וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

19.7.2012 / 12:05

בשבוע המתחיל ב-22.7.12 כדאי לפעול באופן מדויק, יעיל ואסרטיבי. תנו לראש ולאינטליגנציה מקום של כבוד וקחו אותם לכיוון של עשייה בשטח

חלק מהלחצים והמתחים של השבוע הקודם מתחילים להירגע בהדרגה, אך עדיין מוקדם להספיד את הסכנות שאורבות בשטח. חשוב במיוחד עכשיו לכבות את הלהבות שנדלקו בשבוע הקודם, ולחזור לקרקע.

הזווית הקשה של השבוע – זו עדיין זווית העימות בין אורנוס התזזיתי למרס האסרטיבי, שפוגשת אותנו גם בסוף השבוע הזה. הזווית הזו עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה וטעונה במיוחד, כמו גם צורך לשבור את הכלים לפני שממשיכים הלאה. לכן חשוב וכדאי עכשיו לעשות דברים ממקום חכם וזהיר במיוחד, ולא ליפול למלכודת התגובה הקיצונית, הסערה והדרמה. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות דלי, טלה, מאזניים ואריה.

המעבר המעניין של השבוע – זהו המעבר של השמש, מיקוד הדברים, ממזל סרטן הרגשני למזל אריה האקטיבי והדינמי. המעבר הזה בהחלט משנה את פני הדברים מבחינת המעורבות הרגשית שלנו ומאפשר לנו לא לשקוע יותר מדי ברחמים עצמיים כשדברים יוצאים משליטה או מתרחשים אחרת ממה שתכננו, אלא לפעול באופן מדויק ויעיל ובעיקר – אסרטיבי. כן, כעת התשובה למצבים לא קלים היא בעיקר אקשן, ומהמקום הזה – חשוב וכדאי עכשיו לעשות דברים עם מינון גבוה יותר של ראש ואינטליגנציה – בעיקר ממקום של עשייה. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, סרטן וגדי.

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל אריה, מקום שאליו עוברת גם השמש השבוע, והמפגש המסקרן ביניהם כשהוא הולך אחורנית והיא הולכת קדימה בתחילת מזל אריה יגיע לשיאו כבר בשבוע הבא. אבל כבר השבוע אפשר לזהות את המגמה שבה העבר מנסה להפגש עם ההווה ואם נהיה חכמים – נוכל לעשות זאת באופן מודע ויעיל שיכיל את הבונוסים של שני המיקומים האלה: אנרגיית העשייה של ההווה והעתיד, עם תובנות העבר הקרוב והרחוק, וזה כבר תלוי בנו. מי בעיקר יושפע מהמפגש הזה? מזלות תאומים, בתולה, אריה ודלי.

מצב כוכבי השבוע

טלה
אחרי שבוע סופר מתוח ואחרי שתי זוויות כסחניות במיוחד שבהם מרס בזווית לפלוטו ואורנוס הביא איתו את הפיגוע הנורא, הלחצים מתחילים סוף סוף לרדת. הגיע הזמן לנחות בעדינות.

שור
ונוס הרגשית שוהה עדיין בבית הכספים שלכם ביחד עם יופיטר – והנה שתי סיבות טובות לעבודת עומק אמיתית על נושא הכספים ומקורות ההכנסה, וליוזמות עסקיות וכלכליות חדשות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה בהילוך אחורי במזל אריה, ועדיין הצורך לסגור מעגלים לפני שפותחים חדשים נמצא בסביבה. נסו להתמקד כעת בכל מה שקשור לפיוס, והחזרת חברים מהעבר.

סרטן
השמש עוברת השבוע מהמזל שלכם למזל אריה המאכלס את בית הכספים שלכם, והגיע הזמן להתעורר מיום ההולדת המתוק ולתרגם את התובנות החדשות לעולם הכלכלי והחומרי שמסביב.

אריה
מזל טוף, אריות! השמש עוברת לה השבוע למזל שלכם, ואיתה חוזר גם החיוך. הגיע הזמן לפעול באופן ישיר ואקטיבי, ולעשות דברים מתוך התלהבות וריגוש כמו שאתם רוצים, יכולים ואוהבים. קדימה!

בתולה
מעברה של השמש למזל אריה מסמן תקופה של לא מעט לחצים מאחורי הקלעים, וצורך לנקות מטלות מעיקות מחייכם. הגיע הזמן לבדק בית רגשי אמיתי, ולניקוי משקעים רגשיים שהצטברו להם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים ביחד עם כוכב יופיטר, ולהביא איתה לא מעט אקשן חיובי ותקשורתי. תנו לקלילות התקשורתית הזו גם ביטוי בשטח בדמות קשרים חדשים ומועילים.

עקרב
זווית הפעולה בין מרס לבין פלוטו שליט המזל שלכם מתרחקת לה בהדרגה, אבל עדיין אפשר לזהות לפחות בתחילת השבוע הזה שרידי מתחים ולחצים שונים. זמן להרגיע את הרוחות, ובעיקר את עצמכם.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם עדיין יוצר זווית של מתח לפלוטו היצרי, ואין ספק שזהו שבוע טעון רגשית שמכריח אתכם למצוא דרכים לפרק לחצים – או לתעל את האנרגיה הזו לאמביציה יצירתית. מעניין.

גדי
השמש עוברת למזל אריה השבוע, ומכריחה אתכם לפעול באופן חכם וזהיר במיוחד בכל מה שקשור לכספים, ובעיקר – כספים של אחרים. המנעו ממאבקי כוח ומהצורך לומר את המלה האחרונה.

דלי
תחילת השבוע עדיין מתוחה למדי עקב זווית העימות בין כוכב מרס האסרטיבי לאורנוס שליט המזל שלכם, אבל בהמשך הלחצים משתחררים להם ואפשר להניח את הראש ואפילו לשלוף חיוך, ויותר מזה...

דגים
הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת במזל אריה מאפשר לכם לעשות בדק בית אמיתי בכל מה שקשור לתחום המקצועי, ולבריאות שלכם. הגיע הזמן לשנות גישה ולבדוק אפשרויות חדשות.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully