וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

19.4.2012 / 16:45

בשבוע המתחיל ב-22.4.12 התקשורת תהיה כוחנית וייצרית - שמרו על שקט פנימי ונסו לא להגיב ולפעול באופן סוער ודרמטי

ראשית – מזל טוב לשוורים: השמש עוברת למזל שור, וזה יהיה אולי החלק המתון והאיטי יותר של השבוע. אבל כעת מככב לו דווקא מרקורי כוכב התקשורת שלנו בשלל זוויות לא קלות, וחשוב ביותר שנלמד לא רק איפוק מהו, אלא גם הקשבה וסובלנות.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל טלה האקטיבי למזל שור הנינוח והמעשי. המעבר הזה מסמל גם את שלב כניסת האביב למקום של קשר חזק יותר לאדמה ולקרקע. השוורים יהנו עכשיו לא רק ממיקומו של יופיטר כוכב השפע במזל שור אלא גם ממעברה של השמש ומהעוצמה שהיא מביאה איתה. מזלות האדמה – הבתולה והגדי – יהנו גם הם, איש בדרכו, מהמעבר הזה.

הזווית הקשה של השבוע – לצערי יש כמה כאלה, והמשותף לכולן – את כולן יוצר מרקורי כוכב התקשורת שלנו.

זווית מתח בין מרקורי למרס האסרטיבי – זו זווית חסרת שקט, בעיקר מילולית, שכן היא עלולה לגרום להזדהות יתר עם המלים שלנו, ומכאן גם לקושי שלא לפעול ולהגיב באופן סוער ודרמטי. חשוב שנדע גם לעצור את התגובות שלנו, לפני שיהיה מאוחר מדי. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות בתולה, תאומים, טלה ומאזניים.

צמידות בין מרקורי לכוכב אורנוס התזזיתי –חוסר השקט של אורנוס נדבק גם למרקורי שלנו, ואמצע השבוע עלול להיות עצבני וחסר שקט גם פיזית. פעילות ספורטיבית תעזור לפרק את המתחים. מי יושפע מהזווית? מזלות בתולה, תאומים, דלי ואריה.

זווית פעולה בין מרקורי לפלוטו היצרי והכוחני –זווית שמאופיינת על ידי תקשורת כוחנית וייצרית שעולה מהר לטורים גבוהים במצבים של אי הסכמה. מצד שני, תקשורת יצרית גם מסוגלת לדבר ולשתף רבדים עמוקים של תת מודע, ולהעמיק פנימה... מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות בתולה, תאומים, עקרב ושור.

תחזית שבועי

טלה
אין ספק שזה אחד השבועות היותר מתוחים של הזמן האחרון. זווית של מתח בין מרקורי כוכב התקשורת למרס מביאה איתה קצרים בתקשורת ותגובות קיצוניות, וזווית מתח בין מרס לאורנוס התזזיתי – סערות ודרמות. זהירות, טלאים...

שור
מזל טוב, שוורים! השמש עוברת למזל שלכם, וסוף סוף אפשר לחזור למסיבות ההפתעה המקסימות שלכם שמכילות מוזיקה מתקתקה והרבה אוכל. בפועל זהו שבוע מהיר ותקשורתי, אבל לא אסרטיבי במיוחד. שמרו על הכוחות.

תאומים
על פניו שבוע היפראקטיבי לפנינו, כשמצד אחד ממשיכה לנוע ונוס במזל שלכם ולהביא איתו קלילות ואהבה, אך מצד שני – זווית של מתח בין מרקורי לפלוטו וצמידות לאורנוס מביאות עצבנות וחוסר שקט. תנו לאהבה לנצח, ומהדרמות – המנעו.

סרטן
מעברה של השמש למזל שור, ידגיש בתקופה הקרובה את כל מה שקשור למעגל החברתי שלכם, וליכולת שלכם לפעול באופן משמעותי עם מוסדות וארגונים בחייכם. הגיע הזמן להתמקד במלים 'שיתופי פעולה', על כל המשתמע מכך.

אריה
משהו מעניין קורה לכם השבוע,כשהשמש שליטת המזל שלכם עוברת ממזל טלה האסרטיבי למזל טלה היסודי והפסיבי המאכלס את בית הקריירה שלכם. הגיע הזמן להפשיל שרוולים, אריות, ולהתחיל לנוע קדימה.

בתולה
שבוע לא קל ואפילו נפיץ משהו עובר על כוחתינו. מרקורי שליט המזל שלכם במזל טלה צמוד לאורנוס ובזוויות למרס ולפלוטו לא עושה לכם חיים קלים: חשוב לא להגיב מהבטן אלא מהראש, ולהמנע מפרשנויות מוטעות. סבלנות תשתלם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל תאומים הקליל והתקשורתי, ויש לכם לא מעט אפשרויות לא רק להכיר אנשים חדשים אלא גם לנהל איתם תקשורת מקסימה. מרקורי בבית הזוגיות שלכם שם דגש על תקשורת בשניים.

עקרב
זה עלול להיות שבוע עמוס רגשית בעיקר מבחינה תקשורתית: מרקורי כוכב התקשורת יוצר זווית פעולה לפלוטו שליט המזל שלכם, ונראה שהקשב שלכם אינו סבלן במיוחד. חשוב לא להגיב לפני ששמעתם הכל, והבנתם במה מדובר.

קשת
התחום המקצועי עובר להילוך גבוה, קשתים, והגיע הזמן לקחת את עצמכם בידים. השמש במזל שור מכריחה אתכם לא רק להתלהב אלא למצות את התהליך וביחד עם השמש ויופיטר שליט המזל שלכם להשקיע בעבודה, והרבה. קדימה.

גדי
מעברה של השמש השבוע למזל גדי מביא איתו דגש מיוחד על הצורך שלכם בביטוי אישי, ובגישה יצירתית. הגיע הזמן להכניס קצת פלפל אל המשימות שלכם, ובעיקר – את הלב. האהבה והרומנטיקה תופסות תאוצה: השקיעו בהן...

דלי
נושאי בית ומשפחה עולים על הפרק, דליים, כשהשמש מפלסת את דרכה למזל שור, מקום בו נמצא גם כוכב יופיטר. הגיע הזמן להשקיע את האנרגיה הטובה שלכם בבית ובמשפחה. מקצה שיפורים ביתי? שינוי אווירה? גם – וגם.

דגים
תקשורת – זו המילה המשמעותית שבה כדאי להשקיע מהשבוע, דגיגים. מעבר השמש לבית התקשורת שלכם הופך את המלים למשמעותיות במיוחד, והגיע הזמן להשתמש בהן בחכמה ולקדם תכניות ויוזמות. אל תשארו מאחור!

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully