וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

יאיר טריבלסקי

8.11.2012 / 9:52

השבוע המתחיל ב-11.11.12 יביא איתו מינון גבוה של מודעות, וכושר מדהים לתרגם רגשות למלים. חשוב לשלב רציונל עם רגש, אך ללכת בעקבות הראש

אין ספק שהילוכו האחורי של מרקורי תופס את מרבית תשומת הלב השבוע, ובצדק. המהלך הזה מתרחש בדיוק בזמן שבו מתרחשים תהליכים אישיים וגלובליים בצורה משמעותית, וחשוב לשמור על קו הפעולה שלנו גם כשיש מינון גבוה של לחצים כאלה ואחרים, ולא לפעול לפי מה שקורה בסביבה אלא לפי מה שמרגיש לנו עצמנו.

הרגשות השבוע: ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל מאזניים ולהביא איתה מינון גבוה של מודעות, יכולת אנליטית וכושר מדהים לתרגם רגשות למלים, אך בו בזמן גם להשאר מרוחקים משהו. חשוב לעשות דברים בשילוב של רציונל ורגש כשהראשון הוא הקובע, ולא להיפך. מי בעיקר יושפע מוונוס? מזלות שור, מאזניים, עקרב וטלה.

התקשורת השבוע: מרקורי ממשיך לנוע בהילוך אחורי והפעם הוא גם מושפע מהילוכו על ידי נפטון. השילוב של השנים האלה עלול להיות לא קל מול אלה שמאמינים בתקשורת ישירה וברורה ושכלתנית, כיון שהרגשות עלולים להטעות ולבלבל ולגרום לנו לקבל ים של החלטות שגויות. אולי משום כך חשוב להתמקד בפרטים השבוע ולא רק בתמונה הכוללת – דווקא בהם אנו עלולים לשגות ולאבד את הצפון. מי בעיקר יושפע ממרקורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

הזווית הקשה של השבוע: זו זווית הפעולה בין מרקורי לנפטון הרגשי. הזווית הזו מעבר להילוכו האחורי של מרקורי עלולה להביא איתה לא רק אי הבנות אלא גם מצבים של ערפול ובלבול במינון גבוה, כמו גם מצבי רוח משתנים וקושי לקבל או לשפוט את המציאות כפי שהיא מבעד לפילטר הרגשי. קצת סבלנות – ולקראת סוף השבוע ההשפעה תיחלש בהדרגה. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, ודגים.

תחזית שבועית

טלה
אין ספק שהשבוע הזה משמעותי מאוד מבחינתכם, טלאים. אחרי חדשיים פרועים למדי במזל קשת, עובר מרס שליט המזל שלכם למזל גדי, והחיים קוראים אתכם לסדר. הגיע הזמן להתארגן מחדש באופן מדויק – ומעשי.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל מאזניים, אלמנט שמביא איתו בעיקר את הצורך לדבר על הדברים ולראות אותם עין בעין, ולא להתמקד רק במעשים. מודעות היא מלת המפתח: שתפו במה שבאמת עובר עליכם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, תאומימים, ואפילו נפגש מחדש עם זווית הפעולה עם נפטון המטשטש ומערפל. הזווית הזו עלולה להביא איתה מצבי רוח משתנים וקושי לראות את הדרך.. גלו סבלנות ואיפוק השבוע.

סרטן
ונוס שוהה גם השבוע במזל מאזניים, ומביאה איתה עדנה לכל מה שקשור לבית ולמשפחה בחייכם. זהו זמן טוב לשפר תקשורת עם בני הבית, לכתוב את המלה 'אהבה' בגדול על המקרר – ולהכניס אותה גם לתקשורת הביתית.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה גם השבוע לנוע במזל עקרב, אלמנט שהופך אתכם לטעונים רגשית עם צורך חזק להשקיע בבית ובסביבתו. זמן טוב לאסוף כוחות ולהטען מחדש, אך עדיין לא זמן לפריצות דרך מסוגיים שונים.

בתולה
ונוס שוהה בבית הכספים שלכם, בתולות, אלמנט שבהחלט עשוי להביא איתו לא מעט אקשן חיובי לכל מה שקשור למקורות הכנסה ולחשבון הבנק, אולם חשוב להזהר עכשיו מפינוק יתר והוצאות שאינן מחוייבות המציאות: גלו איפוק.

מאזניים
ונוס שוהה במזל שלכם, מאזניים, אלמנט שמביא איתו רגשות נעימים ותחושה שהעולם אוהב אתכם קצת יותר ואפילו מפנק אתכם פה ושם.. זהו זמן לעשות דברים ממקום חם ואוהב ופחות מתבונן וביקורתי, ולתת ללב להוביל מהלכים.

עקרב
מעברו של מרס למזל גדי יביא איתו בחדשיים הקרובים מיקוד על כל מה שקשור לתקשורת שלכם, עקרבים: הגיע הזמן לפעול באופן אסרטיבי אך מדויק אחרי שסימנתם את המטרות שלכם ובחרתם גם את הדרך אליהן. גו גו גו!

קשת
כוכב מרס מסיים את הילוכו במזל שלכם, קשתים, ואחרי חדשיים של אנרגיה חזקה ועוצמתית שעזרה לכם לפרוץ דרכים חדשות ולהזיז דברים באופן אסרטיבי במיוחד הוא עובר לבית הכספים שלכם: הגיע הזמן לארגון כלכלי מחודש.

גדי
משהו טוב קורה לכם, גדיים: כוכב מרס עובר למזל שלכם ומביא איתו ים של אנרגיה חזקה ועוצמתית שמאפשרת לכם להזיז קדימה את עצמכם ואת התכניות שלכם, ובעיקר את כל מה שקשור ליזמות חדשות. אל תדחו למחר..

דלי
ונוס הרגשית שוהה בבית הצמיחה האישית שלכם, ועוזרת לכם בימים אלה לא רק להרחיב אופקים אלא גם לשפר קשרים עם חו"ל באופנים מסויימים, ולפתוח עבורכם אזורי פעולה ועניין חדשים. זמן מצוין ללימודים של משהו שאתם אוהבים.

דגים
מעברו של כוכב מרס למזל גדי שם את הדגש בתקופה זו על התחום החברתי שלכם, ועל הדרייב החזק שלכם לשתף פעולה עם מוסדות וארגונים כדי להזיז דברים. אולם הוא עלול גם לגרום לריבים וויכוחים עם חברים וידידים.. זהירות.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully