וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

23.8.2012 / 14:00

בשבוע המתחיל ב- 26.8.12 תהיה מעורבות רגשית גבוהה שתתאפיין בקושי לראות את כל התמונה ממקום נינוח ואובייקטיבי. סמכו על האינטואיציה שלכם

המעורבות הרגשית הופכת חזקה במיוחד השבוע, וכדאי להזהר שלא לאבד פרופורציות ולמסמס תכניות ועשייה בגלל מצבי רוח או תגובות קיצוניות כשמאבדים שליטה. מעניין.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית העימות של נפטון המערפל והמטשטש עם השמש, מיקוד הדברים. הזווית הזו מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה, אבל גם קושי לראות את כל התמונה ממקום נינוח ואובייקטיבי. עם זווית כזו אי אפשר לראות ממטר, ומה שנשאר זה לסמוך על האינטואיציה שלנו שעלולה לאכזב בגדול דווקא עכשיו. אולי משום כך מומלץ לדחות תכניות פעולה חשובות לשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות דגים, אריה, בתולה וקשת.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרס האסרטיבי ממזל מאזניים העדין והמודע לעצמו למזל עקרב המופנם והקשוח. המעבר הזה הופך כל פעולה ועשייה שלנו לטעונה ורגשית במיוחד, וקשה מאוד לעשות הפרדה בין מה שאנחנו מרגישים לבין מה שאנחנו עושים או רואים ומגיבים אליו. אולי משום כך כדאי להזהר עכשיו עם היוזמות שלנו, לפעול באופן חכם ומודע, ולא להגיב באופן קיצוני. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות עקרב, טלה, שור ומאזניים.

התקשורת שלנו –מרקורי כוכב התקשורת נמצא עדיין במזל אריה אבל גם הוא נכנס לזווית של עימות עם נפטון הרגשי, מה שאומר שהתקשורת שלנו גם היא עוברת כמה וכמה שינויים השבוע: ממקום שמח ואופטימי בתחילתו, למקום מעורפל ולא ברור וחסר כיוון בסופו. אולי משום כך חשוב לפעול עכשיו באופן חכם ומדויק, ולא לתת מקום לשגיאות שנעשות בגלל מעורבות רגשית גבוהה מדי. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות דגים, בתולה, תאומים, אריה ודלי.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל עקרב – מיקום טעון ורגשני במיוחד. אולם דווקא עכשיו יוצר מרס זוויות מעשיות לנפטון פלוטו ומרקורי, והיכולת שלכם למנף יוזמות ונושאים חשובים גבוהה במיוחד. האישו – שיתופי פעולה.

שור
מרס שוהה במזל עקרב מול המזל שלכם, ומדגיש את הצורך לעשות ריענון מסוים למערכות היחסים שלכם, ולדיאלוג הזוגי בפרט. ונוס שליטת המזל שלכם שוהה גם היא במזל ביסוד המים, סרטן, ומביאה תקשורת נעימה והרמונית. שבוע רגשי.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם פותח את השבוע כשהוא במזל אריה בזווית מעשית לכוכב יופיטר, אלמנט שיכול להביא איתו גישה מעשית שגם פירות נאים בצידה מבחינת התוצאה: שתפו אחרים. בסוף השבוע עובר מרקורי למזל בתולה. מעניין.

סרטן
ונוס שוהה עדיין במזל שלכם, סרטנונים, מביאה איתה רגעים רכים ועודף קלוריות אם לא תזהרו, ורצוי לחזק את המשמעת העצמית מול המקרר. רגשית, זהו זמן מצוין גם לעידון והעמקת מערכות היחסים והקשרים הקרובים שלכם, סרטנונים.

אריה
השבוע מתחיל בצורה מעורפלת ומבולבלת משהו, כשהשמש שליטת המזל שלכם בזווית של עימות לנפטון הרגשני, וקשה לראות את הכוון. אולם בהמשך השבוע הזווית מתפוגגת, החיוך חוזר, וזווית מעשית של השמש עם מרס מחזירה את הבטחון למעשים.

בתולה
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולאפשר לחגוג בגדול את ימי ההולדת, בתולות. מרקורי שליט המזל שלכם ברוב ימות השבוע מאחורי הקלעים במזל אריה והתקשורת שלכם לא נגישה במיוחד, אבל מסוף השבוע – טה רהה! עובר למזל שלכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל סרטן, ותורמת לא מעט לתדמית שלכם כמו גם לצד העסקי והקרייריסטי: ים של קסם אישי מחכה לאלה מכם שמחליטים להזיז דברים עכשיו, ורצים קדימה עם יוזמות חדשות. אל תשארו מאחור.

עקרב
כוכב מרס מתחיל שבוע אסרטיבי במיוחד במזל שלכם, וזריקת המרץ והאנרגיה שהוא מביא איתו מתחילה לאט לאט לתת את אותותיה כבר בהמשך השבוע. הגיע הזמן להיערך מחדש, לבנות סדר עדיפויות חדש גם לפעילות, ו..אקשן!

קשת
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבית הקריירה שלכם מקום בו נמצאת כבר השמש, מחזק את האמביציה והדרייב שלכם כמו גם את הצורך לצאת החוצה לעולם, ולהטביע את חותמכם בו. סטרט אפ חדש, יוזמה מקצועית, יציאה לעצמאות – זה הזמן.

גדי
סטורן שליט המזל שלכם ממשיך לשרוף שטח במזל מאזניים, מקום בו שהה בשנתיים וחצי האחרונות, ובקרוב יעבור למזל עקרב ויפתח פרק חדש של עשייה בחייכם. השמש ומרקורי במזל בתולה לעומת זאת שולחים זוויות הרמוניות נאות: זמן לחלוק ולשתף.

דלי
כוכב מרס ששוהה עכשיו בבית הקריירה שלכם מאיץ בכם לעשות מעשה, ודוחק בכם לעשות זאת מהר – ועכשיו. חשוב בתקופה שכזו להזהר ולא לריב עם בוסים ואחראים מסוגים שונים, כמו גם להזהר שלא לקלקל לעצמכם בגלל שליפות מהשרוול. קרפול!

דגים
זווית העימות בין השמש לנפטון שליט המזל שלכם פותחת אמנם שבוע מעורפל ומבולבל, וכדאי אכן לדחות את ההחלטות עכשיו לאמצע השבוע והלאה או לשבוע הבא. בהמשך השבוע הזווית מתפוגגת, והאופטימיות חוזרת בהדרגה. נעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully