וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

1.11.2012 / 11:55

בשבוע המתחיל ב-4.11.12 סבלנות תהיה מילת המפתח. חשוב במיוחד לא לנתק קשרים ולא לטפס על עצים מהם יהיה קשה לרדת

על פניו זה נראה כמו שבוע סוער רגשית שמביא איתו במקביל גם את הצורך לסגור מעגלים לפני שממשיכים הלאה. אורנוס התזזיתי פלוטו היצרי ואפילו נפטון המטשטש ומערפל מככבים השבוע בשמים, בין אם במישרין ובין אם בעקיפין, והשמים ממשיכים להפתיע. אין רגע דל.

הזוויות הקשות של השבוע: אלה זווית העימות של ונוס הרגשית עם אורנוס וזווית הפעולה עם פלוטו שבסוף השבוע מגיעות לדיוקן, אחרי שליוו אותנו גם בשבוע הקודם. סוף השבוע הזה איפה הוא בעצם סוף השבוע הבעייתי של השבוע כולו, וכדאי לעבור אותו באופן רגוע ולא להתרגש כשנראה שהדרמות כאילו נוצרות מעצמן. יותר מתמיד, סבלנות היא מילת המפתח עכשיו. חשוב במיוחד עכשיו לא לנתק קשרים ולא לטפס על עצים מהם יהיה קשה לרדת בהמשך השבוע, כשהרוחות יתחילו להירגע לאיטן. כדאי לא להפוך כל גירוי לכפפה שחייבים להרים או להגיב עליה, ובמקביל גם לזכור שקל מאוד להכנס לדרמה אבל לא קל לצאת ממנה באותה קלות. מי בעיקר יושפע מהזוויות האלה? מזלות שור, מאזניים, דלי, עקרב, טלה ואריה.

התקשורת השבוע: מרקורי כוכב התקשורת עדיין קרוב לנפטון הרגשי והפוקוס עדיין אינו ברור די צרכו, כשבאמצע השבוע עובר מרקורי למצב עצירה ומשם – להילוך אחורי על כל המשמעות של המהלך הזה. ההילוך האחורי הזה יפגיש אותו או ט וטו שוב עם נפטון המערפל ומטשטש, וחשוב במיוחד עכשיו להגדיר מטרות ודרכי פעולה לפני ששוב יחזור הרגש וימתח מסך על עינינו הפרקטיות. ההילוך האחורי הזה יביא איתו את הצורך המוכר מהילוכו האחורי של מרקורי: לא לעשות צעדים קדימה אלא בעיקר לסגור מעגלים שלא הצליחו בשלושת החדשים האחרונים, לפני שממשיכים שוב ללכת קדימה. מי בעיקר יושפע השבוע מהמהלך הזה? מזלות בתולה, תאומים, וקשת.

תחזית שבועית

טלה
אחרי שגרם את הנזק ביחד עם יופיטר ושלח אלינו את סנדי, יורדים לאיטם המתחים כשמרס יוצא מהזווית האגרסיבית שלו עם יופיטר, ומנסה להיראות כחתלתול בית. זה לא הולך לו, אבל השבוע יהיה בהחלט רגוע ושקט יותר..

שור
ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת השבוע בזווית עימות עם אורנוס התזזיתי ובזווית פעולה עם פלוטו היצרי, מיקום שלא ממש עושה לכם חיים קלים אבל מכריח אתכם להיות מדויקים, ולא להרוס יחסים, מה שאומר סבלנות – והרבה.. בי קול!

תאומים
אתם בעצם אחראים על השינוי המשמעותי של השבוע: מרקורי שליט המזל שלכם פורץ באמצע השבוע בהילוך אחורי, אלמנט שקצת עוצר תכניות ומשנה אותן, מזיז דברים, ויכריח אתכם לסגור מעגלים בתקופה הקרובה לצורך שדרוג. יהיה מעניין...

סרטן
השמש במזל עקרב מביאה איתה דגש מיוחד גם השבוע על כל מה שקשור לאהבה ורומנטיקה – מיקום שמביא איתו גם רגשות רכים ולב פתוח לרווחה.. להתאהב סוף סוף? וכמה? ונוס במזל מאזניים מעדנת רגשות גם בבית ובמשפחה. כיף.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל עקרב הטעון רגשית, והמיקום הזה עלול להביא איתו בעיקר קושי מסוים לראות דברים באופן אובייקטיבי. נושאי בית ומשפחה על הפרק: השקיעו בהם קצת יותר בתקופה הזו, אריות, כשמרקורי מחזיר אהבות..

בתולה
ונוס הרגשית שוהה בבית הכספים שלכם, ואתם עלולים לגלות שאתם מוציאים עכשיו הרבה יותר כספים ממה שהתכוונתם.. אולי משום כך חשוב עכשיו לדעת גם לעצור כשצריך, ולטפל בחשבון הבנק. מרס ומרקורי מחזירים את האקשן לבית ולמשפחה.. המנעו מדרמות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה ב..מזל שלכם, מאזנאים, אלמנט שמביא איתו בעיקר ים של רגשות עדינים, היכרויות מעניינות, ופה ושם גם פינוק שעלול להיות מוגזם וכדאי לקחת את עצמכם בידיים, ולהשתמש בקסם האישי הזה לעשייה, ולא לרביצה..

עקרב
זווית פעולה בין ונוס הרגשית לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה קושי לראות דברים כמות שהם, ולגרום לכם להגיב באופן רגשי ולא הגיוני גם כשהסיטואציה דורשת את ההיפך. שליטה היא שם המשחק השבוע הזה: אל תאבדו אותה, עקרבים...

קשת
מרקורי עובר להילוך אחורי במזל שלכם, קשתים, ונראה ששלושת השבועות הקרובים עשויים להיות מעניינים מבחינת הכוון שחייכם ינועו אליו. שימו את הדגש עכשיו על כל מה שקשור ליכולת שלכם לסגור מעגלים שהפריעו לכם, ולשדרג תדמית עד כמה שאפשר.

גדי
השמש במזל עקרב מביאה איתה בעיקר את הצורך להרחיב אזורי פעולה והשפעה גם למחוזות חדשים ולמוסדות וארגונים שלא הכרתם עד כה. זמן מצוין במקביל גם להרחיב את המעגל החברתי שלכם: צאו לאירועים ומפגשים, ואל תישארו בבית.

דלי
על פניו זה נראה כמו שבוע שמתחיל בסערה לא קטנה: ונוס הרגשית נמצאת בזווית עימות עם אורנוס שליט המזל שלכם, אלמנט שמביא איתו בעיקר את הצורך לא להכנס לעימותים או מאבקי כוח כיון שהפתיל שלכם עכשיו קצר במיוחד: הפנו את האנרגיה לכוון יצירתי.

דגים
מרקורי כוכב התקשורת חוזר השבוע להילוך אחורי, ולאט לאט חוזר במקביל גם לזווית הפעולה שלו עם נפטון שליט המזל שלכם. חשוב במיוחד עכשיו לפעול באופן חכם ולהזהר מקצרים בתקשורת ואי הבנות: אל תפעלו מתוך מעורבות רגשית, והתייעצו לפני כל החלטה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully