת שלכם עלולה לעבור כמה וכמה מהפכים מעניינים השבוע. חשוב להתמקד עכשיו במה שחשוב באמת, ולא לכעוס או ליצור סערות מיותרות. גלו איפוק ובגרות.

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל גדי שממול הולך וגדל, והשבוע נמצאים בו השמש מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס הרגשית שעוברת אליו. נושאי זוגיות ויחסים הופכים משמעותיים במיוחד, וזהו זמן טוב להעמקת קשרים – או לפעילות זוגיות מורחבת.

אריה
כוכב מרס האסרטיבי שוהה בבית הזוגיו והיחסים שלכם עכשיו, ומביא איתו צורך להתמקד בדברים שמפריעים ליחסים, או להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלכם מקשר קרוב. זמן טוב לעשות דברים ביחד, ולא לחוד.

בתולה
הצמידות בין מרקורי שליט המזל שלכם לכוכב פלוטו לא עושה לכם חיים קלים השבוע, בתולות. המיקום הזה מצריך הרבה מאוד סבלנות מצד אחד, ומצד שני מביא איתו יכולת להעמיק יחסים ותקשורת, ולדבר על מה שחשוב באמת.

מאזניים
מעברה של ונוס שליטת המזל שלכם למזל גדי מוריד מעט את מפלס ההתלהבות והשמחה, ומצד שני – מביא איתו יכולת להשקיע קצת יותר בצד המעשי של החיים, ובעיקר בנושאי בית, משפחה, נכסים ונדל'ן. התמקדו!

עקרב
צמידות בין פלוטו שליט המזל שלכם למרקורי כוכב התקשורת עלולה להביא איתו מעורבות רגשית גבוהה מאוד בתקשורת ובמלים שלכם, ופה ושם גם לגרום לשגיאות בשיפוט: הזהרו במלים שלכם, ואל תקלקלו יחסים יפים.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי הולך ומתעבה, וביחד איתו הולך ומתחזק הלחץ על בית הכספים שלכם. הגיע הזמן לטיפול שורש אמיתי בכל מה שקשור לחומר וכספים בחייכם, ויפה שעה אחת קודם. אל תדחו דברים לשבוע הבא!

גדי
מקבץ הכוכבים במזל שלכם הולך וגדל השבוע, כשגם ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם ומצטרפת לשמש ולמרקורי שכבר נמצאים שם. הגיע הזמן לבדוק את כל האפשרויות שמצפות לכם עכשיו, ויש לא מעט כאלה, ולעשות זאת בזהירות.

דלי
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, דליים, ולהביא איתו הרבה אקשן למערכת. המיקום הזה מכריח אתכם לפעול בכמה וכמה חזיתות במקביל, אך לחילופין אתם עלולים להרוס קשרים נאים בגלל גישה כוחנית וקיצונית. גלו איפוק!

דגים
מקבץ הכוכבים הגדל במזל גדי מרחיב את אפשרויות העשייה ושיתופי הפעולה שלכם עם אחרים, ובמקביל עוזר לכם גם להרחיב את המעגל החברתי ואת מספר אלה שיכולים לעזור ולסייע לכם. התמקדו בעשייה משותפת, ואל תפעלו לבד.


לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully