וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

12.7.2012 / 13:45

בשבוע המתחיל ב-15.7.12 התקשורת משנה כיוון ונעשית מהוססת ולא ברורה. כדאי לטפל באופן חכם במה שיוצא לנו מהפה וכמו כן - לעשות יותר ולדבר פחות

זה נראה כמו שבוע סופר מתוח מצד אחד, ומצד שני – תקשורת שמשנה כיוון: על פניו זה נראה כמו מתכון בטוח לבעיות, אבל כמו תמיד הפתרון טמון בידינו, והכוכבים רק מראים את התהליך. מיקוד, פתיחות ומודעות עשויים לשנות כל מצב שהוא, וזה נכון בעיקר לשבוע הזה: הדברים יותר בשליטתנו ממה שנראה כלפי חוץ. כל שצריך הוא מבט רואה למרחוק – והרבה הרבה סבלנות...

הזווית הקשה של השבוע - נראה ששתי זוויות מתחרות על התואר הזה, ושתיהן מגיעות לדיוק בהפרש של יום אחת מהשניה. ואכן, אין ספק שהימים שלישי, רביעי וחמישי הם הבעייתיים השבוע, שכן בהם מגיעות לדיוק זווית העימות של מרס האסרטיבי עם אורנוס התזזיתי, וזווית הפעולה של מרס עם פלוטו האגרסיבי. כל אחת מהזוויות האלה די בה כדי להצית מלחמה מקומית, אבל אולי הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת שלנו מונע את הסנריו הזה, ואפילו מביא איתו חיוך למערכת. מי עלול להיות מושפע משתי הזוויות האלה, וחשוב שישמור על קור רוח ואיפוק? מזלות טלה, מאזניים, דלי, אריה, עקרב ושור.

התקשורת השבוע – יש שינוי בתקשורת השבוע, כשכוכב מרקורי עובר להילוך אחורי במזל אריה. הילוכו האחורי של מרקורי שמתרחש לו אחת לשלושה חדשים למשך שלושה שבועות, מביא איתו במזל אריה שבדרך כלל החלטי ותקיף – גישה הססנית ולא ברורה, וצורך לסגת מעט אחורנית כדי להבין מי בעצם נגד מי פה, איך ולמה. זהו זמן טוב לטפל באופן חכם במלים שלנו, ולהפוך אותן למנוף לעשייה – מזלות האש קשורים בעיקר לעשייה ולא לדיבורים – הקשורה לעבר הקרוב, ולא לעשייה וליוזמות חדשות שהולכות קדימה. מי בעיקר יזכה עכשיו לסגור מעגלים כדי לפתוח בהמשך דפים חדשים של תקשורת בונה?מזלות אריה, בתולה, תאומים, דלי דגים וקשת.

תחזית שבועית

טלה
זה אולי אחד השבועות היותר מתוחים ולחוצים של הזמן האחרון מבחינתכם. זווית פעולה שיוצר מרס שליט המזל שלכם עם פלוטו היצרי וזווית עימות עם אורנוס התזזיתי, מראות על צורך לפעול בזהירות רבה, ולהמנע מניתוקים.

שור
זהו שבוע מעשי מאוד מבחינתכם: ונוס שליטת המזל שלכם מביאה איתה תקשורת אינטנסיבית וזווית מעשית עם מרקורי שעוזרת להשיג את מה שאתם רוצים תוך שתופי פעולה מצוינים עם הסביבה: זהו הזדמנויות – ועוטו עליהן.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עושה היפוך במזל אריה האקטיבי, ו..נכנס להילוך אחורי, כדרכו מדי שלושה חדשים. אתם נכנסים לתקופה של סגירת מעגלים ותובנות חדשות הקשורות לתהליכים ישנים. הקשיבו לעצמכם. יהיה מעניין..

סרטן
השמש עדיין במזל שלכם, סרטנונים, וכדאי לנצל את השבוע כדי למצות את היכולת להעניק לכם ים של עשייה, אנרגיה ומרץ. מעברו של מרקורי להילוך אחורי בבית הכספים שלכם מביא איתו צורך ליעל את חשבון הבנק.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל סרטן הרגשני, והרגשות שולטים בשטח. במקביל עובר מרקורי כוכב התקשורת ששוהה עכשיו במזל שלכם להילוך אחורי, והגיע הזמן לשנות מגמה ומעגלי תקשורת, ולפעול אחרת.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם עובר להילוך אחורי במזל אריה שמאחורי הקלעים, ומביא איתו בעיקר את היכולת לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, אך גם להזהר מתכניות פעולה של אחרים ולא להעמיס על עצמכם יותר מדי. זהירות.

מאזניים
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם מביאה איתה שבוע יעיל ומעשי עם תקשורת נבונה וממוקדת, בתנאי שתגדירו מראש לאן אתם רוצים להגיע, איך ועם מי. הילוכו האחורי של מרקורי במזל אריה מביא איתו צורך בשינויים במעגל החברתי.

עקרב
שדרוג יחסים עם סמכויות, עצירת יזמות חדשות בנושאי קריירה לצורך שיפור או שינוי, שינוי בסדרי העדיפויות בנושאי אמביציה ושליטה – הילוכו האחורי של מרקורי בבית התקשורת שלכם עשוי להביא כמה שינויים בחשיבה. צאו מהקופסה.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם נמצא עכשיו בזווית של מתח לכוכב פלוטו היצרי, וחשוב עכשיו לפעול באופן זהיר במיוחד כדי שלא לשים לעצמכם רגל בגלל פליטות פה, החלטות פזיזות, ושליפות מהשרוול. התמקדו בפרטים הקטנים.

גדי
השמש עדיין במזל סרטן ממול המאכלס את בית הזוגיות שלכם, והשקעה בנושאי יחסים תצדיק את עצמה לטווח ארוך. הילוכו האחורי של מרקורי מכריח אתכם לשים עין תורנית על חשבון הבנק, וחשוב להמנע מהוצאות גבוהות כעת.

דלי
כניסתו של מרקורי כוכב התקשורת להילוך אחורי בבית הזוגיות והיחסים שלכם עשויה להראות על צורך בפסק זמן ביחסים, או שדרוג כל הצד הזוגי בחייכם. יתכן ודווקא עכשיו אתם צריכים להגדיר מחדש את הצרכים שלכם מקשר זוגי.

דגים
ונוס ויופיטר במזל תאומים עדיין מסמלים צורך בהשקעה רגשית בנושאי בית ומשפחה. מרקורי שנכנס להילוך אחורי במזל אריה מסמל צורך בשינויים בחשיבה מקצועית ובנושאי עבודה: הגדירו מחדש מטרות בתחום המקצועי.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully