וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

13.9.2012 / 14:20

בשבוע המתחיל ב-16.9.12 כדאי להיזהר מאופטימיות יתר, ומתחושת שליטה מדומה שגורמת לקבל החלטות פזיזות וחסרות שיקול דעת

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו למזל מאזניים האינטלקטואלי ומאפשר יכולת לתרגם מחשבות לא למעשים אלא למלים, הן כסיעור מוחות והן כצורך בדיאלוג אמיתי שבינו לבינה, ולשים דגש מיוחד על המלה 'מודעות'. כעת הזמן לא לריב אלא להבין, ולא לפעול לפני שבאמת מיצינו את כל אפשרויות תרגום הפעולות והעשייה שלנו למי שנמצא ממול. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, מאזניים וטלה.

הזוויות הקשות של השבוע – למעשה יש שתי זוויות כאלה, וגם אותן יוצר לו מרקורי: האחת היא זווית העימות עם אורנוס שנמצא ממול. הזווית הזו עלולה לגרום לנו לחוסר שקט ולעצבנות תקשורתית, ובעיקר לחוסר סבלנות וסובלנות כלפי מי שנמצא ממול. חשוב במיוחד עכשיו לא לנתק קשרים כשדברים לא קורים כפי שרצינו. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, דלי וטלה.

הזווית השנייה – זווית הפעולה בין מרקורי לפלוטו היצרי. הזווית הזו מכניסה לא מעט יצרים לתקשורת שלנו עם העולם ועם הסביבה, וכל דיאלוג ולו גם הפשוט ביותר הופך טעון מאוד כשכל מלה עלולה להדליק פתיל קצרצר ולגרום לנו – או לזולת – להתפרץ, ובעוצמה. מה עושים? לומדים לפרק את המתחים האלה בפעילות פיזית, ולא שוברים את הכלים כשמאבדים שליטה. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.

הזווית האמביציוזית של השבוע – זו זווית המתח בין מרס, הכוכב שאחראי על הפעילות והיוזמה, ובין יופיטר כוכב השפע והצמיחה. הזווית הזו עלולה להביא איתה אופטימיות יתר, ותחושת שליטה מדומה שגורמת לנו לקבל החלטות פזיזות וחסרות שיקול דעת. הזווית הזו עלולה לגרום לתאונות דרכים בגלל שיקול דעת גרוע בכביש כמו גם לניתוקים ביחסים בגלל מאבקי כוח בין האגו שלנו לשל אחרים. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות טלה, קשת, תאומים ומאזניים.

השבוע לא ניתנת תחזית אישית לכל אחד מהמזלות. בערב ראש השנה תינתן תחזית אישית שנתית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully