וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע המתחיל ב-5.8.12 הרומנטיקה חוזרת, ולא המלים שאפיינו את עולם הרגש שלנו מעירות אותה, אלא המעשים שמתבצעים מתוך מקום בטוח

המעורבות הרגשית השבוע הופכת גבוהה במיוחד וכדאי להזהר מפרשנויות לא נכונות של אירועים ומשמעותם. מצד שני – מרקורי חוזר אלינו בשמחה, ומשהו בתקשורת בכל זאת מתחיל לנוע קדימה.

המעבר המשמעותי של השבוע – אין ספק שזהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו להילוך רגיל, אחרי שלושה שבועות של הילוך אחורי במזל אריה. המעבר הזה יעזור סוף סוף לאלה מאתנו שלא הפסיקו לשכוח פגישות או לאבד מפתחות וסלולריים, וגם המלים שלנו יתחילו להיות מובנות יותר. הגיע הזמן לסיים את סגירת המעגלים שלנו כדי שאפשר יהיה סוף סוף לרוץ קדימה עם תכניות פעולה שחיכו לא מעט כדי שמרקורי שלנו יחזור לעצמו, ולא יתקע מקלות בגלגלים. כעת הזמן גם להתפייס עם מי שאיתו רבנו לאחרונה, ולהחזיר יחסים לתיקונם. מי בעיקר יושפע מחזרתו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, אריה ודלי.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין נפטון הרגשי, המערפל והמתעתע. הזווית הזו עלולה לגרום לנו לפעול ממקום מתוח ולא שקט דווקא כשהדברים רגועים יחסית, בעיקר בגלל פרשנויות רגשיות מוטעות של דברי או מעשי הזולת והסביבה הקרובה. אולי משום כך חשוב לשמור על פרופורציות, ולא לאבד שליטה גם כשדברים הופכים להיות דרמטים וסוערים בתקשורת שלנו: בעיקרון רוב הסערות האלה נובעות מאי הבנות. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה ודגים.

הרגשות השבוע – כאן נוכל לראות שינוי מסוים, כשוונוס הרגשית עוברת ממזל תאומים האינטליגנטי והמילולי למזל סרטן הרגשי והמשפחתי. כעת נגמרות המלים שאפיינו את עולם הרגש של כולנו בזמן האחרון, ומתחיל זמנם של המעשים, המחוות הרגשיות והיכולת שלנו לפעול ממקום רגשי ועדין ובעיקר – בטוח. הרומנטיקה חוזרת עכשיו, ולא המלים מעירות אותה אלא הבטחון שבמעשים שלנו. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, סרטן וגדי.

תחזית שבועית

טלה
זה אחד השבועות היותר דורשניים של הזמן האחרון: מרס שליט המזל שלכם נכנס לצמידות עם סטורן הנוקשה, ותחושות של כובד ובדידות בצד אחריות יתר לא עושות לכם חיים קלים: הגיע הזמן להשקיע בפעולה, לדייק ובלי הנחות.

שור
אחרי חודש שבו הדגש היה על מערכות היחסים שלכם עם סניף הבנק והתחום הכלכלי, עוברת ונוס שליטת המזל שלכם למזל סרטן והתקשורת שלכם הופכת משמעותית, חמה, מפרגנת ומלאת קסם אישי. הגיע הזמן לדבר על רגשות – או להרגיש מלים...

תאומים
על פניו זהו שבוע מאתגר למדי שבו מרקורי שליט המזל שלכם עובר למצב עצירה ומכאן – להילוך רגיל, אחרי שלושה שבועות של הילוך אחורי וסגירת מעגלים מסוגים שונים. הגיע הזמן לחשוב קדימה, תאומימים, ולחזור ליוזמות שלכם.

סרטן
משהו טוב קורה לכם השבוע, סרטנונים. ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם ומביאה איתה כמה שבועות של שכרון חושים אמיתי, מעורבות רגשית עדינה וגבוהה בכל נושא, והרבה קסם לפעולות שלכם. זמן מצוין של פרגון, אמפטיה, ובעיקר אהבה...

אריה
השמש שוהה עדיין במזל שלכם, אריות, ומביאה איתה לא מעט עוצמה וכוח למערכת. החידוש הוא במיקומו של מרקורי כוכב התקשורת שנמצא גם הוא במזל שלכם: השבוע הוא עובר להילוך רגיל, והתקשורת עם העולם חוזרת בשמחה...

בתולה
חזרתו של מרקורי שליט המזל שלכם להילוך רגיל מביאה איתה תחושה של חזרה לעצמכם ולתחושת הבטחון שקצת הלכה לאיבוד לאחרונה. הגיע הזמן להציב מחדש מטרות ולחשוב על דרכי פעולה כדי לבצע אותן. רק חשוב לעשות זאת בסבלנות...

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל סרטן, ומדגישה את כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול באופן אסרטיבי בבית הקריירה שלכם. הגיע הזמן לעשות דברים ממקום יוזם ופעיל, ולא לסמוך על אחרים: ליזום, להגדיר – ולפרוץ קדימה.

עקרב
ונוס עוברת לבית הצמיחה האישית שלכם, ומחדדת את הצורך בשינוי נופים ואווירה. חזרתו במקביל של מרקורי כוכב התקשורת להילוך רגיל בבית הקריירה שלכם, מביאה איתה בעיקר את היכולת להגדיר מחדש מטרות בתחום הקריירה, ולקחת יוזמות ואתגרים גדולים.

קשת
חזרתו של מרקורי להילוך רגיל בבית ההתפתחות האישית שלכם, קשתים, מביאה איתה יכולת לעשות דברים בשמחה וממקום של צמיחה: נסיעות קצרות וארוכות, לימודים שרציתם זמן רב, ויוזמות חדשות הקשורות להרחבת אופקים.

גדי
ונוס עוברת השבוע לבית הזוגיות שלכם, גדיים – אלמנט שמביא איתו בעיקר את היכולת שלכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שלכם ממקום חם ואוהב, להגדיר מחדש את הצריכים הרגשיים שלכם מקשר זוגי,ו...להתמסר ללב. לא קל, אבל אפשרי.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת עובר סוף סוף להילוך רגיל בבית הזוגיות והיחסים שלכם, דליים, אלמנט שמביא איתו יכולת ליישר הדורים עם הפרנטרים שלכם, לנהל דיאלוג רגשי יציב ואמיתי בזוגיות או בשותפויות, ולהיות קשובים באמת למי שנמצא ממול.

דגים
מעברה של ונוס הרגשית לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, סרטנונים, הופך אתכם בתקופה זו לאסרטיביים רגשית. זה הזמן לתת לאהבה מקום גדול יותר בחייכם, ובמקביל – לנקוט בגישה יצירתית בדיאלוג שלכם עם העולם: חשבו אחרת!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully