וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע המתחיל ב-12.8.12 התחלות ויוזמות עלולות לעלות על שרטון ולעצבן אותנו באופן קיצוני. סבלנות, איפוק ואורך רוח הכרחיים כדי לעבור את השבוע הזה בשלווה

זה נראה כמו שבוע עמוס וטעון רגשית, עם רגעים לא קלים של בדידות, תסכול, וחוסר הבנה מצדנו או מצד הזולת. אולי משום כך היכולת שלנו השבוע לאלתר ולפעול באופן אחר מתמיד תהיה הפקטור להצלחת המעשים והיוזמות שלנו, למרות הקשיים.

הזווית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין מרס האסרטיבי, לסטורן הנוקשה. זו אחת הצמידויות המתסכלות שיש באסטרולוגיה, כיוון שהרבה התחלות ויוזמת שלנו עלולות דווקא עכשיו לעלות על שרטון, ולעצבן אותנו באופן קיצוני עקב כך. סבלנות, איפוק ואורך רוח הכרחיים כדי לעבור את השבוע הזה בשלווה, אפילו יחסית. מי בעיקר יושפע מהצמידות? מזלות טלה, גדי, מאזניים וסרטן.

התקשורת השבוע – בעייתית, ולא קלה. מרקורי כוכב התקשורת אמנם בהילוך רגיל, אבל גם במשך רוב השבוע בזווית של מתח לכוכב נפטון הרגשי, אלמנט שמביא איתו הרבה בלבול וערפול בתקשורת שלנו עם הזולת ועם אנשים אחרים. אולי משום כך חשוב השבוע לפעול באופן מדויק עד כמה שאפשר כדי להמנע מאי הבנות למרות שאלה יצוצו ממילא, ובמינון לא קטן. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

הרגשות השבוע – ונוס מככבת השבוע בשמים עם זווית של עימות לפלוטו היצרי ועם זווית פעולה לאורנוס התזזיתי, שתי זוויות שעלולות להביא איתן רגעים לא קלים למערכות היחסים שלנו, ובמקביל גם מאבקי כוח וויכוחים ודרמות וסערות ביחסים או מחוצה להם. אולי משום כך חשוב עכשיו לעשות דברים באופן שקט והרמוני עד כמה שאפשר, ולא להגזים גם כשהסערה מכה בלב והצורך לשבור יחסים לקום וללכת מתחזק והולך. בשבוע הבא הכל יראה אחרת. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, דלי ועקרב.

תחזית שבועית

טלה
על פניו זה נראה כמו השבוע הקשה של הזמן האחרון. צמידות מדויקת בין סטורן הנוקשה למרס שליט המזל שלכם מביאה עומס מכל הבחינות, ביקורתיות ותחושות של כובד. פתרו בעיות כלכליות, ומצאו זמן איכות פנאי לעצמכם.

שור
זהו שבוע מתוח במיוחד וחשוב לפעול בו באופן זהיר וקפדני. ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זווית פעולה לאורנוס התזזיתי וזווית של עימות לפלוטו היצרי: המנעו מעימותים, ודחו החלטות חשובות במיוחד לשבוע הבא.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עדיין תחת השפעת זווית המתח עם נפטון המעורפל בתחילת השבוע, והרגשות מבלבלים. זווית מתח בהמשך עם פלוטו מביאה גישה תוקפנית ועצבנית. גלו איפוק, ואל תשברו את הכלים גם אם מאוד מתחשק..

סרטן
ונוס עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, ופתאום אפשר כבר להרגיש איך הלב מתרחב לו, והחיוך מתחיל לחזור בהדרגה. אבל זוויות המתח של ונוס מדגישות שכדאי לפעול בזהירות, ובעיקר מאחורי הקלעים: המנעו מעימותים.

אריה
זה נראה כמו שבוע עוצמתי, כשהשמש ומרקורי כוכב התקשורת ממשיכים לנוע במזל שלכם, ומאפשרים לשפר יחסים ותקשורת עם הסביבה, לחפש לכם שיתופי פעולה נעימים – בעסקים או בטיול – וליהנות מהחברותא.

בתולה
ונוס שצועדת בגאווה עכשיו במזל סרטן משפרת מאוד את התחום החברתי, מרחיבה את מעגל ההיכרויות, ומביאה חברים חדשים. זוויות של מתח בין מרקורי לנפטון ופלוטו מביאות שבוע לחוץ: היו ממוקדים!

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם סוערת השבוע, כשזווית פעולה עם אורנוס התזזיתי וזווית עימות עם פלוטו היצרי עלולות לטלטל אתכם לא מעט. שמרו על קור רוח, המנעו מדרמות מיותרות, ואל תעשו עניין מכל שטות.

עקרב
זווית העימות של פלוטו שליט המזל שלכם עם ונוס וזווית המתח של פלוטו עם מרקורי כוכב התקשורת עלולות להביא מעורבות רגשית גבוהה ומתוחה השבוע כמעט בכל דבר ועניין. תנו לעובדות לדבר, וחבקו את הלב.

קשת
יש הרבה התלהבות בסביבה, כשגם השמש וגם מרקורי שוהים במזל אריה השייך ליסוד האש גם הוא, והמאפשר לכם להרחיב אופקים או פשוט לנסוע, וליהנות בגדול.. נצלו את הזמן הזה להרחיב אפשרויות ואזורי פעולה.

גדי
הצמידות בין מרס האסרטיבי לבין סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם לא קלה ואתם עלולים לחוות רגעים לא קטנים של כעס ותסכול בצד אמביציה מתחזקת. במקום לכעוס – שתפו ברגשות, ופתרו בעיות שעוצרות אתכם.

דלי
זווית פעולה בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית עלולה להביא איתה קצרים בתקשורת במערכות היחסים ובדיאלוג עם אנשים קרובים. חשוב לנקות משקעים וכעסים, ולא תאפשר לרגש לנווט אתכם השבוע.

דגים
נפטון שליט המזל שלכם שוהה בהילוך אחורי ומזמין אתכם לממש פוטנציאל של רעיונות שעלו בזמן האחרון. במקביל יוצר נפטון זווית מתח למרקורי והתקשורת שלכם אינה במיטבה. הזהרו ממצבי רוח, אשליות ופנטזיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully