וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע המתחיל ב-8.7.12 יהיה קושי לפעול ממקום רגוע ושליו, והאלמנט שיפעיל אותנו יהיה בעיקר לחץ - לחץ פנימי ולחץ שמגיע מבחוץ. נשמו עמוק

זהו שבוע לחוץ מאוד, הן כלכלית וחומרית והן רגשית: פלוטו וסטורן מככבים בשמים, ומכריחים אותנו להיות מדויקים ויעילים מצד אחד, רגישים ואמפטיים מצד שני. לא בטוח שנצליח, אבל במקרים כאלה – גם נסיון אמיתי יכול לאזן את התמונה.

הזווית הקשה של השבוע – זו ללא ספק זווית הפעולה שבין השמש, מיקוד הדברים, לבין סטורן הנוקשה. הזווית הזו מביאה איתה בעיקר קושי לפעול ממקום רגוע ושליו, כשהאלמנט שמפעיל אותנו כעת הוא בעיקר לחץ: לחץ פנימי, לחץ חיצוני, ולחץ כדרך להתמודד עם כל המשימות שלנו באופן שקט ובטוח בעצמו. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות גדי, אריה, דלי וסרטן.

הרגשות השבוע – המיקום הרגשי שלנו לא קל כעת, בעיקר בגלל ונוס. זו אמנם הולכת קדימה סוף סוף במזל תאומים ומביאה איתה תקשורת רגישה יותר, אולם זווית פעולה בינה לבין פלוטו הייצרי מביאה איתה בעיקר קצרים בתקשורת ומעורבות רגשית שעלולה לגרום לסערות ודרמות דווקא במקומות הפחות צפויים בחיינו, ובקשרים שנדמה שדווקא הם מעל הסערות המקומיות הנ"ל. מה עושים? מנסים לאתר את הסערות בעודן באיבן, וליצור תקשורת עדינה ובריאה יותר שמביאה איתה רגעים שקטים יותר, ומציאת המכנה המשותף ולאו דווקא מיקוד במה שמפריד וגורם לחילוקי דעות. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות מאזניים, שור, עקרב וטלה.

התקשורת השבוע – מצד אחד השמש במזל סרטן הרגשי מביאה איתה עודף רגשות לכל פעולה ופעולה שלנו, אבל התקשורת עצמה עשויה להפתיע: מרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל אריה ומביא איתו תקשורת דינמית ואסרטיבית במיוחד. אולי זה הזמן לעזוב לרגע את עולם הרגש ולהתמקד בעולם העשייה גם במלים שלנו, וגם בדרך שבה אנחנו מבטאים אותן או דורשים מאחרים להיות שם ללא הפעלת מניפולציות, משחקי כוח ודרמות מיותרות. מי בעיקר יוכל ליהנות מהתקשורת הזו? מזלות תאומים, בתולה, אריה ודלי.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל מאזנים שאמור להיות אינטליגנטי ורגוע, אבל כבר בתחילת הדרך הוא נתקל בזווית של קונפליקט עם אורנוס התזזיתי וזווית פעולה עם פלוטו היצרי, והמתחים בעלייה... זהירות!

שור
ונוס שליטת המזל שלכם פותחת את השבוע עדיין בזווית פעולה לכוכב פלוטו היצרי, אלמנט שמביא איתו עומס רגשי לא קטן, ביחד עם קושי לפעול שלא מתוך מעורבות רגשית גבוהה מדי. שימו דגש על פתיחות כנות ודיבור ישיר.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל אריה בבית התקשורת שלכם, וזוויות הרמוניות שהוא יוצר עם הכוכבים ונוס יופיטר ואורנוס עוזרות לכם לפעול באופן חכם ויעיל השבוע: חפשו לכם את שתופי הפעולה המתאימים, והאנשים הנכונים.

סרטן
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתו מעבר ליום ההולדת לסרטנים גם כוח ועוצמה לעשייה. אולם מיקומו של כוכב מרס במזל מאזניים שם את הדגש על עשייה ביתית: המנעו מאווירה לוחמנית במשפחה, והשקיעו בבית.

אריה
מעורבות רגשית גבוהה, קושי לראות את הדברים כפי שהם, צורך להיות שם עבור בני משפחה – השמש שליטת המזל שלכם נעה במזל סרטן והרגשות שולטים עכשיו. מרקורי שבמזל שלכם לעומת זאת, מאפשר תקשורת ממוקדת.

בתולה
מיקומו של מרקורי שליט המזל שלכם במזל אריה שם עדיין את הדגש על הנעשה מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. חשוב לפעול עכשיו ממקום חכם ויוזם, ולא לעשות דברים באופן מקרי ולאלתר: הקדימו תכנון מדויק לכל פעולה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לשוט במזל תאומים התקשורתי, אבל התקשורת שלכם עמוסה וטעונה רגשית כשוונוס עדיין בזווית של מתח לפלוטו הייצרי והעוצמתי. קצת קשה לראות את העובדות כשאנחנו מוצפים: קחו מרחק...

עקרב
זווית המתח בין ונוס הרגשית לפלוטו שליט המזל שלכם עדיין בסביבה, מה שאומר שעדיין קשה לראות ממטר וקשה עוד יותר להגיע להחלטות הגיוניות ללא מעורבות רגשית גבוהה. שימו דגש על המלים, ונסו לרכך אותן ככל האפשר.

קשת
גם ונוס וגם יופיטר נמצאים בבית הזוגיות והיחסים שלכם, וזהו זמן טוב להשקיע קצת יותר במערכות היחסים הקרובות. מרקורי במזל אריה פותח ערוצים חדשים של תקשורת אל העולם, ומחשבות על נסיעה ועל לימודים.

גדי
השמש שנמצאת במזל סרטן שממול מאפשרת לכם לפעול באופן חכם ומאפשר בכל מה שקשור לשותפויות ובני ברית בחייכם: זמן טוב למצוא לכם כאלה, ולדבר מהלב. מרס האסרטיבי שוהה בבית הקריירה שלכם: הגיע הזמן לרוץ קדימה!

דלי
מיקומו של מרקורי כוכב התקשורת בבית היחסים שלכם מראה על צורך לתרגם רגשות למלים – ולהיפך. מיקומו של מרס במזל מאזניים עשוי להביא איתו שיחות ומפגשים מרתקים, שמביאים איתם הרחבת אופקים ופגישה עם דעות אחרות.

דגים
השמש שוהה עכשיו בבית הרומנטיקה שלכם, דגיגים, אלמנט שמביא איתו לב רך והרבה עדינות בדיאלוג הזוגי ובתחום היצירתי. מרס במזל מאזניים לעומת זאת מביא איתו הוצאות גבוהות מהרגיל, ומכריח אתכם לשמור על הכסף שלכם.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully