וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

18.10.2012 / 11:40

בשבוע המתחיל ב-21.10.12 החיים הופכים לרגשיים הרבה יותר, וכל כוונה עשויה להביא איתה תגובות קיצוניות או חשדנות וחוסר אמון. נשמו עמוק

מצב מעניין בשמים השבוע, כשהשמש וסטורן עוצרים את התנופה בעוד מרס דוחק בנו להמשיך ואף להגביר אותה. אז נכנסים לחשבון נפש נוקב, או פורצים בדהרה אסרטיבית? מעניין. ויותר מעניין שזה בדיוק הזמן להבין שמעברו של סטורן למזל עקרב ביחד עם מרקורי שגרמו לתהליך פיזור הכנסת ולקביעת הבחירות, מתחזק עכשיו עם הצמידות בין השמש לסטורן, ותחושת הפול גז בניוטרל והתחושה שאין ברירה חייבים לנוע קדימה, שגם מלווה את התהליך עצמו.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל מאזניים העדין והמודע לעצמו אל מזל עקרב המופנם, חשדן ועוצמתי. המעבר הזה הופך את החיים לרגשיים הרבה יותר, וכל מלה מחווה או כוונה עשויה להביא איתה תגובות קיצוניות או חשדנות וחוסר אמון, כך שאנו עשויים למצוא את עצמנו בעיקר מסבירים ומרגיעים, יותר מאשר יוזמים ועושים. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, עקרב, דלי ושור

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הצמידות בין השמש לבין סטורן הנוקשה, במזל עקרב. בעיקרון הצמידות הזו מסמלת צמידות בין כוח החיים החזק של השמש לבין הצורך בגבולות מוגדרים ובעשייה מבוקרת היטב שמסמל סטורן. לא מעטים מאתנו יחוו השבוע תחושות של ניתוק ועצירה, הפנמה של תהליכים ואפילו עצב מסוים. הצמידות הזו עוזרת לנו להתמקד ביזמות אישיות משמעותיות ולהתמקד בתחום הכלכלי והכספי שם אנו עלולים לחוות עכשיו קושי מסוים או בעיה שחייבים לפתור. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות גדי, אריה, עקרב ושור.

הרגשות השבוע – מרס האסרטיבי במזל קשת מביא צורך לרוץ קדימה עם שאפתנות ואמביציה בעוד ונוס הפסיבית במזל בתולה מביאה איתה צורך בגישה עדינה וצנועה ביחסים, בהשקעה בפרטים הקטנים שעושים את ההבדל, ואולי גם בגישה ביקורתית ולא סלחנית כשהמדובר בפעולות פזיזות וחסרות מחשבה שמביא איתו מרס. חשוב לחבר בין השנים אחרת נמצא את עצמנו פוסעים צעד אסרטיבי קדימה ומיד סופגים ביקורת וחוזרים חזרה.. מי בעיקר יושפע ממצב הרגשות הזה? מזלות שור, מאזניים, בתולה, תאומים, וקשת.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל קשת השמח וההרפתקני, ונראה שאתם נועזים מתמיד, מוכנים לאקשן מכל סוג, והצורך בריגושים ובצמיחה אישית מניע אתכם לחפש אזורי פעולה חדשים ומרתקים. זמן מצוין להרחיב אופקים ולתכנן נסיעה ארוכה או קצרה לחו"ל.

שור
זה השבוע האחרון של ונוס שליטת המזל שלכם במזל בתולה, וכדאי לנצל את שהותה בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם כדי לתת מקום גדול יותר לאהבה לא רק כביטוי של הלב אלא גם כמקום מרגש לעשייה מכל הסוגים. אפשרו דיאלוג יצירתי גם בתחום המקצועי והלימודי.

תאומים
שבוע טעון רגשית כשמרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל עקרב שלא ממש אוהב לשתף ברגשות אם בכלל. אבל זויות מעשיות שיוצר מרקורי עם ונוס ופלוטו מביאות איתן יכולת נפלאה לשתף אחרים בתכניות ובמעשים, כושר אלתור, וחוש כלכלי מפותח שפותח דלתות.

סרטן
השמש עוברת למזל עקרב השבוע, אלמנט שמביא איתו דגש מיוחד על כל מה שקשור לרומנטיקה יצירתיות והנאות קטנות, או בקיצור דגש מיוחד על ענייני הלב. זמן ליצור לכם דיאלוג משופר עם הדברים שאתם אוהבים, ובכלל לפעול מתוך אהבה למה שאתם עושים.

אריה
זהו אחד השבועות הפחות קלים מבחינתכם, אריות. השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל עקרב הטעון והרגשי מאוד, ונצמדת באופן מדויק לכוכב סטורן – אלמנט שמביא איתו תחושות של כובד וביקורתיות, וצורך לפתור בעיות כלכליות ולהתמודד עם אחריות יתר. לא קל.

בתולה
ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם וזה השבוע האחרון שהיא שוהה בו, אלמנט שמביא איתו בעיקר את היכולת ליהנות משפע של רגשות עדינים וקסם אישי כמו גם יכולת לפתוח את הלב בעוצמה בקשרים הקרובים שלכם. אפשרו לעצמכם להשיג מטרות ברכות, ולא בביקורתיות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל בתולה, אלמנט שלא עושה לכם חיים קלים זה שלושה שבועות, ומדגיש את הצורך שלכם לשלב את הצד המעשי שלכם בעולם הרגש, ואת הצורך לנקות משקעים רגשיים ולפגוש פחדים לפני שפועלים ויוצרים. היו סלחניים כלפי עצמכם.

עקרב
מזל טוף, עקרבים! השמש עוברת למזל שלכם השבוע, מקום בו נמצאים כבר סטורן ומרקורי, והגיע הזמן להתחיל להזיז דברים בעוצמה אך גם בהגיון ובתכליתיות. כעת הזמן לא רק לעשות אלא קודם כל לדבר, לשתף ולחלוק בעזרת מרקורי, ולקדם יזמות חדשות.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם שוהה בהילוך אחורי במזל תאומים בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אלמנט שמגביר את הצורך לממש את כל התכניות והיזמות החדשות של חצי השנה האחרונה ולתרגם אותן למעשים בשטח. הגיע זמן המימושים – והעשייה הפרקטית שלכם, קשתים.

גדי
על פניו זה נראה כמו שבוע לא קל, גדיים. סטורן שליט המזל שלכם נצמד אל השמש, מיקוד הדברים, ואתם עשויים לפגוש מאבקי כוח עם סמכויות או קושי לממש רעיונות ויזמות בגלל אגו פעיל. הרפו מהצורך להיות צודקים, ונסו להתמקד בעובדות בלבד ללא פרשנויות אישיות מדי.

דלי
מעברה של השמש למזל עקרב, מקום בו נמצאים כבר סטורן ומרקורי כוכב התקשורת, שם את הדגש על בית הקריירה שלכם, ומביא איתו דחף חזק לרוץ בעוצמה עם תכניות הפעולה שלכם, ולמרות הקשיים שמתגלים בחודש האחרון – לחשוב בגדול, ולא לוותר. קדימה!

דגים
פתיחות לרעיונות חדשים, צורך מתחזק בצמיחה אישית ובלימוד של משהו חדש, רצון לראות את כל התמונה ולקבל החלטות ארוכות טווח – השמש עוברת למזל עקרב וביחד עם מרקורי מחזקת את הרצון להתפתחות והפתחות אישית, ובכל הרמות. הגיע הזמן להרחיב אופקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully