וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

28.6.2012 / 13:45

השבוע המתחיל ב-1.7.12 יתאפיין בעצבנות ובתגובות מהירות מהבטן. כדאי לשמוע את כל המשפט לפני שמגיבים, וגם אז – להגיב באיפוק

זה אחד השבועות היותר מתוחים של החודשים האחרונים, ללא ספק. אולי משום כך חשוב במיוחד עכשיו לשמור על עצמנו, ולא להגיב באופן קיצוני לא מול העולם, ולא במערכות היחסים שלנו.

הזוויות הקשות של השבוע – אין ספק שיש כמה וכמה כאלה. נסקור כמה מהן.

השמש, מיקוד הדברים, בזווית פעולה לאורנוס התזזיתי – זו אולי הזווית חסרת השקט החזקה ביותר באסטרולוגיה. עצבנות, חוסר סבלנות, תגובות מהירות מהבטן – חשוב לשמוע את כל המשפט לפני שמגיבים, וגם אז – להגיב באיפוק. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות דלי, אריה, סרטן וטלה.

עימותים וקונפליקטים – גם כאן מעורבת השמש, שיוצאת זווית של עימות עם כוכב פלוטו היצרי שנמצא ממול. הזווית הזו עלולה להביא איתה עימותים הקשורים לגישה שונה, לתקשורת שונה, ולמערכת ערכים שונה מזו שלכם, אלמנט שעלול להביא איתו מלחמת אגו לא קטנה בשטחים שונים. סבלנות וזהירות גם לזווית הזו – הכרחיות. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות אריה, עקרב, סרטן, גדי ושור.

התקשורת השבוע – מרקורי כוכב התקשורת נמצא במזל אריה האקטיבי ומביא איתו תקשורת נלהבת ומרגשת, אבל שתי זוויות שהוא יוצר מקשות עלינו את התקשורת השבוע.

מרקורי בזווית של מתח לנפטון המטשטש והמערפל – הזווית הזו מביאה איתה מצבי רוח משתנים ולא ברורים, וקושי לראות את המציאות כפי שהיא. נסו על כן בתחילת השבוע לא לקבל החלטות חשובות אלא לדחות אותן להמשכו. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות דגים, בתולה, תאומים, אריה ודלי.

מרקורי בזווית של מתח לפלוטו היצרי – זו אחת הזוויות הווכחניות של השבוע. פלוטו גורם לנו להזדהות יתר על המידה עם המלים שלנו, והזדהות היתר הזו עלולה לגרום לנו לאבד בקלות פרופורציות, ולהכנס למאבקי אגו קשים. חשוב להחליט שלא שוברים את הכלים למרות שהוויכוח עצמו עלול להביא לכך. מי בעיקר יושפע מהזווית מזלות תאומים, בתולה, עקרב, ושור.

תחזית שבועית

טלה
אין ספק שאתם חווים שינוי משמעותי השבוע, טלאים. מרס שליט המזל שלכם עובר למזל מאזניים השייך ליסוד האוויר, ואתם נכנסים לתקופה שדורשת מכם יותר אבל מתגמלת בעיקר בתחום הזוגי, ובנושאי יחסים. הגיע הזמן להקשיב..

שור
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זווית של מתח עם פלוטו היצרי – אלמנט שמביא איתו בעיקר מתחים ולחצים בנושאי קשרים ומערכות יחסים. נתינה או קבלה? סערות ודרמות או הקשבה לפרטנרים? המתח מגיע לשיאו בסוף השבוע. סבלנות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם יוצר זווית של מתח עם נפטון המתעתע, אלמנט שמביא איתו בעיקר צורך לעשות דברים ממקום יצרי ופה ושם גם רגשני, אבל לא בהכרח הגיוני... חשוב להזהר השבוע מערפול ובלבול, ולא להתעקש על המילה האחרונה.

סרטן
מרס עובר השבוע למזל מאזניים, והדגש יעבור לבית ולמשפחה מבחינתכם. זהו מיקום שעשוי להיות דורשני ולא קל, עלול להביא איתו מעט סערות לדיאלוג הביתי, אבל אפשר גם לתרגם אותו למסע שיפוצים בבית ובמשפחה. זמן ליזמות.

אריה
שבוע מתוח ולחוץ במיוחד, שבו השמש שליטת המזל שלכם מביאה איתה עומס רגשי לא קטן בזווית של עימות לפלוטו היצרי ובזווית פעולה לאורנוס התזזיתי. חשוב לשמור על איפוק, לגלות אורך רוח ולא להתפתות לשבור את הכלים.

בתולה
מעברו של כוכב מרס לבית הכספים שלו, עלול להביא איתו תקופה של הוצאות רבות במיוחד מצד אחד, אך גם תקופה שבה אפשר להכנס לטיפול שורש אמיתי בכל מה שקשור לכספים ולחומר בחייכם. הגיע הזמן לייצב את הקרקע.

מאזניים
משהו אנרגטי ומסעיר קורה לכם עכשיו, מאזנאים: מרס האסרטיבי עובר למזל שלכם, וישהה שם כחודשיים ימים. במשך הזמן הזה יביא איתו מרס ים של אקשן מכל הסוגים, כמו גם רצון לפרוץ במסע של עשייה ויזמות חדשות. שווה לנסות.

עקרב
זווית של עימות שיוצרת השמש השבוע עם פלוטו שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה גישה מרדנית ואולי גם עימותים בתחום המקצועי או בתחום האישי. נסו לראות את המכנה המשותף ולא את המפריד, והמנעו מניתוקים.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לרוץ קדימה בבית הזוגיות שלכם, ולהביא איתו לא מעט אקשן אישי ופגישות מעניינות במערכות היחסים שלכם. אולי זה הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם בדיאלוג הזוגי, ובקשרים הקרובים בכלל.

גדי
השמש במזל סרטן מול המזל שלכם מדגישה את כל מה שקשור לזוגיות ויחסים: אפשרו לעצמכם להשקיע קצת יותר, והמנעו מהגזמה בפעילות פיזית בשבוע הזה. כוכב מרס עובר לבית הקריירה שלכם: הגיע הזמן ליזום – ולעשות.

דלי
מעברו של כוכב מרס למזל מאזניים ישים את הדגש בתקופה הקרובה על התפתחות אישית מכל הבחינות, ועל עשייה ממוקדת הקשורה ליחסים עם חו"ל או ללימודים של משהו חדש ומעניין. הגיע הזמן להרחיב אופקים, דליים...

דגים
נפטון שליט המזל שלכם יוצר זווית פעולה למרקורי כוכב התקשורת, אלמנט שעלול למצוא את התקשורת שלכם רגשנית במיוחד, ולא במיטבה. יש לכם הרבה קסם אישי אבל קשה לתרגם אותו לעשייה ולתוצאות: חכו בסבלנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully