וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע המתחיל ב-8.4.12 המעורבות הרגשית תהיה גבוהה במיוחד ותקשה עלינו להתבונן בדברים דרך העיניים הנכונות. חשוב לדעת גם להתפייס כשהעניינים יוצאים משליטה

זה עלול להיות שבוע סוער ומבולבל, כשהזווית הבעייתיות הגיעו לשיאן אמנם דווקא בסוף השבוע של ערב החג ובחג עצמו אבל הן ממשיכות ללוות אותנו בהמשך השבוע הזה, אם כי בצורה חלשה יותר... אולי משום כך חשוב שנפעל בזהירות רבה בשבוע הזה, כיוון שהמעורבות הרגשית גבוהה מאוד וקשה לראות דברים כהווייתם וחבל לקלקל את חול המועד בגלל אי הבנות וכעסים מצטברים.

ואכן, שתי הזוויות הללו עלולות לשבש בקלות את ההרמוניה בחול המועד כיוון שהן גורמות לנו להיות מופעלים רגשית ולאבד בקלות פרופורציות, ואולי משום כך חשוב להבין מה הן מסמלות ולא להתפתות להסחף אחריהן. יש בעצם שלוש זוויות כאלה, שתיים מהן קשורות לעולמנו הרגשי ולרגשות בכלל, והשלישית לתקשורת שלנו.

הזווית הראשונה – ונוס הרגשית בזווית פעולה לנפטון המתעתע. הזווית הזו רגשית מאוד ומקשה עלינו לראות דברים בפרופורציות. היא עלולה להביא איתה מצברי רוח משתנים ותחושות של בלבול וחוסר יציבות, ומגעיה לשיאה בערב החג. אולי משום כך חשוב עכשיו לפעול באופן ברור ומדויק ככל האפשר, ולא לתת לדרמות ולסערות שעלולות להגיע בפתאומיות לשבש את התכניות שלנו, ולקלקל יחסים יפים. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות דגים, שור, מאזניים, תאומים וקשת.

הזווית השניה – זו זווית פעולה בין מרס האגרסיבי לבין ונוס הרגשית, וזו זווית יצרית מאוד שגורמת לנו להתפרץ בקלות כשדברים לא קורים כפי שתכננו, ולאבד פרופורציות. יש משהו לא צפוי בזווית הזו כיוון שהיא גורמת לנו לעשות דברים מתוך גישה עוצמתית ומלאי גבוה של אדרנלין, ואין בה שיקול דעת או גישה רציונליות כלשהי והתגובות שלנו הופכות קיצוניות יותר, כשכל גירוי קטן, ויכוח או אי הבנה מפעילים אותנו בעוצמה. גם אם רבים – בסופו של דבר כדאי גם לדעת להתפייס ולצאת למים שקטים יותר... מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, טלה, קשת ותאומים.

התקשורת שלנו – כאן דווקא אפשר לראות שיפור מסויים, כיוון שערב החג הוא בעצם היום הראשון שבו מרקורי כוכב התקשורת שלנו מתחיל לפסוע בזהירות אך בתקיפות בהילוך רגיל במזל דגים, אחרי שלושה שבועות של הילוך אחורי ותקשורת רגשנית ולא ברורה. בגדול, זה בהחלט עשוי לשפר את התקשורת בערב הסדר ובחג הזה, אבל מכיוון שמרקורי עדיין אינו במיטבו – לוקח לו בערך שבוע שלם עד שהוא חוזר לעצמו ואיתו גם התקשורת שלנו – ייתכנו בכל זאת בעיות תקשורת מהסוג הבעייתי בהמשך: מרקורי נכנס לזווית של מתח עם סטורן הנוקשה, ומינון אי ההבנות והקצרים בתקשורת עלול לעלות לקראת סוף השבוע, מה גם גם שוונוס הרגשית הקשורה לרגשות ויחסים עשויה להיות סוערת במיוחד בזוויות הפעולה שלה עם נפטון ומרס.

אז... לפני שמוצאים חנייה בפקקים העמוסים כדאי לשחרר כעסים ולהתמקד בתקשורת בונה כשאנחנו בעצם מנסים להבין מי נגד מי, ולשלוט על מה שקורה – בשאיפה. מועדים לשמחה!

תחזית שבועית

טלה
ונוס נמצאת בזווית למרס שליט המזל שלכם, אלמנט שעלול להביא איתו מתחים לא קטנים השבוע בעיקר בתחום הזוגי ובנושאי יחסים. חשוב שגם כשאתם מטיילים לשמור על עצמכם, ולא לקחת סיכונים בדרכים. המנעו מריבים במשפחה ועם אנשים קרובים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת השבוע במיקום לא קל, כשהיא בזווית פעולה לנפטון המתעתע ובזווית למרס האגרסיבי. חוסר השקט שלכם עלול להיות בולט במיוחד וחשוב לא לעשות דברים בפזיזות אלא להתאפק, ולהעביר את החג בשמחה – ובאיזי...

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא כבר השבוע בהילוך רגיל, ולאט לאט אתם חוזרים לעצמכם – וטוב שכך. זווית של מתח שיוצר בהמשך מרקורי עם סטורן הנוקשה עלולה להביא איתה מתחים ולחצים מסוגים שונים. המנעו ממאבקי כוח ואגו עד כמה שאפשר.

סרטן
חזרתו של מרקורי להילוך רגיל במזל דגים בבית הנסיעות והטיולים שלכם, הופכת אתכם לדינמיים מהרגיל. שימו דגש השבוע על אקשן חברתי במינון גבוה, ועל הרחבת המעגל החברתי שלכם: לא יזיק להכיר כמה אנשים נחמדים ולהכניס אותם לחייכם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם נכנסת עמוק יותר ויותר אל תוך זווית של עימות עם סטורן הנוקשה שממול, זווית שמביאה איתה צורך בחשבון נפש אמיתי למרות החגים ובילוי חול המועד. זמן לעשות חושבים לגבי עסקים וכספים, ואולי לשנות את הגישה.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, והפעם בהילוך רגיל: זמן טוב להתפייס עם חברים וידידים שאיתם נותק הקשר, ולהחזיר לחיים את הדרייב החזק שלכם לעשייה בכלל. סיעור מוחות עם אנשים שיכולים לתרום לכם מחכמתם – מומלץ.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה אמנם במזל תאומים הקליל והחברתי, אבל גם יוצרת עדיין זווית פעולה עם נפטון המתעתע ועם מרס האגרסיבי, שתי זוויות שלא עושות לכם חיים קלים השבוע, ומכריחות אתכם לשמור על הפה ולהמנע מריבים וסכסוכים. השקיעו בחיוך!

עקרב
מיקומה של ונוס הרגשית במזל תאומים מביא איתו צורך בהיערכות כלכלית מחודשת, ובדיאלוג משופר עם חשבון הבנק. אתם זקוקים לשינוי בסדרי העדיפויות שלכם כעת. את החג כדאי לבלות בזהירות, ואם נוסעים למרחקים – הקפידו על הפרטים הקטנים, ונהגו בזהירות.

קשת
השמש במזל טלה שמה דגש מיוחד על הצד הרומנטי והיצירתי שלכם, קשתים, בעוד ונוס מדגישה נושאי זוגיות ויחסים: מה עוד צריך כדי להבין שהאהבה היא האישו בסוף השבוע הזה? זמן לבלות זמן איכות עם מי שאוהבים, או להשקיע בהיכרות מלהיבה, בנסיעות ובחופש אקטיבי

גדי
מבחינה תקשורתית זה עלול להיות שבוע לא קל, גדיים, זווית של מתח בין מרקורי כוכב התקשורת לבין סטורן שליט המזל שלכם עלולה להביא פה ושם קצרים בתקשורת, ואולי גם תחושה שאתם לא ממש מובנים. השקיעו יותר במלים שלכם, והמנעו מקצרים בתקשורת.

דלי
הקלילות של ונוס במזל תאומים משפיעה גם עליכם, דליים: את השבוע הזה כדאי להקדיש לאנשים שמחים, לפגישות כיפיות, לנסיעות שמחות, ולהרבה אקשן חברתי מתוק הכולל פסטיבלים, מסיבות ומפגשים. הגיע הזמן להשתחרר קצת, ולאפשר לעצמכם פשוט ליהנות...

דגים
זווית הפעולה בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם לא עושה לכם חיים קלים בתחילת ובאמצע השבוע, אבל בהמשך אתם חוזרים לעצמכם והחיוך חוזר גם הוא. זמן מצוין לטיולים מכל הסוגים, לבילוי במקומות שבהם לא ביקרתם, ולשינוי אווירה בכל דרך.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully