וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע המתחיל ב-29.7.12 תהיה לנו נטייה לפעול מתוך מקום מתוח ולחוץ, ולהגיב בעוצמה חסרת פרופורציה כשדברים לא קורים כפי שרצינו. קחו נשימה עמוקה

על פניו זה נראה כמו שבוע אסרטיבי, ואפילו מאוד. השמש שטה לה במזל אריה האקטיבי שם נמצא גם מרקורי כוכב התקשורת, אבל השניים פועלים בתנועה הפוכה ומנוגדת. אם נצליח לחבר השבוע בין לקחי העבר לרצונות ההווה, נצליח להתגבר על המגמה ואפילו לנצל אותנו לצרכינו. מעניין.

הזווית המעניינת של השבוע: זו ללא ספק הצמידות בין השמש שרצה קדימה, ובין מרקורי כוכב התקשורת שנע בהילוך אחורי כששניהם שוהים במזל אריה. הצמידות הזו עלולה לבלבל לא מעטים מאתנו, כיוון שהיא עלולה לגרום לנו לפעול במה שנקרא פול גז בניוטרל: להגדיר מטרות באופן רגיל, אבל להכשיל אותן ואת עצמנו בתקשורת שלנו. הצמידות הזו שמתרחשת בשני ושלישי מפגישה את שני האלמנטים האלה, וכדאי לא לאפשר לה לעצור אותנו אלא ללמד אותנו משהו חדש על עצמנו ועל המגבלות שלנו. מי בעיקר יושפע מהצמידות? מזלות אריה תאומים בתולה ודלי.

הזווית הקשה של השבוע: זו זווית המתח בין השמש לבין פלוטו היצרי. הזווית הזו עלולה לגרום לנו לפעול מתוך מקום מתוח ולחוץ, וכך גם לפספס את העיקר בפעילות הזו ולהגיב בעוצמה חסרת פרופורציה כשדברים לא קורים כפי שרצינו. תגובות קיצוניות שכאלה עלולות בקלות לקלקל יחסים, וחבל. נשימה ארוכה וסבלנות עשויות למנוע הרבה כאב לב בהמשך. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, דלי, עקרב ושור.

התקשורת שלנו: זו עלולה להיות לא במיטבה השבוע. מרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא במזל אריה וסוגר מעגלים בהילוך אחורי, אבל זווית פעולה שלו לכוכב נפטון הרגשי עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה ושיקול דעת גרוע, מצבי רוח ושינויים קיצוניים בהתנהלות. חשוב לשמור על אופטימיות, ולזכור שהזווית מהירה ומסתיימת בהמשך. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות דגים, בתולה, תאומים קשת ודגים.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל מאזניים העדין, מקום שגורם לו לא להיות במיטבו אישית, אבל מערכות היחסים שלכם עשויות לפרוח עכשיו עם קצת יותר השקעה. נסו לא לריב עם הפרטנרים שלכם.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים, והאינטנסיביות הרגשית והמילולית שלכם בשיאה. זה בדיוק הזמן לתקשורת עניפה עם מקסימום אזורי פעולה בחייכם. שמרו על הכסף...

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל אריה, אלמנט שעדיין לא גורם לכם להיות עכשיו במיטבכם. זמן לפעול באופן זהיר במיוחד, למרות שוונוס שבמזל שלכם מביאה רגעים יפים...

סרטן
השמש ומרקורי שוהים עכשיו בבית הכספים שלכם, כשהשמש מחזקת וממריצה לעשות אבל מרקורי עלול להביא איתו שיקול דעת לא מוצלח במיוחד... חשוב לפעול בזהירות רבה, ולא לקחת סיכונים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע קדימה ולעזור לכם לחגוג ימי הולדת ורגעים יפים של שמחה, אבל הילוכו האחורי של מרקורי מציין שזו הולכת להיות שנה של חשבון נפש אמיתי. התמקדו בעובדות.

בתולה
הילוכו האחורי של מרקורי מאחורי הקלעים מאפשר לכם להמשיך ולעשות עבודת עומק אמיתית בכל מה שקשור לקשרים, תקשורת ובעיקר משקעים רגשיים שהגיע הזמן להוציא. פעלו בטקט ובעדינות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה להריץ אתכם קדימה לקשרים חדשים ומעניינים, אבל אורנוס שבמזל טלה שממול עלול לגרום לקשרים האלה גם להיגמר במהירות... נסו להתמקד – ולהעמיק.

עקרב
פלוטו שליט המזל שלכם שוהה עכשיו בהילוך אחורי ומאפשר לכם לעשות עבודת עומק אמיתית על כל מה שקשור ליכולת שלכם לעשות דברים ממקום מעשי, אחרי כמה חודשים של תכניות. העבירו הילוך!

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בבית הזוגיות והיחסים, להביא איתו יחסים מקסימים ומבטיחים, ולהפגיש אתכם עם אנשים פתוחים, לבביים וחמים. זמן מצוין להעמיק יחסים, ולתת צ'אנס לשונה ולמיוחד.

גדי
סטורן שליט המזל שלכם נמצא סוף סוף בהילוך רגיל, והוא יעבור באוקטובר למזל עקרב. עד אז כדאי למצות את התכניות מבית הקריירה שלכם, ובעזרתו של מרס – להגביר קצב ואמביציה.

דלי
אורנוס שליט המזל שלכם שוהה במזל בטלה וממשיך לפתוח ערוצים חדשים של פעולה ופעילות. זהו זמן להתמקד בעיקר בכל מה שקשור ליכולת שלכם לשנות גישה, התנהגות ודרכי פעולה: הגיע הזמן לחשוב אחרת.

דגים
נפטון שליט המזל שלכם שוהה במזל דגים ומשפיע עדיין באופן מעניין על ילידי תחילת המזל. זהו זמן להגדיר מחדש לאן הולכים ולמרות מצבי הרוח – לא לפחד מאתגרים גדולים באמת, עם ים של נוכחות – וקסם אישי.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully