וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

24.5.2012 / 15:45

בשבוע המתחיל ב-27.5.12 יורגש חוסר שקט לא קטן, במקביל לצורך גדול ביוזמה ועשייה. גלו סבלנות ואל תרגיזו אנשים קרובים ויקרים

עצבנות וחוסר שקט עלולים לאפיין את השבוע הזה, בעיקר בתקשורת שלנו. זהו זמן טוב להקשיב לפני שאנחנו מדברים, ולהמנע מפרשנויות רגשיות מהירות מדי של הזולת ושל הסביבה לפני שאנחנו מקבלים החלטות כאלה ואחרות, או יוצרים דרמות מסוגים שונים.

הזווית הקשה של השבוע – זו ללא ספק זווית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין מרס האגרסיבי. הזווית הזו מביאה איתה תגובות מהירות מאוד כשנדמה לנו שפגעו בנו או במילים שלנו, ומכאן הדרך לסערה או דרמה – קצרה ביותר. אולי משום כך חשוב שנבין בדיוק למה אנחנו סוערים ורוגזים לפני שאנחנו מתנפלים על מי שלא מסכים איתנו. מי יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה טלה וקשת.

הזווית האנרגטית של השבוע – זו זווית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב מרס כוכב היוזמה והעשייה. הזווית הזו מביאה איתה חוסר שקט לא קטן בצד צורך גדול לפעולה ועשייה, ובכל התחומים. אולם היא גם מביאה איתה קושי לגלות סבלנות וסובלנות לאורך זמן, וחשוב להזהר שלא להרגיז אנשים שקרובים לנו רק בגלל שנמאס לנו לחכות או בגלל חוסר השקט שלנו עצמנו. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, טלה, תאומים ושור.

הרגשות השבוע – אלה עשויים להיות הרמונים למדי כשוונוס הרגשית יוצרת זווית הרמונית עם סטורן, ומביאה איתה יכולת להרגיע את הרוחות בתחום הזוגי וביחסים קרובים מבחינה רגשית. אולם חשוב לזכור שוונוס הרגשית הזו ממשיכה לנוע גם השבוע בהילוך אחורי ולהביא איתה תובנות חדשות ישנות הן מיחסים מהעבר והן ממעגלים רגשיים שלא נסגרו עד כה מסיבות שונות. כל מה שצריך לעשות עכשיו הוא לפעול באופן חכם ומדויק, ולחכות בסבלנות ובאורך רוח כשעולים להם גלי נוסטלגיה מהעבר או כשהפרטנרים שלנו אינם מסכימים איתנו, ויוצרים דרמה כזו או אחרת. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים וגדי.

תחזית שבועית

טלה
על פניו זה עלול להיות שבוע מתוח למדי מבחינה תקשורתית. זווית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת למרס שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה גישה תוקפנית משהו: נסו לחשוב לפני שאתם מתפרצים, ואל תשברו את הכלים.

שור
צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין ונוס שליטת המזל שלכם מביאה איתה רגעים יפים של תקשורת זוגית ואישית בכלל כשיכולת התרגום הרגשית שלכם של מה שקורה גבוהה במיוחד. שימו דגש על המילים שלכם והשקיעו בהן.

תאומים
יש הרבה קסם אישי השבוע במילים וברגשות, תאומימים. הצמידות בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית משווה לכם קסם מיוחד, אבל זווית הפעולה עם מרס עלולה ליצור כעסים ודרמות: אל תתעקשו על המילה האחרונה.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל תאומים עלול להכביד עליכם מאחורי הקלעים, וחשוב שלא לצבור משקעים בבטן אלא לשתף אחרים ולהוציא. זמן לשהות יותר מאחורי הקלעים, ולהתמקד בתכניות שלכם: עדיין לא הגיע הזמן לפעולה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם נכנסת לזווית פעולה עם מרס האגרסיבי, וחשוב לעשות עכשיו דברים קצת אחרת, ומתוך מקום שרואה את כל התמונה ולא מקום שמגיב מהבטן. קצת ספורט יעזור לשחרר לחצים. גלו סבלנות!

בתולה
נראה שהדרייב שלכם לעשייה רק הולך ומתחזק עכשיו, כשמקבץ הכוכבים שמרכיב את בית הקריירה שלכם מפעיל אתכם בעוצמה. נשאר רק להגדיר מטרות באופן מדויק ולהפנות את האנרגיה לנושא אחד או שניים מקסימום.

מאזניים
הילוכה האחורי של ונוס שליטת המזל שלכם ממשיך להכתיב את סדר הפעילות והעשייה, מאזנאים. זהו זמן לעשות דברים מתוך צורך לסגור מעגלים, אבל חשוב מאוד להזהר ביחסים, ולא לאבד את הראש כשדברים יוצאים משליטה.

עקרב
נראה שרצף הדברים שקורים הופך סמיך ואינטנסיבי מיום ליום, עקרבים, וקשה לכם לשלוט על כל מה שקורה – אלמנט שמצריך מכם עכשיו זהירות מקסימלית כמעט בכל תחום שהוא, ובעיקר בנושאים הקשורים לנהיגה או כספים. קרפול!

קשת
יחסים, זוגיות, קשרים קרובים ושותפויות – מקבץ הכוכבים שהפך גדול במיוחד עכשיו מכריח אתכם להתייחס לכל אחד מנושאים אלה ברצינות רבה יותר, וגם להשקיע בהם. סיעור מוחות חכם והשקעה מיוחדת בזוגיות שלכם – מומלצים.

גדי
התחום המקצועי מכריח אתכם לקבל החלטות חשובות בימים אלה, מה גם שהלחצים בתחום הזה עשויים להיות משמעותיים. נושאי בריאות זקוקים להתייחסות מיוחדת מבחינתכם: פעילות פיזית, אכילה נכונה וחדר כושר.

דלי
הצורך שלכם בביטוי אישי חזק במיוחד עכשיו, ואתם יצירתיים מהרגיל. מקבץ הכוכבים הגדול בבית הרומנטיקה שלכם מראה שאתם זקוקים עכשיו לעשות דברים מתוך תשוקה והשראה. תנו לרומנטיקה מקום גדול יותר בשבוע שלכם.

דגים
היחסים עם בני הבית והמשפחה הופכים משמעותיים במיוחד בימים אלה, וחוסר השקט שלכם עלול לקלקל יחסים אבל גם להוציא משקעים שהצטברו ולהכריח אתכם להתעמת איתם. הגיע הזמן לדבר, בכנות ובאומץ, ועל הכל.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully