וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע המתחיל ב-15.4.12 הוא זמן לפעול במסגרת גבולות המוגדרים היטב ולהתמקד במה שחשוב לנו באמת - התחום הכלכלי ועשייה בכלל. נסו לא להתפזר

על פניו זה נראה כמו שבוע מתוח למדי, אבל כל מתח שהוא שווה את חזרתו של מרס כוכב העשייה והיוזמה שלנו להילוך רגיל, אחרי כשלושה חדשים של הילוך אחורי במזל בתולה.

המעבר המשמעותי השבוע – זהו מעברו של כוכב מרס להילוך רגיל במזל בתולה. אחרי שלושה חדשים לא קלים שבהם כל מה שקשור לעשייה וליוזמה שלנו עבר שינויים או שדרוגים ופעמים רבות גם נתקע או עלה על שרטון, חוזר כוכב מרס להילוך רגיל סוף סוף, לרווחת כולנו. כעת אפשר להפיק לקחים משלושת החודשים שעברו עלינו מבחינת עשייה, ולפרוץ שוב בעשייה קדימה, וברגל ימין. מי בעיקר יושפע לטובה מחזרתו של מרס? מזלות טלה, מאזניים, בתולה ודגים.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לכוכב סטורן הנוקשה. הזווית הזו מכריחה אותנו להסתכל על עובדות החיים עין בעין, בעיקר על אלה שנמצאות מולנו, שופטות או מבקרות אותנו, ומכריחות אותנו להיות יעילים וממוקדים. זהו זמן לשים את הדגש על עשייה בגבולות מוגדרים היטב, לא להתפזר, ולהתמקד במה שחשוב לנו באמת: התחום הכלכלי, ועשייה בכלל. תחושות של כובד ותסכול עלולות להגיע בעיקר מעצמנו או מסמכויות שמולנו, ובעיקר אם אנחנו לא ממוקדים או פועלים נכון. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, גדי, טלה ומאזניים.

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית שוהה במזל תאומים הקליל והתקשורתי, אולם היא גם יוצרת השבוע זווית של מתח לפלוטו היצרי, זווית שעלולה להביא איתה ריבים פתאומיים ומאבקי אגו בתוך יחסים או מחוצה להם. חשוב לפעול באופן שקט ולא להכנס לדרמות ולסרטים כשדברים יוצאים משליטה, ובעיקר לא לקלקל יחסים. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב תאומים וקשת.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר סוף סוף להילוך קדמי אחרי שלושה חודשים של בלגן ועצירות מכל הסוגים – האח הידד! הגיע הזמן לקחת אותו באוזן, ולהתחיל להפעיל אותו בשלל יוזמות חדשות, ועשייה מכל הסוגים. אל תחכו לשבוע הבא...

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה השבוע הזה במזל תאומים האסרטיבי והשכלתני, והחיים קלילים למדי. הדגש כעת הוא על כל מה שקשור לנושאי חומר וכספים בחייכם: נסו למקד את הדברים, ולעשות עבודת עומק בנושא.

תאומים
ונוס שוהה במזל שלכם בתקופה הזו, ומביאה איתה קלילות וזרימה כיפית כמו שאתם אוהבים. מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל טלה ונצמד לכוכב אורנוס עם זווית פעולה למרס – לא קל, אבל יש אקשן וחלקו שמח...

סרטן
מעברו של מרקורי למזל טלה השבוע מביא איתו יכולת מצוינת לשדרג את עצמכם מבחינת קריירה ודרייב, לנהל דיבור מסודר ומפרגן עם סמכויות, ולקדם נושאים שחשובים לכם במיוחד. התמקדו לא רק במילים – אלא גם במעשים...

אריה
השמש שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זווית של עימות עם סטורן הנוקשה שנמצא ממול, זווית לא קלה שעיקרה צורך לשים גבולות מוגדרים לפעילות שלכם ולראות את כל התמונה מבחינה ביקורתית. היו סלחניים עם עצמכם.

בתולה
משהו טוב מתרחש לו במזל שלכם, כשכוכב מרס האסרטיבי מואיל סוף סוף לעזוב אתכם בשקט ולנוע קדימה לכיוון היציאה. ואכן, הגיע הזמן לשדרג את הפעילות שלכם, לעשות דברים מתוך מקום חכם ויודע, ובעיקר בעיקר – יוזם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים ומביאה איתה תקשורת קלילה וזורמת לכל הכיוונים. זהו זמן מצוין להיכרויות חדשות ומעניינות, להכנסת חברים וידידים חדשים ומעניינים לעולמכם, ולהחלטות אישיות חשובות.

עקרב
כוכב מרקורי עובר השבוע למזל טלה ויהיה כלי עזר מצוין בכל מה שקשור לתחום המקצועי בחייכם, עקרבים. זהו מיקום מצוין בעיקר מבחינה תקשורתית שמאפשר שכנוע אחרים, דיאלוג פתוח ויצירתי, ובעיקר הצעות חדשות לפעולה.

קשת
ונוס הרגשית שוהה השבוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, קשתים, אלמנט שעשוי בהחלט להביא איתו יכולת ליצור קשרים חדשים ומרגשים או להעמיק קשר רגשי שכבר קיים תוך שיחות ותובנות חדשות ומעניינות. דברו על זה.

גדי
סטורן שליט המזל שלכם יוצר השבוע זווית של עימות עם השמש, אלמנט לא קל לשני הצדדים. אתם עשויים לגלות עכשיו את הצד המרדני שבכם, לפעול נגד סמכויות ולהכנס למאבקי כוח. חשוב לפעול בחכמה, ולא לאבד את הראש.

דלי
זה נראה כמו שבוע מרתק שבו יופיטר במזל שור מצד אחד תורם רבות לכל מה שקשור לבית ולמשפחה, ומצד שני ונוס במזל תאומים עוזרת לכם להרחיב אופקים. מרקורי במזל טלה מצידו מביא איתו תקשורת מלהיבה ונלהבת.

דגים
אחרי כמה שבועות עובר מרקורי כוכב התקשורת מהמזל שלכם אל מזל טלה, המאכלס את בית הכספים שלכם. זהו מיקום מצוין שמאפשר לכם להשקיע קצת יותר מחשבה בחשבון הבנק, ולהפוך חסרונות – ליתרונות. השקיעו חשיבה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully