וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

6.12.2012 / 11:25

השבוע המתחיל ב-9.12.2012 יהיה הרבה יותר רגוע מקודמיו ויעסוק בעיקר בתרגום המחשבות לעשייה בשטח

אחרי שבוע אמביציוזי למדי שחווינו לאחרונה שבו כיכב יופיטר שליט הקשת בשמים והביא איתו התלהבות וריגושים לעשייה מכל הסוגים, מגיע שבוע שעל פניו נראה שקט יותר, שעוסק בעיקר ביכולת שלנו לתרגם את המטרות שלנו למלים ולהשתמש בהן בהמשך כדרך הכרחית לתרגום ובצוע הרעיונות האלה. נפטון הרגשי עלול להוות מכשול קטן, אבל זמני בלבד.

המעבר המעניין של השבוע: זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל עקרב הטעון רגשית המאופק והמופנם, למזל קשת הפתוח והאופטימי. המעבר הזה מאפשר לנו בעצם להוציא החוצה ולהראות את כל מה שהחזקנו בבטן לאחרונה, ולתרגם את כל המחשבות שלנו לעשייה בשטח. נפטון אמנם מפריע למרקורי לעשות זאת כרגע, אבל התהליך יתגבר בהמשך, והוא ילווה בגישה אופטימית יותר. הגיע הזמן לאפשר למלים להיות משמעותיות יותר עבורנו, בעיקר עכשיו כשהשמש – מיקוד הדברים – שוהה במזל קשת, ושמה את הדגש על עשייה שמחה: כעת עם מרקרי יצטרפו אליהם גם המלים. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות בתולה, תאומים, דגים וקשת.

הזווית הקשה של השבוע: זו זווית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין נפטון המטשטש ומערפל. זו אחת הזויות הפחות נעימות אם כי לא ממש מזיקות, שכן היא מראה על פער בין היכולת המנטלית והאינטלקטואלית שלנו להגדיר מטרות ואפילו לבצע אותן, לבין עולם הרגש שיש לו חוקים משלו שאינם מצייתים דווקא לצד ההגיוני והרציונלי שלנו. נפטון עלול להביא איתו תחושות לא קלות, מצבי רוח או הרגשה של אבדן דרך, ולמסמס את המטרות שלנו כמו גם את המוטיבציה שלנו לבצע אותן. אולי משום כך חשוב מיום שלישי ואילך להזהר מאוד לא רק במלים שלנו אלא גם בדרך שבה אנחנו מפרשים מלים של אחרות, ולא לקחת כל גרוי או כל מלה באופן אישי מדי: מעורבות היתר הזו עלולה לבוא לרעתנו, וחבל. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות בתולה, תאומים, דגים, וקשת.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל גדי ולמקד אתכם בנושאי קריירה ודרייב: זהו זמן להתחיל להראות תוצאות – ולא להפסיק לקדם עניינים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל עקרב בבית הזוגיות והשותפויות שלכם – זמן להמשיך להשקיע ביחסים, ולהספיק לשפר לפני שתעבור הלאה..

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל קשת אחרי תקופה מאוד ארוכה במזל עקרב, אבל זוית פעולה עם נפטון הופכת עדיין את הכל לרגשני..סבלנות.

סרטן
מעברו של מרקורי למזל קשת הופך את התקשורת שלכם למעשית וכדאי לנצל אותה בעיקר בתחום המקצועי: הגיע הזמן להגדיר מטרות מדויקות ולרוץ קדימה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת ולהביא איתו לא מעט אקשן שמח לסביבה: התמקדו במבחן התוצאה, ולא במבחן ההתלהבות והריגוש.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל עקרב בבית התקשורת שלכם בתחילת השבוע אבל עובר בהמשך לקשת: זמן לשפר את התקשורת המשפחתית.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל עקרב והיצרים עוצמתיים במיוחד: השקיעו קצת יותר עכשיו בכל מה שקשור לשיחות עומק והגדירו כוונים.

עקרב
ונוס שוהה במזל שלכם ולפני שתעבור למזל קשת מביאה אליכם רגעים מקסימם של אהבה. פלוטו שליט המזל שלכם פותח אזורי פעולה חדשים לעשייה.

קשת
השמש במזל שלכם מביאה איתה ימי הולדת מקסימים ואופטימיות לא קטנה: מרקורי עובר גם הוא למזל שלכם השבוע, והגיע הזמן גם לדבר – ועל הכל.

גדי
מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו לא מעט אקשן לעשייה, אבל מרקורי כוכב התקשורת שעובר לקשת הופך אתכם לפזיזים מעט.. סבלנות.

דלי
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל קשת מביא איתו שיפור בתקשורת החברתית שלכם שכה חשובה לכם בדרך כלל. הגיע הזמן להרחיב את המעגל החברתי.

דגים
זוית פעולה בין נפטון שליט המזל שלכם לבין מרקורי עלולה להביא תקשורת מעורפלת ולא קלה: הזהרו מאשליות ופנטזיות, והתמקדו בעובדות כפי שהן.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully