וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

14.6.2012 / 15:25

בשבוע המתחיל ב-17.6.12 הצד הפרפקציוניסטי שלנו תופס מקום חשוב ומשתלט על העניינים. זה הזמן להתייעל ולהראות תוצאות בשטח

הרגשות הולכים ומשתלטים והחיים הופכים תנודתיים ופחות נשלטים, לפחות חיי היומיום שלנו. נכון, לא קל להיות שם בלי שליטה כשכל הרגשות הגואים האלה מציפים אותנו, אבל בהחלט מעניין.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל תאומים האסרטיבי למזל סרטן הפסיבי והביתי. השמש עצמה לא מתה על המעבר הזה: פתאום כל הסמכותיות וההחלטיות נעלמות להן, ומה שבאמת מתחשק זה לשכב על הספה בסלון מול השרדות ולהזדהות עם בוקי... אבל השמש גם מביאה איתה כמה בונוסים: סוף סוף אפשר לטפל בבית כמו שצריך, לשפץ או לארגן, ואפילו לחשוב על שינוי מקום מגורים. קצת דביק, קצת עודף משפחתולוגיה, אבל בעיקר חמים, ואפילו נעים...

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין סטורן הנוקשה. הזווית הזו עלולה לעשות לנו חיים לא קלים ממקום ביקורתי ושיפוטי שלא ממש מרוצה ממה שאנחנו עושים השבוע בגלל הצד הפרפקציוניסטי הפנימי הזה שתמיד יש לו מה לומר. מה עושים? משתפרים, מתייעלים, לוקחים את המטלות שלנו כמו גם את הצד הכלכלי ברצינות אמיתית קמוטת מצח, ו... מראים תוצאות. מול זה – אפילו לסטורן אין מה לומר.

הרגשות השבוע – המערכת הרגשית לא ממש קלה: ונוס הרגשית בזווית של מתח לפלוטו היצרי, ונראה שהמעורבות הרגשית הזו לא עושה לנו חיים קלים, ובעיקר למערכות היחסים שלנו. חשוב לא לפרש במהירות רבה מדי כל פעולה של מי שנמצא ממול, אלא לקחת דברים בקלות ולא להסחף באופן מיידי לדרמה. מאמצע השבוע הזווית מתפוגגת,והחיוך חוזר בהדרגה. כעת, אם לא הרסנו בדרך מערכת יחסים אחת או שתיים ואם לא אמרנו שום דבר קיצוני – הכל ייסלח, והחיים ימשיכו כתקנם. בשאיפה...

תחזית אישית

טלה
השמש עוברת למזל סרטן השבוע, מצטרפת למרקורי כוכב התקשורת שכבר נמצא שם, ומדגישה את הצורך בהשקעה ביתית אמיתית. הגיע הזמן לחזור הביתה ולהיות שם, על כל המשתמע.

שור
התקשורת שלכם משתפרת משמעותית השבוע, כשהשמש עוברת לבית התקשורת שלכם מקום בו נמצא גם מרקורי שגם הוא אחראי על... תקשורת, נכון. זמן לנקות משקעים רגשיים, ופשוט לדבר על הכל

תאומים
בית הכספים שלכם הופך להיות משמעותי במיוחד עם מעברה של השמש אליו, תאומימים. זה הזמן להשקיע בו הרבה יותר מחשבה, ולהתחיל לאזן את ההוצאות הגבוהות שהיו לכם בשבועות האחרונים.

סרטן
מזל טוב, סרטנונים! השמש עוברת למזל שלכם, החיוך חוזר, ואיתו גם העוצמה שלכם. כעת הזמן להתחיל לממש את כל התכניות שרציתם לממש בזמן האחרון, ולא לחכות לשבוע הבא.

אריה
המעורבות הרגשית הולכת וגדלה עם מעברה של השמש למזל סרטן שמול המזל שלכם. זהו פרק זמן שבו ההגיון לא ממש בשיאו והלב עובד שעות נוספות: לא לא לחבר את הרגשות לצד הפרקטי שלכם.

בתולה
זווית בין מרקורי שליט המזל שלכם לסטורן הנוקשה עלולה להביא איתה לא מעט אי הבנות חילוקי דעות ומצבי רוח לא קלים. נסו להיות פחות ביקורתיים ויותר קשובים למי שנמצא ממול, בתולות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין בהילוך אחורי, ובקרוב יתחיל להסתיים תהליך סגירת המעגלים שלכם, והיציאה לדרכים חדשות. מעבר השמש לבית הקריירה שלכם הופך אתכם אסרטיביים וממוקדים.

עקרב
כשגם השמש וגם מרקורי נמצאים במזלות השייכים ליסוד המים, כמזל סרטן, אתם מרגישים הקלה מסויימת. אולם זווית של מתח בין ונוס לפלוטו שליטי המזל שלכם עלולה להביא סערות מקומיות. זהירות.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל תאומים, ונראה שהחיים הופכים להיות שכלתניים וחברתיים יותר עם ים של אקשן. זה הזמן להשקיע באופן מסיבי במערכות היחסים שלכם.

גדי
גם הירח וגם מרקורי נמצאים מהשבוע בבית הזוגיות שלכם, גדיים, וממליצים לא לקחת מערכת יחסים כמובנת מאליה אלא להשקיע אותה ובה קצת יותר. זמן טוב להעמקת קשרים או..לקשר חדש.

דלי
התחום המקצועי הופך להיות דורשני במיוחד השבוע, דליים, והוא מזמין התנהלות אחראית מאורגנת ובעיקר יוזמת יותר. זה בדיוק הזמן לפעול באופן ממוקד במטרות שחשובות לכם במיוחד.

דגים
הילוכו של נפטון שליט המזל שלכם מביא איתה כמה וכמה הזדמנויות חדשות לעשייה ולפעולה, דגיגים, אבל שום דבר לא באמת יקרה עד שתסכימו להעז ולחשוב בגדול, ולהתמודד עם אתגרים אמיתיים. קדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully