וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

20.12.2012 / 10:10

השבוע האחרון של השנה המתחיל ב-23.12.2012 מביא עימו הרבה ניגודים ומעברים מעניינים

שני מעברים מעניינים, זווית אמביציוזית מאוד וזווית אחת מאוד לא קלה – נראה שאין רגע דל בכוכבים בשבועות אלה.

המעבר המשמעותי של השבוע: זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל קשת האימפולסיבי והאנרגטי למזל גדי המבוקר והמעשי. המעבר הזה מכריח את כולנו לקחת את אנרגיית האש החזקה שיש עכשיו במזל קשת, ולתרגם אותה לעשייה פרקטית וללו'ז מדויק. זהו זמן טוב להיערך מחדש לעשייה מאורגנת בחודש הקרוב, ובמקביל להשקיע קצת יותר תשומת לב בתחום הכלכלי. מי בעיקר יושפע ממעברה של השמש? מזלות גדי, טלה, מאזניים וסרטן, וכמובן אריה.

המעבר האנרגטי של השבוע: זהו מעברו של מרס, כוכב האקשן, ממזל גדי המאופק למזל דלי החברתי. המעבר הזה מביא איתו דגש מיוחד על הצד החברתי בחיינו, ועל האנרגיה והמדיה החברתית בכלל. אחרי חודשיים של עשייה סוליסטית הגיע הזמן לשתף פעולה במטרות הגדולות שלנו, כדי שדברים יקרו קצת אחרת. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, מאזניים, דלי ואריה.

הזווית הקשה של השבוע: זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין אורנוס התזזיתי וחסר השקט. הזוית הזו שמגיעה לשיאה ביום שלישי, עלולה להביא איתה כמה ימים עצבניים שבהם כדאי להזהר שלא לשבור את הכלים ולא לנתק קשרים. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, שור ועקרב.
הזוית האמביציוזית של השבוע – זו זוית העימות בין יופיטר כוכב השפע לבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, זוית שעיקרה צורך בגרויים מנטליים וסביבתיים, בתקשורת רחבת אופקים, בנסיעות טיולים וחוויה של נופים אחרים פיזית או מילולית, ובתכניות ללימודים של משהו מלהיב ומרגש. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, ודגים.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר השבוע ממזל גדי המאופק והאמביציוזי למזל דלי החברתי והתקשורתי. הגיע הזמן להפנות את האנרגיה שלכם לתחום החברתי, לחפש לכם שיתופי פעולה נאים וידידים חדשים, ולהרחיב את המעגל.

שור
אמביציה ודרייב – אלה מלות המפתח של השבוע הזה מבחינתכם, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית מאתגרת ממש מול יופיטר כוכב השפע והמרחבים, ונראה שהגיע הזמן להרחיב אופקים ואזורי פעולה. קדימה.!

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה כעת במזל קשת ממול, בבית השותפים והזוגיות ביחד עם ונוס הרגשית. המיקום הזה מדגיש את הצורך שלכם בדיאלוג יצירתי ומשתף בזוגיות וביחסים, ובניית יחסי אמון בקשרים קרובים. דברו – ועל הכל.

סרטן
מרס האסרטיבי ששהה כחודשיים בבית השותפויות שלכם עובר השבוע למזל דלי, ונראה שהחיים אפעס הופכים קלים יותר כשאין מצבים ביקורתיים ממול. הגיע הזמן להשקיע קצת יותר מחשבה ומאמץ בנושאי כספים, ובחשבון הבנק.

אריה
כוכב מרס עובר לבית השותפויות והזוגיות שלכם, ונראה שהוא מכריח אתכם ליצור דיאלוג מחודש עם מי שנמצא ממול, כשהשמש שליטת המזל שלכם עובר למזל גדי המאופק, ויוצרת זווית פעולה עם אורנוס התזזיתי. אל תשברו את הכלים!

בתולה
מקבץ הכוכבים במזל קשת ממשיך להביא איתו צורך להשקיע יותר בבית ובמשפחה, אבל מעברה של השמש למזל גדי מראה על דגש מיוחד שמקבל בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם. הגיע הזמן להתחיל להקשיב ללב...

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל קשת התקשורתי, ויוצרת זוית של עימות לכוכב יופיטר שנמצא ממול: הזוית המאתגרת הזו גורמת לכם לרצות להרחיב אופקים, לנסוע מעבר לים, או לרצות וללמוד משהו חדש ומעניין במיוחד. נייס..

עקרב
ונוס ומרקורי במזל קשת מאפשרים לכם להמשיך ולעשות עבודת עומק על כל מה שקשור לחומר וכספים בחייכם, אבל השמש שעוברת למזל גדי מדגישה דווקא את הצורך בתקשורת כנה וישירה, אמינה ועובדית. דברו על מה שחשוב באמת.

קשת
מרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית עדיין שוהים במזל שלכם ומביאים איתם ים של תקשורת מלהיבה מצד אחד, ושלל רגשות שמחים ואופטימיים. מעברה של השמש לבית הכספים שלכם, מראה שהקשת לא רק רוקד – אלא גם עובד, והרבה..

גדי
אחרי חדשיים לא קלים שבהם הביא איתו אליכם מרס הרבה מאוד אנרגיה לעשייה, עוזב אתכם מרס ועובר לבית הכספים שלכם. בתקופה הקרובה חשוב וכדאי להזהר מהוצאות לא מבוקרות ואיבוד שליטה מסויים: המנעו מקניות יתר.

דלי
משהו טוב קורה לכם עכשיו, דליים: כוכב מרס עובר למזל שלכם, ומביא איתו כחדשיים של עשייה נמרצת במיוחד, ובכל התחומים. אולם זוית פעולה בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין השמש עלול להביא דרמות וקצרים בתקשורת. זהירות!.

דגים
מרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית ממשיכים להפעיל אתכם בכל מה שקשור ליכולת שלכם להשתמש באופן מעשי באמביציה שלכם כדי לרוץ קדימה: השמש שעוברת למזל גדי עוזרת עם שיתופי פעולה נאים.. יפה לכם.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully