וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע המתחיל ב-9.9.12 הדברים יקרו באופן תיאטרלי ומוגזם, עם טאץ' דרמטי וסוער. אין עכשיו קרקע מתחת לרגליים והכל בר שינוי ולא צפוי, לטוב ולרע

אין ספק שוונוס שולטת בשמים השבוע מכל הבחינות, אבל זה גם אומר שעולם הרגש מתזז אותנו – ובעיקר את מי שוונוס שולטת בחייו כמו בני מזל מאזניים, שור, וכל מי שיש לו כוכבים במזלות אלה.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס ממזל סרטן העדין והביתי למזל אריה הסוער והדרמטי. המעבר הזה מביא איתו בעיקר את הצורך להחצין רגשות ולהראות אותם לעולם, כשמספר הסערות והדרמות ביחסים נמצא בקו עלייה במקביל. מהמקום הזה נחווה לא מעט דרמות ביחסים שלנו, אם כי זה לא מצביע על חוסר או עודף אהבה אלא בעיקר על הדרך שבה הדברים קורים עכשיו: באופן תיאטרלי, מוגזם מעט, עם טאץ' דרמטי וסוער שכיף להתפייס איתו לאחר מכן. מי בעיקר יושפע מהדברים? מזלות שור, מאזניים, אריה ודלי.

הזווית המשמעותית של השבוע – כאן נפגוש שתי זוויות כאלה ושתיהן כמובן של ונוס שלנו:

הזווית הרגשית של השבוע – זו זווית המתח בין ונוס העוצמתית לנפטון הרגשי. ונוס מנסה לבוא לידי ביטוי מקסימלי במזל אריה, אבל נפטון ממסמס את ההשפעה שלה והופך את רגשותיה ללא צפויים ומשתנים במהירות. כעת אין ממש קרקע מתחת לרגליים, והכל בר שינוי ולא צפוי, לטוב ולרע, ממש כמו בלונה פארק: בכל רגע רואים משהו חדש. לשמחתנו זו זווית שמסתיימת מהר. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות שור, מאזניים ודגים.

הזווית העוצמתית של השבוע – שוב, זווית של ונוס והפעם עם פלוטו היצרי. הזווית הזו היא בעיקר יצרית – וטריטוריאלית מאוד, שכן עמדות המפתח ביחסים נקבעות על פי הצורך שלנו בשליטה ובעיקר שליטה רגשית. קנאה לוהטת, רכושנות, סקס – כל אלה עשויים להופיע עם הזווית הזו, ולהראות שמפלס הרגשות נמצא במקום סוער וגבוה מאוד וכדאי לא לאבד בו שליטה. מי בעיקר יושפע ממנו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה ודלי.

לאתר של יאיר טריבלסקי

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל עקרב עדיין, ונראה שחיי הרגש אינטנסיביים במיוחד. זווית של מתח בין מרס לבין יופיטר עלולה לגרום לכם לקחת סיכונים מבחינה כלכלית וסיכונים בכלל: חשוב לפעול בזהירות מקסימלית.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם פותחת את השבוע כשהיא עדיין בזווית רגשנית ומעורפלת עם נפטון והדרך לא ברורה, אבל בהמשך התמונה מתבהרת וונוס יוצרת זווית פעולה עם פלוטו היצרי: הזהרו ממאבקי כוח ואגו, ונסו לוותר – ולהתפשר.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל בתולה הפרקטי ובזווית מעשית למרס האסרטיבי – מה שאומר תקשורת יעילה ומועילה, ואחרי יומיים שלושה מעורפלים אפשר כבר להתמקד ביוזמות מעשיות ובאתגרים גדולים באמת.

סרטן
גם השמש וגם מרקורי שוהים בבית התקשורת שלכם עדיין, אלמנט שמזמין שיחות ומפגשים יעילים ומועילים כמו גם יכולת לדחוף קדימה יוזמות חדשות מכל סוג. כעת הזמן למלים חכמות וליוזמות תקשורת שמקדמות נושאים חדשים.

אריה
ונוס הרגשית עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, אריות, אלמנט שמביא איתו בעיקר רגשות רכים ומציף אותם אל פני השטח, דיאלוג רגשי עדין ולא מעט ריגושים השראה ואפילו אהבה... הגיע הזמן להתחבר ללב, ולאפשר לו להוביל מהלכים.

בתולה
השמש ומרקורי עדיין במזל שלכם, בתולות, מה שאומר שמעבר ליום ההולדת שנחגג יש לכם גם לא מעט אפשרויות לפתוח דפים חדשים של תקשורת ושל עשייה עם העולם, לפעול באזורי פעולה חדשים ולא מוכרים, ולהמקד בגישה שונה ויוזמת.

מאזניים
נראה שזה שבוע סוער ודרמטי למדי, מאזנאים. ונוס שליטת המזל שלכם צועדת בגאווה במזל אריה הדרמטי, מביאה איתה דיאלוג משופר עם חברים וידידים ועוזרת לכם להרחיב את המעגל החברתי שלכם: הגיע הזמן לבילוי והנאות.

עקרב
מהלכה של ונוס בבית הקריירה שלכם עשוי לשפר מאוד את התקשורת שלכם עם בוסים, מורים הורים ואחראיים, ולעזור לכם לשכנע אחרים לעבוד אתכם, ולהקסים את העולם. זמן לשפר תדמית, ולהשקיע קצת יותר בהופעה חיצונית ובכריזמה אישית.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בבית הזוגיות והשותפויות, והפעם פוגש בזווית של מתח שמגיעה ממרס האסרטיבי: החיים הופכים קצביים יותר והצורך לפעול עלול להתנגש עם הצורך בזהירות ובחשיבה נוספת: המנעו מהחלטות פזיזות מכל סוג.

גדי
מיקומו של מרס במזל עקרב מאפשר לכם להיות אסרטיביים במיוחד בכל מה שקשור לחברות וארגונים בחייכם, בעוד השמש ומרקורי מאפשרים לכם להתרחב לאזורי צמיחה לא מוכרים, ולראות את כל התמונה. זמן טוב לתכנן נסיעה מעניינת.

דלי
מיקומו של מרס בבית הקריירה שלכם דוחף אתכם קדימה בגישה אסרטיבית יותר, אבל חשוב שלא להסתכסך עם בוסים ואחרים ובעיקר עם סמכויות: אל תשברו את הכלים כשהמציאות משתנה. ונוס שבבית הזוגיות שלכם מאפשרת להשקיע באהבה...

דגים
גם השמש וגם מרקורי שוהים עכשיו בבית השותפויות שלכם, ומאפשרים לכם לפעול באופן שוטף דינמי ובעיקר אסרטיבי עם שותפים ופרטנרים: זה המן לצאת מהגישה הסוליסטית ולמצוא לכם אנשים שיכולים לעזור ולקדם אתכם באופן חיובי ועוטף.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully