וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

20.9.2012 / 14:25

בשבוע המתחיל ב-23.9.12 נפגוש את יום כיפור, והיום הזה לא יהיה פשוט בכלל. חפשו את השקט בפנים והתעלמו מסערות חיצוניות

יום הכיפורים הזה אינו קל, ונדמה שהכוכבים כאילו עושים דווקא, וביום הכיפורים עצמו מגיעה זווית הפעולה בין מרס האסרטיבי לוונוס הרגשית לדיוק מירבי. על פניו זה אומר שדווקא כשאנו זקוקים לשקט אמיתי מגיעה לה הסערה, ואולי גם זה חלק מהעוצמות של היום הזה: לדעת לשחרר ולהתמקד בפסק הזמן הפנימי גם כשסוער בחוץ, וגם כשחוסר השקט הוא הפקטור המרכזי בחיינו.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין ונוס הרגשית למרס העוצמתי. הזווית הזו שמגיעה בדיוק בערב וביום הכיפורים עלולה להתבטא ביחסים הקרובים שלנו בדיאלוג סוער ועוצמתי, כמו גם בדיאלוג עם העולם. מומלץ דווקא עכשיו לשמור על קור רוח ולא לפעול באופן אגרסיבי מדי, בעיקר כשאנו זקוקים עכשיו באופן מקסימלי לשלוות הנפש שלנו. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, טלה ועקרב.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל בתולה המעשי והתכליתי למזל מאזניים האינטלקטואלי והמודע לעצמו. נראה שהאנרגיות שלנו מפסיקות להיות ביקורתיות והופכות להיות מודעות וחכמות יותר, אלמנט שעשוי להתבטא בהחלט בצורך שלנו במלים כדי לפתור בעיות ולא במעשים או בדיאלוג אגרסיבי עם העולם. הגיע הזמן להתיידד עם העולם שמסביב, והשמש במזל מאזניים עושה זאת בהצלחה לא רעה. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, מאזניים וטלה.

הרגשות השבוע – אינם קלים. זווית של מתח בין השמש לבין נפטון המטשטש והמערפל עלולה להביא איתה יומיים-שלושה רגשניים במיוחד, אלמנט שעלול מעט להפריע לחשבון הנפש היום כיפורי שלנו, אך מצד שני יכול גם להעצים את הצורך להזדהות עם ההחלטות שאנו מקבלים בהמשך. חשוב לא לקבל לעומת זאת החלטות מעשיות או כלכליות בלי לאשרר אותן שוב בשבוע הבא, והפעם גם בעזרת אנשים אחרים. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, דלי, דגים ובתולה.

תחזית שבועית

טלה
השמש עוברת היום למזל מאזניים ותאכלס את בית הזוגיות שלכם ביחד עם כוכב מרקורי. המיקום זה שם את הדגש על יחסים קרובים ומסמל בעקיפין גם את בצורך בחשבון נפש בחייכם. הנושא: יחסים, שותפויות, ודיאלוג.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זווית מדויקת עם מרס האגרסיבי שנופלת דווקא על יום הכיפורים: הזווית הזו עלולה להביא איתו סערות לא קטנות, וחשוב לשמור על שלווה דווקא ביום הזה, ולפעול באופן שליו – ורגוע.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל מאזניים, והזויות שיצר בימים האחרונים מתפוגגות בהדרגה. זהו זמן לשים את הדגש על כל מה שקשור לדיאלוג שבינו לבינה, ולזכור שהרומנטיקה בפתח בעיקר השבוע: הקשיבו ללב, תאומימים...

סרטן
מעברה של השמש למזל מאזניים מקום בו שוהה גם מרקורי מסמל את הצורך להשקיע בתקופה הקרובה בנושאי בית ומשפחה. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את מערכות היחסים עם המשפחה, לשפר אווירה בבית, ולהרגיש שוב ביחד.

אריה
ונוס שוהה במזל שלכם, אריות, אלמנט שמדגיש בעיקר את הצורך שלכם לפעול באופן נעים ואמוציונאלי, ואם נצרף לכך גם את מעברה של השמש למזל מאזניים נבין שתקשורת רגשית ועדינה תהיה האישו בתקופה הקרובה. מעניין..

בתולה
נראה שנושאי כסף וחומר כמו גם חשבון הבנק הופכים מודגשים במיוחד עכשיו אם מעברה של השמש למזל מאזניים. יתכן והגיע הזמן לשים את הדגש דווקא עכשיו על כל מה שקשור לבניית בסיס כלכלי יציב, ויפה שעה אחת קודם...

מאזניים
מזל טוב, מאזנאים! השמש עוברת למזל שלכם, החיוך חוזר בהדרגה, וביחד עם החיוך חוזרת גם היכולת להרים את עצמכם, וביחד עם ונוס שליטת המזל שלכם ששוהה במזל אריה – לשים את הדגש על הרחבת המעגל החברתי... נייס.

עקרב
זווית של עימות שיוצרת השבוע השמש עם פלוטו שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה בהמשך השבוע קונפליקטים לא קטנים כמו גם דיאלוג לא קל עם סמכויות ממול. זה הזמן להתמקד דווקא בחיובי, ולא לשבור את הכלים...

קשת
התחום החברתי מתרחב בהדרגה עם מעברה של השמש למזל מאזניים, קשתים. זמן לשתף חברים וידידים במה שקורה לכם, לעשות לכם חברים חדשים, ובמקביל – לפעול באופן יוזם ואסרטיבי גם עם מוסדות וארגונים בחייכם.

גדי
בית הקריירה שלכם הופך מודגש השבוע, וזה קורה דווקא כשיום הכיפורים בפתח.. אבל בהמשך האסרטיביות הזו תעזור לכם בעיקר בשבועות הקרובים. כעת כדאי להשקיע בשיפור תדמית, ולא להגזים במשימות הכרוכות באחריות ומחויבות.

דלי
מעברה של השמש למזל מאזניים מביא איתו בעיקר יכולת לפעול באופן פתוח ומרחיב אופקים השבוע, אלא שזווית של עימות שיוצרת השמש עם כוכב אורנוס שליט המזל שלכם עלולה להביא שינויים וניתוקים לא צפויים: שמרו על עצמכם.

דגים
מרס במזל עקרב מגביר מאוד את הצורך לנסוע, לטייל, ולהיות עם אנשים אחרים ונופים שלא הכרתם. מעברה של השמש למזל מאזניים לעומת זאת עלול לגרום לכם למסמוס יוזמות ופעילות: אל תוותרו על מה שחשוב לכם!

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully