וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

31.5.2012 / 15:30

בשבוע המתחיל ב-3.6.12 כדאי לראות את הדברים ממקום אובייקטיבי עד כמה שאפשר, ולא לקלקל קשרים יפים בגלל גחמות או מצבי רוח של רגע

ונוס הרגשית, הקשורה גם לנושאי חומר וכספים, מככבת השבוע, ובגדול. שלל זוויות פעולה ומעורבות רגשית גבוהה מונעות מאתנו לראות את המצב כפי שהוא באמת, ולקבל החלטות ממקום שקול ואובייקטיבי מבלי להסעיר את הרוחות וליצור דרמות מקומיות לתיאבון. מה עושים? פותחים את הלב, שמים את הכעס בצד ומצטיידים בסבלנות.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין ונוס הרגשית העוסקת גם בתחום הכלכלי, לבין מרס כוכב האקשן והאגו. הזווית הזו עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה מדי בהחלטות שלנו, ותגובות רגשיות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה או מעוררים תסכול בדרך שבה הם מתרחשים. מהמקום הזה חשוב לנסות לשים לרגע את הרגש בצד ואיתו גם את הצרכים שלנו, ולנסות ולראות את הדברים ממקום אובייקטיבי עד כמה שאפשר, ועדיף מנקודת ראותו של זה שנמצא מולנו, או לידינו. לחילופין חשוב לא לקלקל קשרים יפים בגלל גחמות או מצבי רוח של רגע. הילוכה האחורי של ונוס רק מקצין את התהליך. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, טלה, בתולה, דגים ועקרב.

התקשורת שלנו – כאן נוכל למצוא צמידות מעניינת במזל תאומים בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו שהולך קדימה, לבין ונוס הרגשית שהולכת אחורנית. הצמידות הזו לא שכיחה, ומביאה איתה יכולת מרתקת לסגור עניינים שבלב שנשארו פתוחים, ולנקות את קדמת הבמה לפני שממשיכים הלאה, ומאפשרים ללב להפתח מחדש. כאן חשוב לא רק להרגיש אלא גם לדבר – והרבה, ותוך כדי שיחה להבין היכן בעצם אנחנו עומדים, ומה באמת מפריע לנו ביחסים וגורם לנו מעורבות רגשית גבוהה שכזו שמכריחה אותנו לפעול, ולא לוותר. הימצאות שני החבר'ה האלה במזל תאומים מדגישה את התהליך ואפילו מקצינה אותו, ועשויה להפוך בקלות כל שיחה פשוטה השבוע לשיחת עומק רגשית על מהות החיים. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, שור, מאזניים, תאומים וקשת.

תחזית שבועית

טלה
על פניו זה נראה כמו שבוע יצרי מאוד, כשזווית פעולה בין מרס שליט המזל שלכם לבין ונוס מביאה איתה תגובות קיצוניות עוד לפני שהמוח מתערב, ומעורבות רגשית גבוהה בכל החלטה והחלטה. זה מתאים ליצירת פעולות, אבל רע ליחסים... גלו סבלנות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת כמה וכמה השפעות שונות, ומצבי הרוח שלכם נעים בין תחושות של כעס ותסכול לתחושות של עדינות והרמוניה כשהשינויים ממש קיצוניים מיום ליום. החשוב השבוע – לא לשבור את הכלים ביחסים ולנסות לדבר, ועל הכל..

תאומים
במשך מרבית ימות השבוע שוהה מרקורי שליט המזל שלכם במזל תאומים ומביא איתו תקשורת מצוינת, מה גם שהוא נצמד לונוס הרגשית ויש לכם את היכולת להקסים בגדול עם המלים שלכם.. אבל בסוף השבוע עובר מרקורי למזל סרטן, והרגש מציף. מעניין..

סרטן
משהו טוב קורה לכם סרטנונים: החל מסוף השבוע הזה תוכלו לפגוש את מרקורי כוכב התקשורת באופן ישיר, ואת השינוי הזה תוכלו להרגיש בשיפור בתקשורת שלכם עם העולם ועם הסביבה. אחרי כמה שבועות אלמים למדי – הגיע הזמן לדבר, ועל הכל...

אריה
השמש שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זווית פעולה עם מרס הערס שמגיעה לדיוקה בסוף השבוע, וחשוב מאוד לשמור לא רק על הפה אלא גם למצוא לנו אפשרויות לפרק את האנרגיות האלה ממקום יעיל ומועיל. זמן מצוין ליוזמות מקצועיות חדשות – ולחדר הכושר...

בתולה
הדרייב שלכם חזק ויצירתי לאורך השבוע הזה בנושאי אמביציה וקריירה, ואפשר לחוש שינוי בסוף השבוע: מעברו של מרקורי שליט המזל שלכם למזל סרטן מביא איתו רגישות ורגשנות במינון גבוה יותר, ואפשר להוריד מעט את האמביציה, ולהתחבר למעגל החברתי..

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עשויה להתגלות כסוערת למדי השבוע, מאזנאים, אלמנט שלא ממש עושה לכם חיים קלים ביחסים אבל בהחלט משפר את האסרטיביות שלכם מול העולם. הגיע הזמן להתמקד במילה יוזמה, ולא לשבור את הכלים בדיאלוג הזוגי והחברתי.

עקרב
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל סרטן יביא איתו בתקופה הקרובה צורך חזק להרחיב אופקים, לראות אל מעבר לאזורי הפעולה הרגילים שלכם, ואולי אפילו לחשוב על לימודים מקצועיים או נסיעה לחו"ל. זמן טוב לפתוח חלון אל העולם – ולהציץ החוצה...

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול במזל תאומים שבבית הזוגיות והשותפויות שלכם ממשיך להפגין נוכחות בחיי הרגש והדיאלוג הזוגי, קשתים, אלמנט שמביא איתו בעיקר יכולת להשקיע קצת יותר בדיאלוג שבינו לבינה. מעברו של מרקורי למזל סרטן מביא מעורבות רגשית גבוהה..

גדי
אלה ימים שדורשים מכם הרבה בתחום העבודה ובתחום המקצועי, וכדאי להשגיח קצת יותר על הבריאות שלכם ולא לקחת ללב או להעמיס יותר מדי על עצמכם. מעברו של מרקורי כוכב התקשורת בסוף השבוע למזל סרטן ישפר מאוד את התקשורת הזוגית..

דלי
הרומנטיקה עדיין פורחת במשך מרבית ימות השבוע, כשמקבץ הכוכבים הגדול בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם מאפשר לבטא רגשות, לחזר, ולתת מקום גדול יותר לאהבה.. מעברו של מרקורי למזל סרטן בסוף השבוע ישים את הדגש על התחום המקצועי. הגדירו מטרות.

דגים
נושאי בית ומשפחה עדיין משמעותיים במיוחד השבוע, כשמקבץ הכוכבים במזל תאומים מכריח אתכם לסיים תהליכים הקשורים לבית או למשפחה, ולשפר תקשורת. מעברו של מרקורי למזל סרטן בסוף השבוע יפתח מאוד את הלב לדיאלוג יצירתי במיוחד בחודש הקרוב..

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully