וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

יאיר טריבלסקי

29.11.2012 / 10:45

השבוע המתחיל ב-2.12.2012 מאפשר לנו להרחיב אופקים ולצמוח. הזהרו מרגשות סוערים שיכולים להתנגש עם ההיגיון

יופיטר כוכב השפע מודגש בשמים השבוע, והוא מאפשר לנו להתרחב רגשית ומקצועית, ולהרחיב במקביל אופקים ודרכי חשיבה. העניין הוא לא להגזים, ולהמנע מחוסר זהירות ואופטימיות יתר.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית המתח בין מרס האסרטיבי ליופיטר כוכב השפע. בגדול הסכנה הגדולה בזווית הזו היא בעיקר אופטימיות יותר והחלטות פזיזות שמביאות איתן החלטות ללא שיקול דעת הגיוני ומעשי, עובדה שעלולה קצת להקשות עליכם לא רק לזרוק רעיונות אלא קם לממש אותם. זוית המתח עלולה לגרום לנו להתאמץ יותר מדי או פחות מדי בעשייה פרופר, או להפגע מתאונות עבודה קטנות או תאונות בכביש שנגרמות בגלל היסח הדעת וזחיחות יתר. מומלץ להיות בהאזנה מליאה לעצמנו ולגוף שלנו הן בפעילות ספורטיבית הן בנהיגה והן בכל סוג של פעילות שדוחף אותנו החוצה בחוסר סבלנות, ומתקשה לשמור על קשב עמוק לאורך זמן. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, עקרב, גדי וסרטן.

הרגשות השבוע – הרגשות השבוע עלולים להיות סוערים ודרמטיים, כשונוס הרגשית יוצרת זוית של מתח עם יופיטר כוכב השפע. הרגשות עלולים להתנגש עם ההגיון, ולפגוע בנו בגלל ציפיות יתר או עשיית יתר שנובעות מאי הערכה נכונה של מצבים בשטח. התייעצו עם אחרים לפני כל פעולה ביחסים או פעילות רגשית שדורשת החלטה. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור מאזניים עקרב וקשת.

הזווית המשמעותית של השבוע – זו זווית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר כוכב השפע שלנו. הזוית הזו מביאה איתה אמביציה חזקה מאוד ורצון להתפתח אל מעבר לגבולותינו המוכרים, העזה אמיתית לפגוש אתגרים גדולים, ויכולת להתמקד בכל מה שקשור לנסיעות ומרחבים מכל סוג. חשוב לשמור גם פה על פרופורציות, להעז בגבולות, ולא לקפוץ מעבר לפופיק. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, קשת, תאומים ודלי.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל גדי המאורגן, נכנס פה ושם ראש בראש במסגרות ובממסד, והשבוע יוצר זוית של מתח עם יופיטר כוכב השפע שמביאה איתה אמביציה חזקה אבל גם חוסר זהירות: חשבו על כל פעולה..

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל עקרב המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, ומביאה איתה עדנה ליחסים כמו גם יכולת לשפר תקשורת רגשית בקשר, לדבר ולשתף, ועם זוית פרקטית למרס – יכולת לקדם יזמות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך רגיל במזל עקרב, ובעצם רק השבוע מתחיל לחזור לעצמו וליצור שוב אפשרויות חדשות. אבל לקראת סוף השבוע יוצר מרקורי זוית עם נפטון הרגשי, והחיים הופכים רגשניים במיוחד..

סרטן
מרס במזל גדי בבית הזוגיות והשותפויות שלכם לא ממש עושה לכם חיים קלים בימים אלה, סרטנונים. אולי משום כך יותר מכל דבר אחר כדאי להתמקד בלשתף אחרים בתחושות הבטן, לדבר במקום לכעוס, ו..לעשות קצת ספורט.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם הופכת את השבוע הזה לאמביציוזי במיוחד,כשהיא שוהה במזל קשת האסרטיבי ונכנסת לזוית של עימות עם יופיטר כוכב השפע והמרחבים, שהוא גם שליט הקשת.. זמן לתכניות גרנדיוזיות, אבל לזהירות בביצוע..

בתולה
השמש במזל קשת ממשיכה לעזור לכם להשקיע בבית ובמשפחה, כשמרקורי שליט המזל שלכם שוהה בבית התקשורת ושם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לעשות דברים ממקום חכם וממוקד: אל תתפזרו ואל תדחו תכניות!

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל עקרב, ומדגישה את כל מה שקורה בבית החומר והכספים שלכם. ונוס מביאה איתה הזדמנויות נאות להגדלת מקורות הכנסה ולהשגת כספים, אבל גם עלולה לגרום לכם לבזבז לא מעט.. זהירות.

עקרב
ונוס שוהה במזל שלכם, עקרבים, ואין ספק שהקסם האישי שלכם עכשיו מודגש במיוחד. ונוס ממשיכה לרכך אתכם בדיוק בזמן שאתם זקוקים לזה בגלל הצמידות של מרס האגרסיבי עם פלוטו שליט המזל שלכם. תנו לאהבה מקום!

קשת
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה עוצמות לא קטנות, והשבוע גם יוצרת זוית של עימות עם יופיטר שליט המזל שלכם, אלמנט שמביא איתו דגש על צמיחה אישית והתרחבות, ומיקוד בתהליכים ארוכים: הגדירו מטרות באופן מדויק!

גדי
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא ו ימים של עשייה עם הרבה מרץ ואקשן. ברם אולם חשוב להזהר דווקא עכשיו מריבים קטנים אך מסיביים על טריטוריה ועל הצורך להיות צודק. ונוס עוזרת במקביל להרחיב את המעגל החברתי.

דלי
השמש במזל קשת עוזרת לשפר את הדיאלוג החברתי שלכם, בזמן שמרקורי וונוס בבית הקריירה והתדמית עוזרים לכם לשנות תדמית, לפגוש כמה וכמה אפשרויות מצוינות להרחבת אזורי פעולה ועשייה, והזדמנויות נאות בקריירה. קדימה!

דגים
כוכב מרס במזל גדי עלול להביא איתו עימותים עם מוסדות וארגונים עכשיו בחייכם, וכדאי להזהר ולא להתעקש להיות צודקים, אלא חכמים. השמש במזל קשת מביאה איתה הזדמנויות חדשות בנושאי קריירה: התמקדו באמביציה שלכם!

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully