וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

15.11.2012 / 14:36

בשבוע המתחיל ב-18.11.2012 חשוב להתמקד בעובדות ולא ברגשות. למרות הצורך לסגור מעגל כדאי להשאר מדוייקים וזהירים

לרגע זה נראה שהכוכב המשמעותי השבוע מבחינת פעילות הוא נפטון, כשהוא בזוויות גם לשמש וגם למרקורי. הדרך הטובה ביותר להתמודד איתו היא להתמקד בעובדות ולא ברגשות, ולהמנע מדרמות מיותרות. במבט נוסף מי שמפעיל אותנו מאחורי הקלעים הוא דווקא הילוכו האחורי של מרקורי במזל עקרב שממשיך להריץ את מבצע "עמוד הענן" בצורך לסגור מעגלי תסכול וכאב הקשורים לעבר. המבצע עצמו עשוי עכשיו להיות במוקד העניינים, אבל זוית הפעולה בין השמש לנפטון עלולה לגרום לדברים להתערפל ולהתמסמס מבחינת מטרותיו, וחשוב להשאר מוגדרים מדויקים ו..זהירים.

הזווית הקשה של השבוע: זו זויות הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין נפטון המטשטש ומערפל. נפטון מפריע לנו לראות את המציאות כפי שהיא כשהוא יוצר מעורבות רגשית גבוהה במיוחד בכל נושא ונושא שמפריעה לנו להתמקד בעובדות ובצד הפרקטי של הנושא, ומקשה עלינו לראות את הדרך כפי שהיא ולא זו שבהרהורי ליבנו. מצבי רוח לא קלים, קושי להתמקד בעיקר, הסחות דעת מסוגים שונים ואפילו הסתגרות מסויימת – כל אלה עלולים להיות בהחלט פועל יוצא של הזוית הזו, על כל המשתמע ממנה. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות דגים, אריה, בתולה דלי קשת ותאומים.

המעבר המעניין של השבוע: זהו מעברו של מרס האסרטיבי כוכב העשייה שלנו ממזל קשת הפרוע וחסר הגבולות למזל גדי המבוקר מאורגן ונוקשה משהו. אחרי חודשיים של בלגן לא קטן עובר מרס למזל גדי, ונראה שהפעולות שלנו עוברות שינוי מסויים, הן בגישה והן בפועל. מזל גדי גורם למרס להפסיק להיות אנרכיסטי, לארגן דברים באופן מסודר ומאורגן, ולמצות את כל התהליכים של החדשיים שחלפו ולתרגם אותם ליזמות ולעובדות בשטח. משמעת עצמית – זה שם המשחק עכשיו, והפעולות שלנו יצטרכו לעבור לשלב הזה אם ברצוננו להפוך אותן למשהו אסרטיבי ופורה. מעברו של מרס למזל גדי עשוי להביא איתו השפעה מרככת יחסית על מבצע עמוד הענן, ויכולת להגדיר מטרות ולא לפעול באופן אסרטיבי מדי אם אין צורך. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות טלה, גדי, מאזניים וסרטן.

הרגשות השבוע: ונוס הרגשית מבלה את השבוע האחרון במזל מאזניים הנעים והמודע לעצמו, ובשבוע הבא כבר תעבור ל מזל עקרב המופנם והעוצמתי, ותיצמד לסטורן הנוקשה. תחושות של כובד ובדידות עלולות להגיע לכולנו. מרקורי במזל עקרב ביחד עם השמש מביא איתו הרבה אקשן פיזי לא קל, ופה ושם גם תסכול וכאב בגישה לוחמנית לא קלה. בינתיים כדאי ליהנות מפעילותה של ונוס בעיקר בתחום הזוגיות הזוגיות ושיחות העומק בכלל שהיא מביאה איתה במזל מאזניים, ולא לפחד לדבר ולשתף: אנחנו בהחלט עשויים ליהנות וללמוד דברים חדשים למרות שהאקשן האמיתי כאמור נמצא במקום אחר, ובאנרגיה אחרת לגמרי.

תחזית שבועית

טלה
זהו שבוע משמעותי מאוד מבחינתכם. מרס שליט המזל שלכם עובר למזל גדי, ונראה שהחיים הופכים לרגע להיות מאופקים יותר, אבל בהמשך מרס יוצר זווית פעולה עם אורנוס התזזיתי, וכדאי לפעול בזהירות מקסימלית..

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע ממזל מאזניים המילולי והתקשורתי למזל עקרב הטעון רגשית, ובהמשך גם נצמדת לסטורן הנוקשה: שבוע עמוס רגשית ולא קל בפתח, שדורש מכם אחריות ומחוייבות מקסימלית.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל עקרב והמעורבות הרגשית לא קלה עבורכם, בעיקר כשמרקורי שליט המזל שלכם שוהה בהילוך אחורי. חשוב במיוחד לפעול בזהירות רבה ולא להכנס לעימותים מכל סוג.

סרטן
כוכב מרס האסרטיבי עובר השבוע למזל גדי המאכלס את בית הזוגיות והשותפויות שלכם, סרטנונים, אלמנט שעלול להביא איתו דיאלוג אסרטיבי הקשור לזוגיות ופה ושם גם אפשרות למאבקי כוח. פעלו בזהירות, ואל תשברו את הכלים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם משנה סוף סוף אנרגיה ומצב רוח, עוברת ממזל עקרב הטעון והחשדן למזל קשת הפתוח והאופטימי – כבר סיבה טובה להרגיש טוב יותר, אבל..זווית פעולה שן השמש עם נפטון מביאה מצבי רוח ערפול ובלבול. זהירות.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל עקרב בבית התקשורת שלכם ובהילוך אחורי, מיקום שלא ממש מביא איתו שקט אבל בהחלט מאפשר שיחות עומק אמיתיות, ניקוי משקעים רגשיים, ופתיחת דף תקשורתי חדש ומעניין בקרוב.

מאזניים
נראה שגם אתם עוברים שינוי בשבוע הזה: ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל עקרב הטעון, וההרמוניה היחסית שלוותה אתכם בשבועות האחרונים מתפוגגת לה. הגיע הזמן להשקיע מקצועית וכלכלית כשוונוס נצמדת לסטורן.. אחראי ומחייב.

עקרב
ונוס עוברת למזל שלכם, עקרבים, והגיע הזמן להתחיל להתרכך קצת.. נכון שמרס השבוע יתקרב מאוד לפלוטו שליט המזל שלכם ויביא איתו כמה דרמות, אבל ונוס תנסה לאזן.. תנו לאהבה מקום, והרבה ממנו, ונסו להתרכך קצת יותר.

קשת
מזל טוב, קשתים! אחרי חודש לא קל שבו לא מעט התרחש לו מאחורי הקלעים, עוברת לה השמש שליטת המזל שלכם ממזל עקרב הטעון למזל קשת, ומחזירה לרגע את החיוך.. זווית של השמש עם נפטון דוחה את החיוך האמיתי להמשך השבוע.

גדי
נראה שגם חייכם משתנים מעט השבוע, גדיים: מרס כוכב האקשן עובר לו למזל שלכם, ונראה שהוא מביא איתו זריקת מרץ ואנרגיה לא קטנה שמאפשרת לכם להעביר הילוך, לתת גז, ולפרוץ במסע של עשייה נמרצת על כל המשתמע. מעניין.

דלי
חוסר השקט שלכם ילך ויגבר עד שיגיע לשיא בסוף השבוע:מרס האסרטיבי יוצר זווית פעולה עם אורנוס התזזיתי שליט המזל שלכם, שתגיע לשיאה לקראת סוף השבוע. חשוב בימים אלה לפעול בזהירות רבה, ולא לנתק קשרים גם אם מתחשק.

דגים
מעברה של ונוס למזל עקרב מביא איתו גל חזק של צורך בצמיחה אישית, בעוד מעברו של מרס למזל גדי מחזק את המעגל החברתי ואת הצורך באנשים חדשים ומעניינים בחייכם. זה הזמן לקחת יוזמה, ולהושיט יד ידידותית ולב פתוח אל העולם...

הכוכבים של מבצע "עמוד ענן"

ומעבר לכל זה – כפי שכבר כתבתי במפת הדרכים של מבצע "עמוד ענן", הילוכו האחורי של מרקורי וזוית הפעולה של אורנוס התזזיתי בשמים לונוס במפת המדינה שהפעילו בגדול את המבצע הזה עדיין בפעולה גם השבוע, כשחלונות ההזדמנות לשינוי המגמה הם ב- 7 לחודש עם מעברו של מרס למזל גדי, אבל בסוף השבוע בהמשך עלולה לחול הידרדרות מסוימת כשמרס בזווית לאורנוס. הדד ליין המשמעותי לסיום המבצע אמור להגיע בסביבות ה-27 לחודש, כשמרקורי יצא מהילוכו האחורי ויסיים בגדול את תהליך סגירת המעגלים – נקוה כולנו שמעגל האלימות יסתיים לפני כן, ושהדברים לא ימשיכו לזלוג הלאה להמשך.

ובינתיים – חיבוק לתושבי הדרום, ועמידה איתנה לכולנו.


לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully