וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

יאיר טריבלסקי

13.12.2012 / 13:20

השבוע המתחיל ב-16.12.2012 מתאפיין בעשיה, ובפתיחות רגשית וספונטיניות. זה הזמן לשיחות נפש ולקבלת החלטות

יסוד האש הרגשי מתחזק השבוע, כשונוס עוברת למזל קשת ויופיטר בזוית למרקורי שנמצא ממול: הגיע הזמן לשאוף ליותר – וגם להשיג זאת! אל תשארו מאחור.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל עקרב השייך ליסוד המים, למזל קשת השייך ליסוד האש. אין ספק שהמעבר הזה עושה טוב לכולנו, ואחרי חודש במזל עקרב הטעון והדרמטי אפשר סוף סוף להתחיל לחייך ולשמוח, כשונוס מביאה איתה אל השולחן חודש חמים רגשית פתוח וספונטני יותר. הגיע הזמן לשחרר את מטען הרגשות ששכב על בית החזה בשבועות האחרונים, לדבר ולשתף במה שעובר עלינו, ובעיקר להסתכל על החיים מזוית הרמונית נעימה ובעיקר שמחה, ולא פסימית וחשדנית. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, קשת ותאומים.

הזוית האמביציוזית של השבוע – זו זוית העימות בין כוכב מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ליופיטר כוכב השפע והתנועה. אפשר לומר שהתקשורת שלנו אכן הופכת השבוע אסרטיבית יותר, ויכולה להביא אלינו שיחות נפלאות הקשורות לנסיעות טיולים והתפתחות אישית מסוגים שונים, כמו גם שיחות המרחיבות את הדעת ואת הנפש. זמן מצוין גם לקבל החלטות על לימודים כאלה ואחרים, וכל מה שמביא איתו איסוף מידע אישי או כללי. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, וקשת.

הזווית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה שיוצרת ונוס הרגשית בזמן המעבר שלה ממזל עקרב למזל קשת, עם נפטון המערפל ומטשטש. הזוית הזו עלולה להביא איתה כמה ימים של ערפול ובלבול בעיקר בכל מה שקשור לרגשות – ולכספים. אולי משום כך מומלץ עד אמצע השבוע הזה להזהר בתחום הכלכלי והעסקי, לפעול בעינים פקוחות ומתוך מודעות מכסימלית למה שקורה, ואפילו לא להתבייש להתייעץ באחרים בכל מה שקשור לנושאים אלה. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, קשת, תאומים דגים ובתולה.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה בבית הקריירה ומביא איתו דרייב חזק לעשייה, אבל חוסר זויות לכוכבים אחרים עלול ליצור תחושה של פול גז בניוטרל. המשיכו להתעקש. מעברה של השמש למזל גדי בסוף השבוע מחזק אתכם ומביא איתו דרייב חזק, ומעבר ונוס למזל קשת מחזיר את החיוך.

שור
אחרי שהייה של חודש במזל עקרב בבית הזוגיות והיחסים שלכם והשקעה בדיאלוג הזוגי וביחסים בכלל, עוברת ונוס שליטת המזל שלכם למזל קשת האימפולסיבי וההרפתקני, ועלולה להביא איתה חודש סוער עם כמה דרמות לתיאבון: חשוב להזהר עכשיו מבזבוזי כספים, ולהמנע מסיכונים.

תאומים
זה נראה כמו שבוע אמביציוזי במיוחד מבחינתכם: מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל קשת ויוצר זוית של עימות עם יופיטר השאפתני כוכב השפע – אלמנט שמביא איתו אתגרים אמיתיים, יכולת לראות את כל התמונה, וליצור קשרים חדשים – כולל ח'ול – שיכולים לקדם אתכם. אקשן!

סרטן
השמש עוברת השבוע למזל גדי ומצטרפת לכוכב מרס שכבר נמצא שם, אלמנט שמביא איתו בעיקר מעורבות רגשית גבוהה יותר בכל מה שקשור לנושאי זוגיות ויחסים. זמן להוריד מעט את מינון הפעילות הפיזית שלכם, להשקיע בגוף ובעצמכם, ובמקביל – להשקיע בפרטנרים ובבני הזוג.

אריה
מעברה של ונוס למזל קשת השבוע מגביר את המעורבות הרגשית שלכם: כעת נמצאים השמש מרקורי וונוס במזל קשת בבית האהבה והרומנטיקה שלכם, ומגבירים את הרגישות כמו גם את היכולת להשקיע קצת יותר בצד הנהנתני ובצד הרומנטי שלכם. הגיע הזמן לתת לאהבה לנצח!

בתולה
נושאי בית ומשפחה דורשים יותר ויותר תשומת לב, בתולות, והתהליך הזה מתחזק השבוע כאשר אל השמש ומרקורי שליט המזל שלכם שנמצאים במזל קשת מצטרפת גם ונוס הרגשית. המיקום הזה מביא איתו תהליך מעניין של מעורבות רגשית גבוהה ביחסי משפחה, והשקעה בבית וסביבתו.

מאזניים
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם שהתה במשך כחודש בבית הכספים שלכם, מאזנאים, אלמנט שהביא איתו כמה וכמה בונוסים מעניינים לתחום אך גם הוצאות גדולות. כעת עוברת ונוס לבית התקשורת שלכם ומביאה את כל הקסם האישי שאפשר למלים שלכם: השתמשו בהן בחכמה..

עקרב
אחרי חודש שלם שבו נהניתם מטובה של ונוס במזל שלכם שכלל לב פתוח ורגשני יותר כמו גם תקשורת רגשית משופרת עם אנשים קרובים, עוברת ונוס לבית הכספים שלכם שם גם השמש ומרקורי. הגיע הזמן לטיפול שורש אמיתי בנושאי חומר וכספים, ויפה שעה אחת קודם!

קשת
אקשן מכל הכוונים - השמש מיקוד הדברים ומרקורי כוכב התקשורת נמצאים במזל שלכם כשמרקורי בזוית שאפתנית ליופיטר שליט הקשת, והשבוע עוברת גם ונוס למזל שלכם ומביאה כריזמה וקסם, טאץ' רגשי עדין ביחסים ויעיל בנושאי חומר וכספים: זמן לפתוח את הלב, ולתת לאהבה להכנס.

גדי
מקבץ הכוכבים הגדל בתחילת השבוע במזל קשת מראה שחלק לא קטן מכל האקשן הסביבתי עכשיו קורה מאחורי הקלעים, גדיים, ולאו דווקא בקדמת הבמה. המיקום הזה עלול להביא איתו תחושות לא קלות, אבל בסוף השבוע עוברת השמש למזל שלכם, ומתחילים לחגוג לכם ימי הולדת: מזל טוף!

דלי
התחום החברתי הופך משמעותי יותר ויותר מבחינתכם, ואתם יכולים מהשבוע גם לזכות בפופולריות לא קטנה כשונוס הרגשית עוברת למזל קשת, ומצטרפת בכך לשמש ולמרקורי. זמן מצוין לשדרג דיאלוג עם חברות וארגונים, ולהרחיב את המעגל החברתי עם ידידים וקשרים חדשים. קדימה.

דגים
מינון האסרטיביות שלכם הולך ומתחזק בהדרגה, כשונוס הרגשית מצטרפת לשמש ומרקורי במזל קשת בבית הקריירה שלכם: זמן טוב לחזק תהליכים שהחלו בשבועיים האחרונים, להציב מטרות חדשות ואתגרים ברי השגה, לשדרג תדמית והופעה – ולהסתער על החיים באומץ ובשמחה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully