וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע המתחיל ב-20.5 יביא איתו רמזים שיסייעו לנו לסגור מעגלים בחיינו הקשורים לעבר הקרוב והרחוק, כדי להמשיך הלאה אחרי יוני בפתיחת דף חדש

נראה שהצורך בתקשורת פשוטה וישירה הולך ומתחזק השבוע כשגם השמש וגם מרקורי עוברים למזל תאומים, אבל גם ונוס נמצאת במזל הזה – ובהילוך אחורי, מה שעלול לסמל קונפליקט בין הצורך שלנו לסגור מעגלים לבין הצורך לפתוח חדשים. כדאי לשים לב מהשבוע לחלומות שלנו, ולרמזים שהמציאות מביאה איתה בדרך לעזור לנו לסגור מעגלים בחיינו הקשורים לעבר הקרוב והרחוק, כדי להמשיך הלאה אחרי יוני בפתיחת דף חדש. גם כל שיחה רגילה עשויה פתאום לעסוק בנושאים הקשורים לעבר, או לסגירת מעגלים.. יהיה מעניין...

המעבר המעניין של השבוע – השמש עוברת תאומים השמש, מיקוד הדברים, מביאה איתה את הצורך לעזוב לרגע את עולם החומר הבסיסי ולאפשר לסקרנות הטבעית שלנו לכוון אותנו להיכרות עם אנשים חדשים, ולפרוץ דרכים חדשות. זהו זמן לשחרר מעט את הפחדים והתלות שלנו בחומר, ולאפשר לעולם להפגיש אותנו עם אנשים וסיטואציות שהדמיון והרגש שלנו זקוקים להם כדי להתפתח. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דלי, תאומים וקשת.

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת יוצר במשך מרבית ימות השבוע זוית של מתח עם סטורן, והתקשורת שלנו עלולה להיות נוקשה ולא קלה אך במקביל הוא מביא איתו כמה הזדמנויות ממוזלות פתאומיות לעשייה כשהוא נצמד ליופיטר כוכב השפע. מעברו בהמשך למזל תאומים וזוית שהוא יוצר עם כוכב נפטון עלולה להביא איתה תקשורת רגשנית ונבוכה ופה ושם גם מבולבלת. התמקדו בעובדות ואל תתנו לרגש לבלבל אתכם. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, ודגים.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב נפטון. זו אחת הזויות הקשורת שישנן שכן היא מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה בעשייה שלנו ומכאן לא מעט מבוכה בלבול וערפול לגבי המטרות האמיתיות שלנו והדרך להשיגן. אולי משום כך חשוב לפעול באופן מדויק עד כמה שאפשר ולהצמד לפרטים ולתכניות הפעולה המקוריות שלנו, ואת ההחלטות החשובות שלנו – לדחות לשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דגים, דלי ובתולה.
ועד שנבין, עד שנדע איך לחבר בין הילוכה האחורי של ונוס להילוכו הרציף של מרס ולהפוך את הזוגיות שלנו לקשובה ואוהבת.

תחזית שבועית

טלה
מעברם של מרקורי ושל השמש למזל תאומים מקום בו גם נמצאת ונוס מסמל הרבה מאוד עומס על בית התקשורת שלכם בתקופה הקרובה, טלאים. הגיע הזמן ליצור קשרים חדשים ומעניינים – ובכל החזיתות, לצאת למסעות שכנוע בקשר למה שחשוב לכם, ובעיקר בעיקר – לדבר, והרבה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בהילוך אחורי ותהליך סגירת המעגלים שלכם בעיצומו. הקשיבו למה שיש ללב לומר עכשיו, ובעיקר עשו את השינויים הדרושים בבית הכספים והחומר שלכם, לשם עוברים בהמשך השבוע גם השמש ומרקורי. הגיע הזמן לעשות סדר בבלגן, ובאופן יסודי.

תאומים
נראה שמגירת האקשן שלכם הולכת ומתמלאת באופן ממשי השבוע, כשגם השמש וגם מרקורי עוברים למזל שלכם, מקום בו נמצאת כבר ונוס הרגשית בהילוך אחורי. זה מצביע על שתי מגמות: האחת יוזמת ורצה קדימה עם הדברים, והשניה – עסוקה בסגירת מעגלים בעיקר בתחום הרגשי.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול ההולך ומתהווה במזל תאומים מראה על הרבה לחצים שמתהווים עכשיו מאחורי הקלעים, ומאיימים על השקט הנפשי שלנו. חשוב עכשיו לא להעמיס על עצמנו יותר מדי, ולא לקחת אחריות ומחוייבות מעבר למה שלקחנו. במקביל – זמן מצוין לניקוי משקעים רגשיים...

אריה
זה עלול להיות אחד השבועות היותר מעורפלים ופחות ברורים, אריות. השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זוית פעולה מדויקת לנפטון וקצת קשה לזהות את כוון ההליכה או העשייה.. זו אחת הזויות היותר מרגיזות שיש, כי היא ממסמסת פעולות והופכת את הכל לרגשי.. דחו החלטות לשבוע הבא.

בתולה
מקבץ הכוכבים שגדל השבוע באופן משמעותי במזל תאומים, מדגיש את בית הקריירה שלכם, בתולות: הגיע הזמן לעשות מעשה ולקחת יזמה. אמה מה, ונוס הרגשית שנמצאת שם בהילוך אחורי רומזת שכדאי לסדר עניינים עם סמכויות ולסגור דברים לפני שממשיכים קדימה. זמן ליזמה – אבל מבוקרת..

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע השבוע בהילוך אחורי, והצורך לסגור מעגלים כמו גם לשפר את הקיים הולך ומתחזק. פעולות שהתחלתם לאחרונה עלולות לעלות עכשיו על שרטון, וכדאי לעשות דברים באופן משדרג ומשפר יותר מאשר להתחיל דברים חדשים. אז.. סבלנות!

עקרב
נושאי חומר וכספים עשויים להיות מודגשים השבוע, אבל בעיקר כשהמדובר בכספים של אחרים, השקעות, עסקים, והוצאת גדולות מדי שעלולות לעלות לכם ביוקר. כן, האוברדראפט עלול לשחק תפקיד מרכזי אצלכם כעת וכדאי לפעול בזהירות רבה במישור ההוצאות, ולא לאבד שליטה. איפוק, עקרבים!

קשת
בית הזוגיות והשותפויות שלכם מראה מהשבוע עומס גבוה במיוחד, קשתים. מקבץ הכוכבים במזל תאומים מביא איתו צורך להתמקד בעיקר במי שנמצא ממול, ובמערכות היחסים שלכם. אולי משום כך חשוב עכשיו לעשות דברים קצת אחרת ביחסים הקרובים שלנו, לתת מקום לאחר, ובעיקר – להקשיב לו..

גדי
התחום המקצועי הולך ותופס נפח גדול יותר בחייכם, ובעיקר – המחויבויות שלכם: לבית, לעבודה, למשימות האישיות שהגדי אוהב כל כך לעשות באופן מדויק ופרפקציוניסטי – ואולי מהמקום זה חשוב לא להרים כל כפפה אפשרית אלא להיות סלקטיביים. השקיעו קצת יותר מחשבה בבריאות שלכם, גדיים.

דלי
בית הרומנטיקה היצירתיות וההנאות שלכם הופך עמוס במיוחד השבוע, וכדאי לאפשר לעצמם ביטוי רגשי ישיר לכל מה שעובר עליכם, וליהנות באופן אקטיבי ויוזם ממה שיש – וליצור מחדש את מה שאין, בעיקר בכל מה שקשור לאהבה.. רומנטיקה, מלים רכות, חיזור עדין – פתחו את הלב, דליים!

דגים
נושאי בית ומשפחה הופכים משמעותיים יותר מהשבוע, דגיגים, והם יתפסו נפח גדול יותר ויותר בחייכם. כעת כדאי ורצוי להשקיע יותר בבית ובסביבתו, לשפר אוירה או לעשות קניות גדולות לבית, או אפילו לחשוב על שינוי מקום מגורים, ומעבר לאקווריום גדול ונוח יותר.. בערבים – בלו יותר עם בני המשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully