וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע המתחיל ב-29.4.12 הוא זמן מצוין להיכרויות רומנטיות חדשות, קלילות ולא מחייבות - רק בשבועות הבאים ניתן יהיה להעמיק את הקשרים

שתי מגמות ניכרות השבוע: עצבנות וחוסר שקט מבחינת עשייה שהולכות ומתגברות בהמשך השבוע, ובמקביל – צורך חזק למקד את התקשורת שלנו בדברים המעשיים של החיים ובעיקר בתחום הכלכלי. לא קל לחבר בין השניים, אבל אם נצליח – השבוע הזה ילמד אותנו משהו על יחסים וכספים.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית המתח בין מרס האסרטיבי לבין אורנוס התזזיתי. הזווית הזו עלולה להביא איתה קושי לפעול באופן מדויק ויעיל בגלל המעורבות הרגשית הגבוהה והקושי למקד את עצמנו במעשים בגלל העצבנות וחוסר השקט. הצורך להוציא לפועל מתנגש עם הצורך להיות מעשיים ויסודיים – שתי סיבות טובות לתסכול אחד גדול. אם נצליח למרות הכל לפעול תוך נשימה ארוכה וסבלנית – שיחקנו אותה. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, דלי, בתולה ודגים.

התקשורת שלנו – פתוחה ונעימה בתחילת השבוע, פרקטית ומכבידה בהמשכו. מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל טלה הדורש סיפוקים מיידיים ומביא איתו לא מעט קיצוניות וכוחניות בתקשורת שלנו – מינון תאונות הדרכים והאלימות בשבועות האחרונים גבוה בדיוק משום כך. זווית של עימות עם סטורן הנוקשה בהמשך השבוע דורשת מאתנו להרגיע את הרוחות ולהתמקד בצד המעשי והכלכלי שלנו, ולשים בצד את כל שאר הריגושים: זו זווית נוקשה ומכבידה שמנסה ללמד אותנו שבטחון לא נקנה בקלות... מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית שוהה במזל תאומים הקליל ומביאה איתה עדיין זרימה נאה ותקשורת רגשית קלילה אם כי לא מחייבת ורומנטית במיוחד. זמן מצוין להיכרויות חדשות בכל התחומים, אולם רק בשבועות הבאים כדאי להעמיק את הקשרים. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, תאומים וקשת.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם פוסע בהילוך קדמי ומביא איתו כמה אפשרויות חדשות ומעניינות לעשייה, אבל נכנס לזווית של מתח עם אורנוס התזזיתי שמגיעה לדיוקה בסוף השבוע: עצבנות, חוסר שקט ותגובות קיצוניות: גלו איפוק!

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים בבית הכספים שלכם, אלמנט שמביא איתו בעיקר את היכולת להמשיך ולהשקיע קצת יותר תשומת לב ופעילות חכמה בחשבון הבנק ובנושאי כספים. הזהרו מבזבוזים שלא לצורך.

תאומים
העצבנות וחוסר השקט שאיפיינו את השבועות האחרונים מתחלפים בתחושות של כובד ובדידות מסוימת, כשמרקורי שליט המזל שלכם נכנס עמוק יותר ויותר אל תוך זווית של עימות עם סטורן הנוקשה. הגיע הזמן לחשיבה כלכלית כוללת.

סרטן
כוכב מרקורי ממשיך לנוע בבית הקריירה שלכם, ומביא איתו את בשורת שינויי התדמית מול העולם, כמו יכולת לייעץ לאחרים ולקבל עצות חכמות בעצמכם: זמן להציג את הצד האינטליגנטי, וליצור קשרים מקצועיים שיסייעו בהמשך.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור ולדחוף קדימה תכניות ושיתופי פעולה, כשהאמביציה שלכם הולכת ומתחזקת. זה בדיוק הזמן להגדיר באופן מדויק לאן הולכים בחודש הקרוב, וליצור הזדמנויות ליזמות מעניינות.

בתולה
אתם בתקופה לא יציבה במיוחד, כשמרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל טלה ולהביא איתו לא מעט עליות וירידות במצב הרוח. השבוע הזה מכריח אתכם להתייצב, להביט במראה, ולקבל החלטות כלכליות משמעותיות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע קדימה במזל תאומים, והקלילות התקשורתית שלכם עדיין בשטח – נצלו אותה כדי לקדם את התכניות שלכם שהתעכבו מעט בגלל החג, ושימו דגש על רעיונות מקוריים וגישה יצירתית.

עקרב
ונוס במזל תאומים מאפשרת לשפר עמדות בתחום המקצועי ולהריץ קדימה יוזמות מקצועיות חדשות. השמש ויופיטר במזל שור שממול עם דגש מיוחד על סיעורי מוחות וקידום יוזמות חדשות במערכות היחסים שלכם. דברו על הכל.

קשת
ונוס הרגשית ממשיכה לאכלס את בית הזוגיות שלכם, ולשים את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לא רק לראות דברים אחרת – ממקום חם ואוהב – אלא גם לאפשר לאהבה הזו להגיע לפרטנרים שלכם. פתחו את הלב.

גדי
השמש ויופיטר במזל שור שמים את הדגש על כל מה שקשור לביטוי האישי היצירתי שלכם, גדיים, כמו גם על היכולת שלכם לפעול ממקום חכם ובעיקר מרגש: תנו לתשוקה ולריגוש מקום גדול יותר בתכניות הפעולה שלכם.

דלי
נושאי בית ומשפחה עדיין על הפרק, ומכריחים אתכם לפעול ממקום של השקעה בבית ובסביבתו ועוסקים בקירוב לבבות משפחתי. זמן לשתף את בני הבית והמשפחה בתכניות הפעולה שלכם, ולשים דגש על תחושת הביחד.

דגים
ונוס מביאה איתה יכולת להכניס יותר אהבה לדיאלוג הביתי והמשפחתי שלכם, עם מינון גבוה יותר של תקשורת אישית וחמה. מרקורי במזל טלה מדגיש את היכולת לשפר עמדות בתחום הפיננסי, לסגור אוברדראפט, ולצאת ליזמות חדשות.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully