וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

11.10.2012 / 13:10

השבוע המתחיל ב-14.10.12 יתאפיין באמביציה, אופטימיות, וצורך גדול בחום ואהבה. עם זאת, מומלץ מאוד להיזהר מאופטימיות יתר

משהו מתבהר השבוע, והופך מעט יותר אמביציוזי ואופטימי. הגיע הזמן לצאת קצת מהכובד של השבועות האחרונים, ולראות גם את החיובי ובעיקר את הצד האסרטיבי שלנו, שיכול עכשיו עם טיפת אמביציה וחיוך על השפתיים, להתחיל להזיז את הדברים שחשובים לנו.

הזווית הטובה של השבוע – זו זווית הפעולה בין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע. הזווית הזו מביאה איתה אמביציה ואופטימיות ביחד עם צורך חזק בחום, אהבה ואמפטיה. אולם כמו בכל זווית פעולה, גם כאן עלול האפקט לפעול כבומרנג בגלל אופטימיות יתר, וגישה שטחית שמתעלמת מהצורך בהכנות המתאימות והקפדניות לפעולה. חשוב במיוחד להזהר עכשיו בתחום העסקי: יזמות חדשות הן בהחלט מצוינות, אבל לפני כל השקעה כספית כדאי להתייעץ פעם ופעמיים, כדי שלא לפעול בפזיזות ולגרום לעצמנו נזקים. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, קשת, דגים בתולה ותאומים.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין ונוס הרגשית למרס האסרטיבי. הזווית הזו מלווה אותנו עד אמצע השבוע, והיא עלולה להביא איתה מתחים ולחצים בעיקר במערכות היחסים שלנו, כמו גם בדיאלוג העסקי. חשוב לשמור על פרופורציות, ולא ליצור סערות ודרמות ביחסים ולאבד את הראש. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, טלה, בתולה ודגים.

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל עקרב היצרי והדורשני, והקלילות של השבועות האחרונים נעלמת. כעת לכל שיחה ולכל מלה יש משמעות הן מאחורי הדברים והן מתחת לפני השטח. הצמידות של מרקורי עם סטורן עלולה להביא גישה נוקשה וביקורתית, הן כלפי העולם והן כלפי עצמנו, וכדאי להזהר ולא להגזים. מצד שני התקשורת הזו גם הופכת אותנו למעשיים במיוחד, ולפעמים דווקא תחת צמידות שכזו אנו מצליחים ליצור את העובדות והמצבים שיקדמו אותנו באמת. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות בתולה, תאומים, גדי וסרטן.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל קשת, והפעם כשהוא משוחרר מהלחצים ומצבי הרוח של נפטון ומזוויות אחרות. מצב הרוח הטוב חוזר, אבל הפתיל הקצר שלנו מתקצר עוד יותר: חשוב לא להגיב מהבטן אלא מהראש, ולא לשבור את הכלים כשהסיפוק המיידי נעלם לרגע.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל בתולה, מיקום שמדגיש את הצד היצרי והיצירתי שלכם, ובעיקר את הצד הרומנטי והלב עובד שעות נוספות. זווית פעולה בין ונוס ליופיטר כוכב השפע עלולה להביא אופטימיות יתר, וקושי לראות דברים כפי שהם. זהירות..

תאומים
שבוע מאוד רגשי ומאוד טעון לפנינו: מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל עקרב העוצמתי, ברם אולם זויות פרקטיות שהוא יוצר לוונוס ופלוטו ואפילו אורנוס מביאות איתן שלל אפשרויות חדשות ומעניינות למקד את תשומת הלב שלכם בשיתופי פעולה יעילים ומועילים: חפשו את בני הברית שלכם.

סרטן
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע בבית התקשורת שלכם, והסרטן הרגשי כל כך מקבל סיוע מעניין מבת בריתו ונוס הן במלים והן במשיכה שהיא מביאה איתה מול אנשים אחרים. זמן לפרזנטציות אטרקטיביות מול העולם, ולמסעות שכנוע ממוקדים.

אריה
ונוס שוהה בבית הכספים שלכם, והאריה הממוצע לא צריך יותר כדי לבזבז בלי חשבון בגלל תחושת ה'יש' שהיא מביאה איתה, ואז להכנס להסדרי תשלומים בהמשך... זמן לפעול ממקום חכם ויודע ולא ממקום בזבזני. מצד שני, זמן מצוין למציאות מקורות הכנסה חדשים...

בתולה
ונוס שוהה לה עדיין במזל שלכם, וכל זמן שהיא שם – כדאי לנצל אותה כדי לפתוח דלתות שעד כה היו סגורות בפניכם, הן עסקיות והן רגשיות, להזיז דברים באופן אסרטיבי אך מקסים עם ים של קסם אישי, ולשדרג במקביל גם את מערכות היחסים שלכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם במזל בתולה, וזה אינו המקום החביב עליכם - כדאי להשגיח היטב על הגוף ועל הבריאות. אבל זווית פעולה בין ונוס ליופיטר כוכב השפע מביאה איתה דגש מיוחד על כל מה שקשור לאופטימיות, מצב רוח ותחושה שהכל אפשרי... קחו הכל בפרופורציות, וללא סיכונים.

עקרב
סטורן שוהה במזל שלכם ומביא איתו שעורים ראשונים בבניית לו"ז וקביעת גבולות חכמים לפעולה. ונוס במזל בתולה מחזקת מאוד את הצד החברתי שלכם במקביל, ומאפשרת שתופי פעולה נאים על כל המשתמע. מרס במזל קשת לעומת זאת מביא כעסים פתאומיים... זהירות.

קשת
מרס האסרטיבי ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו ים של תכניות חדשות לפעולה, ועשייה מכל הסוגים. כעת הזמן לקחת יזמה בנושאים שונים ולרוץ קדימה מול אתגרים שהיו קשים עבורכם, אבל עם מרס כמו עם מרס – חשוב לנוע בהתלהבות, אך בזהירות...

גדי
סטורן שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל עקרב, והחיים הופכים רגשניים מעט יותר ממה שחשבתם ותכננתם. ונוס במזל בתולה מביאה איתה במקביל רצון לפתיחות מכסימלית וים של עשייה עם חו"ל או מפגשים עם אנשים שיכולים לפתוח אפשרויות חדשות.. מעניין.

דלי
מרקורי וסטורן שוהים עכשיו בבית הקריירה שלכם ומנסים ללמד אתכם איך לעשות דברים קצת אחרת, ובאופן ממוקד ואחראי יותר. השמש במזל מאזניים לעומת זאת מביאה איתה סדרת מפגשים מעניינים עם אנשים שיכולים לעזור ולקדם: אפשרו להם להתקרב, דליים.

דגים
כוכב מרס שוהה בבית הקריירה שלכם, ומי שלא ראה דגיג אמביציוזי שמרס רץ בעקבותיו ומעודד אותו להגדיר לפעול ולעשות, לא ראה דגיג אמביציוזי מימיו: כל שצריך עכשיו הוא לאפשר לעצמכם לזהות אפשרויות חדשות, ובלי תירוצים – שאתם טובים בהם – פשוט לעשות...

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully