וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

22.11.2012 / 13:52

בשבוע המתחיל ב-25.11.2012 מתחילים להרגיש שינוי. למרות הרגשות הלא קלים, המתחים יורדים.

אין רגע דל במצב הכוכבים בתקופה האחרונה, אבל האירוע האמיתי שהוא בעצם חלק מהאחראים למלחמת עמוד הענן, הילוכו האחורי של מרקורי כשנכנס למזל עקרב, עובר שינוי השבוע: מרקורי עוצר וחוזר להילוך רגיל, שמסמל גם שינוי מגמה בכל מה שקשור להתייחסות ללחימה בדרום ולהסכם שהושג, ולדיאלוג שבא בעקבותיה בינינו לבינם, ובינינו לבין עצמנו.

הזווית הקשה של השבוע: בעצם יש שתי זויות כאלה, ועל שתיהן אחראי מרס, אל המלחמה. אחרי שעבר מרס בסוף השבוע הקודם למזל גדי ויצר חלון הזדמנויות לתקשורת כנה וישירה בשלושה ימים של חסד שהסתיימו ביום שלישי ורביע עם ההסכם, חוזרים המתחים לסביבה עם הזויות של מרס אבל הפעם יתכן שבמהדורה מוחלשת יותר.

זווית פעולה בין מרס לאורנוס כבר בסוף השבוע: זוית של ניתוקים, שינויים בעשייה, כעסים פתאומיים או החלטות לא צפויות. חשוב להזהר משבירת כלים וקצרים בתקשורת שמביאים איתם פתיל קצר – ותגובות קיצוניות. מצד שני, זוית שכזו עשויה גם לסמל ניתוק בפעולות מלחמתיות: ההבדלים דקים מאוד, והרבה רצון טוב שעזר לסיים את המלחמה יתבטא גם במקומות אחרים בחיינו, אם נגלה איפוק. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה, דלי, גדי וסרטן.

זווית פעולה בין מרס לפלוטו: זוית שהביאה איתה אוירה לוחמנית ופה ושם גם מצבים אלימים ולא קלים. לשמחתנו הצליחו השיחות של השבוע הקודם לשאת פרי – הימים שלישי ורביעי שבהם הגיעה הזוית לשיא הביאו איתם גם את הסכם השלום, ופה אורנוס עשה עבודה כפולה. כעת השבוע הוא מתרחק בהדרגה, ולאט לאט המתחים ירדו להם. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה, מאזניים, עקרב ושור.

הרגשות השבוע: לא קלים, בעיקר כשגם ונוס ההרמונית עוברת ממזל מאזניים העדין למזל עקרב הלוחמני, ונוסף לכך גם נצמדת לסטורן הנוקשה. אבל ונוס שעוברת למזל עקרב לבית הראשון של מפת מדינת ישראל מביאה איתה גם את ההסכם, טוב או רע.. ונוס היא האחראית על איזון רגשי בפעולות שכולנו חווים, צמידות שלה עם סטורן עלולה לגרום לתחושות של כובד ובדידות, וחשוב לדעת לפרק מתחים ולחצים ולא לצבור דברים בבטן. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב וטלה.

תחזית שבועית

טלה
השבוע הזה נפתח באופן מתוח במיוחד, כשאורנוס התזזיתי בזוית למרס שליט המזל שלכם. הזוית הזו תלווה את השבוע ותבקש מכולנו לגלות איפוק ורצינות. בהמשך – מרס עולה על פלוטו, והצירוף הזה עלול להיות אלים ולא קל. זהירות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בבית הזוגיות והיחסים, מיקום שמביא איתו יכולת להרגיש דברים לעומק ולהקשיב קצת יותר לפרטנרים שלכם, ובמקביל להשקיע ביחסים. צמידות בין ונוס לסטורן מכבידה מאוד: התמקדו בצד המעשי של החיים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר סוף סוף להילוך רגיל, והגיע הזמן באמת להתחיל להתארגן קצת אחרת, תאומימים. זמן טוב להתפייס עם כל מי שאיתו רבנו בזמן האחרון, להשלים ולהתפייס, ולהתחיל לצאת לדרך תקשורתית חדשה ומלהיבה.

סרטן
ונוס ששוהה עכשיו במזל עקרב מגבירה בעיקר את הצד הרומנטי שלכם, סרטנונים. הגיע הזמן לפתיחת הלב באופן מסיבי יותר, להתחלות רגשיות חדשות, ולכל מה שקשור ליכולת שלכם לתת לאה��ה מקום גדול יותר בחייכם.. כן כן.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל קשת האופטימי, ופתאום מגיעה לה תאוות המרחבים עם הרצון לטייל ולפגוש נופים אחרים. זוית הפעולה של השמש עם נפטון נעלמת לאיטה, ובהמשך השבוע נעלמים גם מצבי הרוח שלכם.

בתולה
התקשורת שלכם הופכת נעימה ומלאת קסם אישי בזכותה של ונוס ששוהה כעת בבית התקשורת שלכם: הגיע הזמן לעדן את הצד הביקורתי שלכם, להסתכל למציאות בעינים אוהבות יותר, להפסיק לשפוט – ולתת לרגשות לדבר.. כן, ככה.

מאזניים
שבוע דורשני ולא קל עובר על כוחותינו. ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל עקרב הטעון רגשית, ונצמדת לכוכב סטורן הנוקשה שמכריח אותה – ואתכם – להתמקד בצד הכלכלי של החיים, ובמקביל להתמודד עם מסגרות רגשיות. מרגישים לבד? דברו על זה..

עקרב
משהו טוב קורה לכם השבוע, עקרבים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, ומביאה איתה רגשות רכים ונעימים שמזמן לא פגשתם, עם היכולת להתמקד בהם, לפתוח את הלב, ולתת לאהבה להיות חלק גדול יותר מחייכם.. הקשיבו ללב, ופעלו לפיו.

קשת
מסיבות ההפתעה של הקשתים בעיצומן, ואין כמו הקשת לאהוב הפתעות – וגם להעמיד פנים של מופתע..זמן מצוין לקחת יזמה ולרוץ קדימה עם תכניות ויזמות חדשות מאמצע השבוע והלאה, אבל תקשורתית – זהו זמן לפתוח דברים לעומק, ולדבר על הכל.

גדי
שבוע מעניין עובר על הגדיים, כשסטורן הנוקשה שליט המזל שלכם נצמד לונוס הרגשית, מכריח אתכם לבטא רגשות או למסד אותם, להיות שם עבור אחרים אך גם עבור עצמכם, ולהתמקד קלות במדור הפינוקים.. אין כמו ונוס לפנק – וליצור אוברדראפט.

דלי
נראה שדווקא אתם עשויים ליהנות ממיקומה של ונוס במזל עקרב בבית הקריירה שלכם, דליים: המיקום הזה מאפשר לכם להיות מקסימים ויוזמים מתמיד, לפעול באופן רגשי אך יעיל בנושאי קריירה, ולהקסים במקביל גם את האחראים – ואת מי שמתבונן בכם.. נייס.

דגים
הלחצים נמצאים עכשיו בירידה כשהשמש יוצאת לאיטה מזוית הפעולה שיצרה עם נפטון שליט המזל שלכם, והחיים הופכים נעימים ורגועים יותר, יחסית. חזרות של מרקורי להילוך רגיל מצביעה על צורך בצמיחה אישית והרחבת אופקים מסוגים שונים: זמן ללמוד משהו חדש..

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully