וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

25.10.2012 / 13:45

השבוע המתחיל ב-28.10.12 יהיה עמוס במיוחד ויקשה עלינו לראות את המציאות כפי שהיא. היזהרו ממצבי רוח משתנים ומחוסר יכולת לממש החלטות

אין ספק שזה אחד השבועות העמוסים של הזמן האחרון מבחינת אקשן כוכבי. מעברי כוכבים, זוויות שנוצרות ונעלמות, מצבי רוח משתנים ואיתם גם דרכי הפעולה שלנו והדיאלוג עם העולם – חשוב השבוע לפעול באופן מדויק עד כמה שאפשר, ולא לעשות שטויות.

המעברים החשובים של השבוע:

ונוס הרגשית עוברת ממזל בתולה המעשי למזל מאזניים העדין עליו היא גם שולטת - הצורך בדיאלוג הולך ומתחזק, אבל הזויות שוונוס יוצרת לא ממש מקלות עליו, אלא יוצרות תחושת תסכול שתסתיים רק בשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות שור, מאזניים, עקרב וטלה.

מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל עקרב הטעון רגשית למזל קשת האופטימי – הצורך בתקשורת שמחה אופטימית ואקטיבית מתגבר, אבל עלול שלא לבוא על סיפוקו: תוך כדי מעבר יוצר מרקורי זווית פעולה עם נפטון המטשטש ומערפל, אלמנט שמביא איתו מצבי רוח לא יציבים ולא ברורים, וקושי להבין ולראות מי נגד מי, ולמה. בשבוע הבא דברים יתבהרו באופן סופי, ולכן חשוב לחכות עם ההחלטות שלנו. מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

הזווית האמביציוזית של השבוע – זו זווית העימות בין מרס האסרטיבי ליופיטר כוכב השפע. הזווית הזו מביאה איתה בעיקר חוסר שקט, החלטות פזיזות, וצורך להתמודד עם אתגרים גדולים, נסיעות ולימודים. שיקול הדעת אינו במיטבו עכשיו ולכן חשוב לפעול בזהירות רבה ולחכות עם ההחלטות לשבוע הבא. מי יושפע מהזווית? מזלות טלה, קשת, מאזניים ותאומים.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לנפטון הרגשי. הזווית הזו מקשה עלינו לראות את המציאות כפי שהיא ועוד יותר לדבר עליה. מצבי הרוח משתנים במהירות ומקשים גם על מימוש החלטות. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם יוצר זווית מדויקת של עימות עם יופיטר שנמצא ממול, והופך את השבוע הזה לאמביציוזי במיוחד. ונוס שעוברת למזל מאזניים ממול הופכת את התקופה הזו לזוגית ומעניינת מבחינת יחסים: נסו לשלב את שתי המגמות האלה, ולהפוך את השבוע לפורה – ומפרה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל מאזניים, ונראה שהחיים הופכים להיות מודעים ומילוליים יותר. ברם אולם ונוס במקביל יוצרת זווית מדויקת של עימות עם אורנוס התזזיתי, וחשוב לפעול בזהירות רבה השבוע ולהמנע מדרמות מיותרות, ובעיקר – לא לנתק קשרים או לשבור את הכלים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל קשת, והחיים הופכים אסרטיביים למדי, אולם כבר בתחילת המעבר הזה חוטף מרקורי זווית פעולה מנפטון, מה שאומר שהשבוע הזה עלול להיות רגשני דביק ומעורפל, וחשוב לשמור על פוקוס מדויק ולא לעשות שטויות. החלטות חשובות – דחו לשבוע הבא.

סרטן
מעברה של ונוס הרגשית למזל מאזניים הופך נושאים הקרובים לליבו של הסרטן כמו בית ומשפחה למשמעותיים במיוחד. זה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר בדיאלוג עם אנשים קרובים, ובמקביל להשקיע קצת יותר מחשבה גם בבית ובסביבתו. זמן לשפר את אווירת הבית, או לשנות מקום מגורים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל עקרב הטעון רגשית, וכל גירוי קטן עלול בקלות להפוך לדרמה גדולה. זווית של מתח בתחילת השבוע עם כוכב אורנוס עלולה להביא איתה מתחים חזקים במיוחד: נסו לוותר ולהתפשר. בהמשך יורדים המתחים, והחיים הופכים מעשיים ונינוחים יותר.

בתולה
אחרי חודש ימים של מעורבות רגשית חזקה עוזבת ונוס את המזל שלכם ועוברת למזל מאזניים, המאכלס את בית הכספים שלכם. ואכן, הגיע הזמן לחריש עמוק ולטיפול שורש בכל מה שקשור לכספים, כשוונוס מביאה גם הצלחה במקורות הכנסה נוספים. הזהרו מהוצאות גדולות ולא מתוכננות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע ל...מזל שלכם, אלמנט שמביא איתו לב פתוח וחיוכים רחבים במיוחד. אולם השבוע הזה ונוס סופגת מיד בתחילה זווית עימות מכוכב אורנוס: עצבנות, חוסר שקט וצורך בדרמות – חשוב להזהר מאלה, ולא לאבד את הצפון.

עקרב
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם, עקרבים, ולהביא איתה ימי הולדת לאלה מכם שנולדו במזל הזה: זכרו שהשנה הזו בעיקר בגלל מיקומו של סטורן הולכת להיות מעניינת – ומעשית – במיוחד. מרקורי שעובר לבית הכספים שלכם מאפשר לכם לקבל עצות חכמות שיעזרו לכם לקדם את התחום הכלכלי.

קשת
כוכב מרקורי עובר למזל שלכם, קשתים, ומצטרף בכך לכוכב מרס האסרטיבי שכבר נמצא שם. כעת אפשר לחבר גם מלים לכל הפעולות שלכם ולמקד את האנרגיה שלכם לא רק בעשייה פרופר אלא גם במסעות שכנוע שתוף וחלוקת מה שעובר עליכם עם אחרים, ובתקשורת חברתית שפותחת מעגלים.

גדי
ונוס עוברת לבית הקריירה שלכם המאוכלס במזל מאזניים, גדיים, אלמנט שמביא איתו בעיקר את היכולת לפעול באופן לא רק חכם אלא גם רגשי ומפרגן בתחומי הקריירה, ונותן לאמביציה שלכם קסם מיוחד. חשוב להתמקד עכשיו בכל מה שקשור לדרייב חזק ולהתמודדות עם אתגרים גדולים.

דלי
מרקורי עובר למזל קשת ונראה שהצד החברתי שלכם הופך פעיל במיוחד, דליים. המיקום הזה מאפשר לכם להתמקד בכל מה שקשור למוסדות וארגונים בחייכם כמו גם לדחוף קדימה יזמות חדשות שחשובות לכם. זווית של מתח בתחילת השבוע בין אורנוס לשמש מצריכה זהירות מיוחדת.

דגים
כוכב מרקורי עובר לבית הקריירה שלכם, דגיגים, וביחד עם כוכב מרס שכבר נמצא שם עשוי לסמן את תחילתו של תהליך מעניין שלא רק דוחף אתכם קדימה אלא גם מאפשר לכם פגישות חשובות עם אנשים שיכולים לסייע ושיחות חשובות שמקדמות דברים: כל זה לא יקרה אם לא תקחו יזמה-ותזוזו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully