וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע המתחיל ב-10.6.12 יביא איתו שפע של מלים, כוונות, מפגשים ואירועים - מומלץ להשקיע קצת יותר בתקשורת שלנו גם כשזה מגיע על חשבון דברים אחרים

מעברו של כוכב יופיטר למזל תאומים מאפיל על כל שאר האירועים השבוע אבל גם מרקורי מככב בשמים כשהוא עובר למזל סרטן ויוצר זוויות לא קלות, ולמרות שיופיטר פותח את הלב – מרקורי והתקשורת שלו עלולים גם לסגור אותו מדי פעם... זהירות.

המעבר המשמעותי של השבוע – יש שניים כאלה, אבל הבולט שבהם הוא מעברו של כוכב יופיטר, כוכב השפע והצמיחה האישית, הנסיעות והלימודים, ממזל שור המעשי והרכושני למזל תאומים התקשורתי והדינמי. המעבר הזה מביא איתו בעיקר את הצורך להשקיע קצת יותר בתקשורת ובמלים שלנו, של כולנו, גם כשזה מגיע על חשבון דברים אחרים כמו מבחן התוצאה, או העובדות בשטיח. שפע של מלים, כוונות, מפגשים ואירועים – יופיטר מביא איתו לא מעט מאלה, לשנה מילולית וצפופה. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות קשת, תאומים, מאזניים ושור.

התקשורת שלנו – כאן מתרחש לו המעבר השני המשמעותי של השבוע: מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר ממזל תאומים התקשורתי למזל סרטן הרגשני והביתי, והתקשורת שלנו הופכת עמוסה רגשית, מאוד מאוד אישית ונעלבת מאוד בקלות. אולי משום כך היכולת שלנו להיעלב משטויות תגדל במיוחד מעכשיו, וכדאי לשמור על פרופורציות ולהשקיע יותר מבחינה מילולית בבית ובמשפחה. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות בתולה, תאומים, סרטן וגדי.

הזווית הקשה של השבוע – האמת שיש שתיים כאלה: הראשונה - זווית של עימות שיוצר כוכב פלוטו לכוכב מרקורי שעובר למזל סרטן שממול, זווית שעלולה להביא איתה עימותים ווויכוחים מרדניים עם סמכויות, ומאבקי כוח שונים. כדאי לא להתעקש על המילה האחרונה, כי עוד זוויות עלולה להביא איתה בעיקר את הבעיה הזו: זווית פעולה של מרקורי עם כוכב אורנוס במזל טלה. הזווית הזו עלולה להביא איתה שינויים וניתוקים מסוגים שונים ורצון לשבור את הכלים כשקשה לנו. כדאי להתאפק – וכמה שיותר.. מי בעיקר יושפע מהזוויות האלה? מזלות תאומים, בתולה, דלי ועקרב.

תחזית שבועית

טלה
השמש וונוס שוהות בבית התקשורת שלכם, ומביאות ים של סקרנות ועירנות והרבה פגישות ושיחות מכל הסוגים. אולם מרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל סרטן, ואתם רגשניים ונוסטלגיים: שפרו תקשורת עם המשפחה!

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין בהילוך אחורי, אבל יוצרת זווית מעשית עם אורנוס, שמאפשרת לכם להיות יצירתיים במיוחד. זווית של מתח בהמשך השבוע עם פלוטו עלולה להביא מתחים ולחצים: זהירות, בעיקר בכבישים!

תאומים
זה אולי השבוע המתוח של החודש. מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל סרטן הרגשני והכל רגשי מאוד. בהמשך יוצר מרקורי זוויות לא קלות לכוכבים אורנוס ופלוטו: חשוב לא לשבור את הכלים, ולא לנתק קשרים. סבלנות.

סרטן
מרקורי שוהה במזל שלכם, ומאפשר לכם תקשורת משופרת עם אנשים קרובים ורחוקים, ובעיקר עם בני הבית. אולם יש עדיין מערכת שלמה של לחצים ומתחים מאחורי הקלעים: דברו ושתפו, סרטנים, ואל תתנו לדברים להצטבר.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים כשהדגש הוא על הצד החברתי שלכם. הצמידות של השמש עם כוכב מרס עדיין בסביבה, ויש צורך עדיין ללכת על בהונות כשהמדובר בסמכויות, ולהמנע מדרמות שרק יפגעו בכם.

בתולה
שבוע עמוס רגשית עלול להביא איתו לא מעט חיכוכים עם מי שעומד ממול, וכדאי לחשוב פעמיים לפני שמתניעים את מנוע הכעס. חשוב עכשיו לפתור דברים באיזי וברוח טובה, ולחפש כמה שאפשר את המכנה המשותף ולא המפריד.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה במסע סגירת המעגלים שלה בתחילת השבוע, כשהיא נעה עדיין בהילוך אחורי במזל תאומים. זווית של מתח עם פלוטו שנוצרת מאמצע השבוע והלאה עלולה להכניס מתחים ליחסים: שתפו אנשים קרובים.

עקרב
מיקומו של מרקורי כוכב התקשורת מאפשר תקשורת עם אנשים שיכולים לעזור לכם להרחיב אופקים ואזורי פעולה. זמן מצוין למצוא את אלה שיכולים לקדם אתכם. זווית בין פלוטו לוונוס עלולה להכניס סערות מיותרות לחיי הרגש... זהירות.

קשת
השמש וונוס עדיין בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, והן מאפשרות לכם לרוץ קדימה עם שתופי פעולה נאים, אלא שמשהו בתקשורת שלכם עלול להשתבש עכשיו כשאתם מגלים מעורבות רגשית בדיוק היכן שלא צריך... פקחו עין!

גדי
תקשורת זוגיות משופרת – זה בעצם מה שכוכב מרקורי מביא איתו ליחסים הקרובים שלכם, ולכל מה שקשור לדיאלוג בכלל. כל מה שצריך הגדי זה להוריד מעט את קליפתו המחוספסת ו..לדבר. אם תעשו זאת מהלב, זה יחולל נפלאות.

דלי
השמש וונוס שעדיין שוהות במזל תאומים ממשיכות לחמם את הלב בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, דליים, וזהו עדיין זמן מצוין לגישה מקורית לעשייה שלכם – ובעיקר לאהבה.. התחום המקצועי מתחמם: הגדירו מטרות.

דגים
נושאי בית ומשפחה עדיין על הפרק וכל מה שקשור לבית בכלל, אבל הלב כבר רץ קדימה: מרקורי כוכב התקשורת במזל סרטן הופך אתכם למשכנעים, יצירתיים, ובעיקר – רומנטיים מתמיד. השקיעו במלים שלכם, וכמה שיותר!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully