וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

27.9.2012 / 13:20

בשבוע המתחיל ב-30.9.12 יעלמו בהדרגה הסערות שאפיינו את החודש האחרון, ובמקומן תופיע גישה מעשית לחיים עם דגש על הפרטים הקטנים

זה אחד השבועות העמוסים מבחינת אקשן כוכבי, ואם נוסיף לכך גם את החג נקבל שבוע עמוס ודחוס שכדאי להחליט מראש איך לחוות אותו, מתי ועם מי.

המעבר המשמעותי של השבוע: כאן יש שניים כאלה. הראשון - מעברה של ונוס הרגשית ממזל אריה הדרמטי והסוער, למזל בתולה המאופק והקורקטי. חלק מהדרמות והסערות שליוו את החודש הקודם יעלמו בהדרגה, ובמקומן יופיעו גישה מעשית ביומיום, והתמקדות בפרטים הקטנים במקום בדרמות הגדולות. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, בתולה ודגים.

המעבר השני, והוא אולי החשוב יותר – מעברו של סטורן הנוקשה למזל עקרב, אחרי שנתיים וחצי במזל מאזניים. סטורן מלמד אותנו כמה פרטים בלקיחת אחריות ובמימוש הפוטנציאל שלנו, אבל הוא לא תמיד עושה זאת בדרך הקלה, אם בכלל... אחרי שנתיים וחצי יכולים בני ובנות המאזניים לנשום לרווחה כשסטורן עוזב את מזלם וממשיך הלאה, והעקרבים – להתחיל להתכונן לטירונות של סטורן, ובינתיים – לקחת עט ונייר, לרשום בגדול 'לוקחים אחריות!' – ולשים על המקרר. יהיה מעניין...

הזוויות הקשות של השבוע:

1. זווית העימות בין השמש לאורנוס – זו זווית שעלולה להיות סוערת ודרמטית, ולהביא איתה סערות וניתוקי קשרים. כדאי לעבור את סוף השבוע הזה באופן רגוע גם בהחלטה, ולא להסחף יותר מדי אחר האקשן. מי יושפע ממנה? מזלות אריה, דלי, מאזנאיים וטלה.

2. זווית הפעולה בין השמש לפלוטו – זו זווית יצרית מאוד, שההשפעה שלה נעה בין מאבקי כוח על המלה האחרונה לבין מי באמת ישפיע ביחסים הקרובים ובזוגיות. הצד היצרי של הזווית עלול לגרום לנו לומר דברים שנצטער עליהם בהמשך, אך הוא גם חוזר ומחבר אותנו לצד הפיזי של היחסים והאהבה. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, עקרב, מאזניים וטלה.

הזווית המבלבלת של השבוע – זו זווית העימות בין ונוס הרגשית לנפטון המתעתע. חשוב בזווית הזו לא לאבד את הראש ביחסים, ולהזהר ממצבי רוח לא קלים. מי בעיקר יושפע ממנה?מזלות שור, מאזניים, בתולה ודגים.

התקשורת שלנו – גם כאן זווית לא קלה – צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לסטורן הנוקשה, שמביאה איתה צורך לחשוב פעמיים לפני כל למה. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות תאומים, בתולה וגדי.

בהמשך עובר מרקורי למזל עקרב, והתקשורת שלנו הופכת טעונה רגשית, כשהקלילות והזרימה נעלמות. מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.

תחזית שבועית

טלה
ונוס עוברת למזל בתולה, והתחום החברתי שלכם מתחזק בהדרגה. אבל מרס שליט המזל שלכם נכנס אל תוך זווית עם נפטון המטשטש ומערפל, והחיים הופכים מעט לא ברורים ומקהים את העוקץ שלכם: הגיע הזמן להתרכך מעט, טלאים, לתת ללב לדבר.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה המאכלס את בית הרומנטיקה ונראה שהלב עובד עכשיו שעות נוספות.. אם נוסיף לכך גם את זווית העימות שונוס יוצרת עם נפטון, נבין שזהו שבוע רגשני במיוחד: הזהרו מאשליות ופנטזיות והיו כאן ועכשיו.

תאומים
אתם חווים שינוי משמעותי השבוע, כשמרקורי שליט המזל שלכם עובר ממזל מאזניים ההרמוני למזל עקרב הטעון רגשית, והתקשורת שלכם הופכת רגשנית ולא קלילה כמו תמיד. צמידות לסטורן מביאה תחושות של כובד וביקורתיות אבל גם מיקוד במה שחשוב.

סרטן
ונוס עוברת לבית התקשורת שלכם, סרטנונים, ונראה שהיכולת שלכם לדבר, לשתף ולחלוק את שעובר עליכם גדלה בהדרגה. מעברם של מרקורי וסטורן למזל עקרב ישים את הדגש על הצורך להרחיב אופקים ואזורי פעולה. באמת הגיע הזמן, ויפה שעה.

אריה
ונוס עוברת מהמזל שלכם לבית הכספים, והגיע הזמן להתמקד בתחום הכלכלי, ובינתיים – להזהר ממסע של בזבוזים שונוס מביאה איתה פעמים רבות. סטורן ומרקורי שעוברים לעקרב, יכריחו אתכם לעשות עבודת עומק בנושאי בית ומשפחה ולחזור לביחד.

בתולה
ונוס עוברת למזל שלכם השבוע וזה בהחלט יפה לכם, בתולות. ונוס מביאה איתה משב רוח רגשי ונעים, כמו גם יכולת לפעול ממקום של רגשות רכים ואפילו מאותה מלה מוזרה שקוראים אותה אהבה.. פתחו את הלב, בתולות, פתחוהו רחב.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה, מיקום לא ממש אידיאלי עבורכם אבל בהחלט כזה שמכריח אתכם לגייס את הדמיון, היצירתיות ותעצומות הנפש לעבודה קשה ומדויקת. שימו את הלב בצד, והתמקדו בעבודה ובעיקר – בשורה התחתונה.

עקרב
משהו מעניין קורה לכם השבוע: סטורן ומרקורי עוברים למזל שלכם. התקשורת משתפרת, אבל סטורן יביא איתו בנוסף גם צורך לקחת את החיים ברצינות רבה יותר, להתמקד באחריות רבה יותר, ולשים את הדגש על העובדות. מוכנים? שתיים זוז...

קשת
ונוס עוברת השבוע לבית הקריירה שלכם, וזו בהחלט חדשה נעימה לאלה מכם שמנסים להזיז שם דברים ולהפגין אמביציה. ונוס גם משפרת תדמית והופעה וכדאי להצטרף אליה, להשקיע בביגוד, להסתפר ולשנות תדמית: זה בהחלט יעזור בתקופה הקרובה.

גדי
סטורן שליט המזל שלכם משנה פאזה השבוע, ואחרי שנתיים וחצי בהן דהר בבית הקריירה שלכם ולימד אתכם את כל מה שדרוש כדי להצליח אם כי בדרך הקשה, הוא עובר למזל עקרב ומכריח אתכם לשתף פעולה עם מוסדות וארגונים. יהיה מעניין...

דלי
גם מרקורי וגם סטורן עוברים השבוע לבית הקריירה שלכם. מרקורי משפר תקשורת עם בוסים, אחראים ושאר אנשים שיש לכם קשר איתם, וסטורן יעביר אתכם מסע טירונות הקשור ליוזמה, אמביציה, והשגת מטרות בדרך פרקטית וחסרת פשרות. מרתק...

דגים
ונוס עוברת השבוע לבית הזוגיות והיחסים שלכם, והיא בהחלט עשויה להביא עדנה לאלה מכם שלא נמצאים בזוגיות או ביחסים, או לשפר את המצב התקשורת והקשר בכלל, לאלה שכן. הקשיבו לה ובעיקר ללב – ונסו להבין לאן נושבת הרוח...

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully