וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

30.8.2012 / 11:50

בשבוע המתחיל ב-2.9.12 תוכלו לראות את הדברים כפי שהם ולא דרך משקפיים ורודים או שחורים. שימו לב לעובדות ולפרטים הקטנים

המעורבות הרגשית הולכת וגדלה, ואיתה גם הסכנה באיבוד הפרופורציות הן במחשבה והן במלים שלנו. אולי משום כך כדאי לנסות ולדחות את ההחלטות החשובות שלנו לשבוע הבא.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין ונוס הרגשית הקשורה גם לכספים, לסטורן הנוקשה. הזווית הזו עלולה להביא איתה ניפוץ אשליות, אכזבות ותסכולים, ואולי גם תחושות לא קלות של כובד ובדידות ביחסים או עם עצמנו. אולי משום כך מומלץ וחשוב עכשיו לפעול באופן ברור ומדויק לא רק ביחסים שלנו אלא גם בדיאלוג עם חשבון הבנק והתחום הכלכלי, ולא לאפשר למצבי הרוח להפעיל אותנו או להזיז אותנו קדימה ואחורה כשהלב משתנה. יותר מתמיד הזווית הזו זקוקה לעובדות כדי להרגיש בטחון, למרות שגם אותן היא עלולה לעוות באופן רגשי ימינה או שמאלה. חשוב לשמור השבוע בעיקר על פרופורציות: מהשבוע הבא כל זה ישתנה. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, גדי וסרטן.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל אריה האסרטיבי למזל בתולה הביקורתי. המעבר הזה בעיקר מביא איתו את היכולת לראות את הדברים כפי שהם, לא דרך משקפיים ורודים או שחורים אלא דרך העובדות, ובעיקר – דרך הפרטים הקטנים. אולי משום כך כדאי להשקיע בחודש הקרוב בעיקר בתקשורת אקטיבית ובונה ולא במגדלים פורחים באוויר. מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות בתולה, תאומים, קשת ודגים.

הזווית הבעייתית של השבוע – זו זווית העימות שבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין נפטון הרגשי המטשטש והמערפל. הזווית הזו עלולה לגרום לנו לאבד את הדרך זמנית, להפוך את הכל לרגשני, ולקבל החלטות גרועות. מהמקום הזה חשוב לפעול לפי עובדות ולפיהן בלבד, ולא לאפשר לנו לסטות מהדרך גם אם היא לא ממש ברורה עכשיו. בהמשך מתפוגגת הזווית, ואתם חוזרים לעצמכם. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות בתולה, תאומים, דגים וקשת.

תחזית שבועית

טלה
שבוע מתוח לפנינו, והמתח מגיע לשיאו באמצע השבוע: מרס שליט המזל שלכם יוצר זווית מדויקת לאורנוס וחשוב עכשיו בעיקר לשמור על איפוק, ולא לשבור את הכלים. דברו ושתפו, ואל תתפרצו. סבלנות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם חוטפת השבוע זווית פעולה לא קלה מסטורן הנוקשה שמגיעה לשיאה, ומכריחה אתכם להתייעל ולהתמקד.בסוף השבוע עוברת ונוס למזל אריה, והאנרגיה הטובה מתחילה לחזור.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל בתולה המעשי בבית המשפחה והבית. זוית העימות עם נפטון לא קלה רגשית, אבל בהמשך יוצר מרקורי זווית פרקטית עם מרס, מאפשרת שילוב מעניין של תקשורת – ויוזמה. קדימה.

סרטן
ונוס מתחילה את השבוע כשהיא עדיין במזל שלכם, סרטנונים, ונראה שהאנרגיה הטובה שלכם ממשיכה גם השבוע. לקראת סוף השבוע עוברת ונוס למזל אריה, ואת החודש הקרוב תבלה בבית הכספים שלכם.

אריה
השבוע מתחיל באופן מעשי כשהשמש נמצאת בזווית פרקטית למרס היוזם, אבל בהמשך ההתלהבות מתחזקת כשהשמש יוצרת זווית פעולה ליופיטר כוכב השפע: האופטימיות חוזרת, אבל חשוב לשמור על פרופורציות.

בתולה
גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים עכשיו במזל שלכם, בתולות, ומאפשרים לכם לפעול באופן חכם ומדויק, כמו גם לעשות דברים ממקום מתכנן, יוזם – ומבצע. אל תשאירו דברים ליד המקרה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם פותחת את השבוע כשהיא שוהה בבית הקריירה שלכם, ומדגישה את כל מה שקשור ליוזמה, פעולה ועשייה עם לא מעט פרגון. בהמשך עוברת ונוס למזל אריה והתחום החברתי מתעורר לחיים.

עקרב
התחום החברתי פעיל עכשיו, כשגם השמש וגם מרקורי שוהים במזל בתולה ומאפשרים לכם להרחיב את המעגל החברתי ולהכיר אנשים חדשים ומעניינים. מעברה של ונוס למזל אריה יתרום רבות בהמשך לאמביציה ולקריירה.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל תאומים בבית הזוגיות והיחסים, וזווית פעולה אקטיבית שהוא יוצר לשמש מביאה איתה גישה אקטיבית ויוזמת, ורק חשוב לא לפזר את האנרגיה היפה הזו אלא למקד אותה.

גדי
שבוע לא קל רגשית שבו סטורן שליט המזל שלכם יוצר זווית פעולה לוונוס הרגשנית, אלמנט שעלול להביא איתו לא רגעים לא קלים במערכות היחסים שלכם. זמן להגדיר מחדש יחסים, לשתף, ולדבר על הכל.

דלי
זווית של מתח מתרחשת השבוע בין מרס האסרטיבי לאורנוס שליט המזל שלכם. הזווית הזו עלולה ליצור שינויים פתאומיים במצב הרוח, כעסים לא צפויים וסערות ללא אזהרה מוקדמת. שיקול דעת ואורך רוח הכרחיים!

דגים
גם השמש וגם מרקורי שוהים בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומביאים איתם צורך להשקיע בפרטנרים וביחסים עצמם קצת יותר, או ליצור יחסים חדשים. הזהרו במיוחד מפרשנויות שגויות, ותנו ללב להחליט לאן הולכים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully