וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

17.8.2012 / 10:30

השבוע המתחיל ב-19.8.12 הוא זמן להתמקד במעשים ולא רק לברבר ולתכנן: כעת מי שמשקיע – מגיע, ומי שלא – יושב בשקט על המדרגות ואוכל את הלב

הזווית הקשה של השבוע – זו ללא ספק זווית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין פלוטו הרוחני והיצרי. הזווית הזו עלולה לגרום לנו להגיב בתוקפנות ובקיצוניות כשדברים יוצאים משליטה, ולקלקל יחסים יפים בגלל גחמות של רגע ומשחקי אגו. אולי משום כך כדאי לחשוב פעמיים בעיקר מסוף השבוע עד אמצע השבוע שאחריו, על כל מה שאנחנו אומרים ולמי, לסנתז או לצנזר את החלקים הציניים או הפוגעניים, ורק אחר כך – להוציא לאור או לפועל. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות בתולה, תאומים, עקרב גדי וסרטן.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל אריה למזל בתולה. כעת איכות העשייה של השמש משתנה, וממקום נלהב וסוחף היא הופכת למעשית ופרקטית בשטח, ובמקום להתמקד בחזון הגדול והמכביד משהו – שמה דווקא את הדגש בעיקר על הפרטים הקטנים והיכולת שלנו לבנות מהם תמונה שלמה. הגיע הזמן להתמקד במעשים אומרת השמש, ולא רק לברבר ולתכנן: כעת מי שמשקיע – מגיע, ומי שלא – יושב בשקט על המדרגות, ואוכל את הלב. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, בתולה, דלי ודגים.

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית שוהה עדיין במזל סרטן הביתי והמשפחתי ומביא איתה לא מעט רכות ועדינות ליחסים ולמשפחה בכלל. בשבוע הקודם סערה ונוס ואיתה סערנו כולנו, כשהיא יצרה זווית של עימות עם פלוטו היצרי וזווית פעולה עם אורנוס התזזיתי, והרגשות לא שקטו לרגע. אולם כעת הזוויות כבר התפוגגו להן והשקט חוזר בהדרגה לאזור. מי בעיקר משפיע על ונוס השבוע? מזלות סרטן, גדי, מאזניים ושור.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב נפטון. המעורבות הרגשית גבוהה והדמיון עובד שעות נוספות, אבל פעמים רבות זה יהיה משהו כמו פול גז בניוטרל, ללא תוצאות אמיתיות. חשוב לפעול בזהירות ולהמנע מאשליות ופנטזיות. דחו החלטות חשובות לשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, דגים, ובתולה.

תחזית שבועית

טלה
משהו משתנה באופן משמעותי באנרגיה שלכם, טלאים: מרס שליט המזל שלכם עובר למזל עקרב, והאנרגיות החביבות והעדינות של החודשיים האחרונים משתנות לגמרי. הגיע הזמן לפעול בזהירות, הן ביחסים והן בכספים.

שור
מעברו של מרס לבית הזוגיות שלכם השבוע מסמל שהרבה אנרגיה חדשה נכנסת לכל מה שקשור למערכות היחסים שלכם. זו אנרגיה יצרית מאוד, שעשויה מצד אחד להביא פלפל ליחסים, אבל גם לגרום לעימותים ומאבקי כוח. פעלו בזהירות.

תאומים
הלחצים נמצאים בירידה כשמרקורי שליט המזל שלכם יוצא לאיטו מתוך זווית המתח עם פלוטו היצרי, ושוב אפשר לחזור לחיוכים באופן זמני. מעברה של השמש למזל בתולה בהמשך השבוע מדגיש את הצורך להשקיע בבית ובמשפחה.

סרטן
ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה רגעים יפים של רגשות ואפילו של אהבה. מעברה של השמש למזל בתולה מביא איתו עדנה לתקשורת שלכם: הגיע הזמן ליחצן את עצמכם, לצאת לסדרת שיחות ומפגשים, ו...להזיז דברים. קדימה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה, ובית הכספים והרכוש שלכם הולך לעבור עכשיו תקופה פעילה למדי. הגיע הזמן להתארגנות כלכלית מקיפה וחכמה, אבל זווית של עימות בין השמש לנפטון השבוע מביאה ערפול ובלבול... זהירות!

בתולה
מזל טוב, בתולות! השמש עוברת לה למזל שלכם, והגיע הזמן לפעול באופן חכם ידידותי ובעיקר – נמרץ ויוזם. מסיבות ההפתעה של בני הבתולה הן בדרך כלל מאופקות משהו בגלל אופיו של המזל. שבוע מעניין בפתח, עם כמה הפתעות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם, והפעם רגועה יותר יחסית, וללא זוויות מטרידות. אולי זה הזמן לקחת יוזמה ולזוז. מרס עובר לבית הכספים שלכם, מביא איתו דרייב חזק אך גם הוצאות רבות ממה שתכננתם.

עקרב
הגיע הזמן להתעורר, עקרבים: מרס, כוכב האקשן והעשייה, עובר השבוע למזל שלכם, והגיע הזמן לעורר את בלוטת האדרנלין, ולהתחיל להזיז דברים: גם אם לא תרצו – מרס מביא איתו מרץ, אנרגיה, ופה ושם גם דרמות מעניינות. קחו יוזמה!

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לאכלס את בית הזוגיות והיחסים, ולהביא איתו דיאלוג מעניין עם התחום הזוגי בחייכם. השמש עוברת השבוע לבית הקריירה שלכם, ואולי הגיע הזמן להזיז קצת את האמביציה, ולגלות עצמאות בשטח.

גדי
מעברו של כוכב מרס למזל עקרב מסמל יותר מכל את הצורך להרחיב את המעגל החברתי שלכם, ולהיעזר באנשים שיכולים ורוצים לקדם אתכם. לחילופין, חשוב לא לריב עם חברים טובים: נקו משקעים, ודברו על הכל. זה הזמן.

דלי
הגיע הזמן להתחיל לתת גז, דליים: כוכב מרס עובר אל בית הקריירה שלכם ומחזק מאוד את הצורך לעשות דברים ממקום שאפתני ויוזם. הגיע הזמן לשנס מותניים, אבל להזהר מאוד במקביל שלא לריב עם הורים, מורים או אחראים, ולא לאבד שליטה.

דגים
על פניו זה שבוע לא קל: נפטון שליט המזל שלכם יוצר זווית של עימות עם השמש, שעוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם. מצד אחד – יש דיאלוג מעניין, אך מצד שני המעורבות הרגשית גבוהה והדברים מעורפלים ולא ברורים. הצמדו לעובדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully