וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

יאיר טריבלסקי

29.3.2012 / 14:30

השבוע המתחיל ב-1.4.12 יביא איתו תחושת כובד בכל הנוגע לתחום הכלכלי וליחסים שהרגש מעורב בהם. הישמרו מדרמות קטנות וגדולות

לחץ ומתח – אלה אולי המלים שמאפיינות את השבוע הזה שלפני חג הפסח, סוג של מתחים ולחצים של ההכנות ליציאת מצרים בלי היציאה עצמה... מרס ואורנוס מביאים איתם מתחים רבים, ורק מעברה של ונוס מרכך מעט עם ים של מלים חכמות ותקשורת קלילה. סוף השבוע כבר יהיה נעים יותר, וההרמוניה עשויה לחזור, ובגדול.

הזווית הקשה של השבוע – אפשר לומר שיש שתי זוויות קשות השבוע, אבל הזווית הזו קשה במיוחד: מרס בהילוכו האחורי במזל בתולה יוצר זווית של מתח עם אורנוס התזזיתי, וכשהשניים האלה נמצאים בזווית של מתח – יש בהחלט סיבה למתחים רציניים בשטח... כן, החבר'ה האלה מציגים עכשיו מגמות הפוכות ומתוחות, מה גם שמרס בהילוכו האחורי עלול להביא איתו מתחים הקשורים גם לעבר לאלה המוכרים לנו, ולא לעשות לנו חיים קלים: דרמות קטנות וגדולות, החלטות פזיזות וגישה לוחמנית כשמפלס המתחים עולה במהירות ומגיע לטורים גבוהים גם בגלל שטויות. חשוב להזהר עכשיו ולא למצוא לנו עוד סיבות שיהפכו בקלות כל ויכוח קטן ושטותי למלחמת עולם של ממש. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, דלי, בתולה, מאזניים, גדי וסרטן.

הרגשות השבוע – כאן החיים לא קלים, כשוונוס הרגשית יוצרת עד אמצע השבוע זווית של מתח לכוכב סטורן הנוקשה. אולי משום כך עד יום רביעי בערך אנו עלולים להרגיש אבן כבדה על הלב והכובד הזה יגיע בעיקר בכל מה שקשור לדיאלוג עם התחום הכלכלי ונושאי כספים ואפילו יחסים רגשיים. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, טלה, גדי, סרטן ועקרב.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית למזל תאומים הקליל והזורם. ונוס עוברת לכאן ושמה בצד את חליפת העסקים שלבשה במזל שור, ועוברת למשהו ספורטיבי או קז'ואל, מתחתכת והופכת סקסית ומילולית, ומעכשיו – הופכת את כל השיחות שלנו למקסימות, מילוליות מאוד, ופלרטטניות לא פחות..המיקום הזה הוא בהחלט הקלה לכובד של הזמן האחרון, וזה קורה מיום רביעי ואילך. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, תאומים וקשת.

תחזית שבועית

טלה
אין ספק שזה אחד השבועות היותר מתוחים של הזמן האחרון מבחינתכם, טלאים. מרס שליט המזל שלכם יוצר זווית של מתח עם אורנוס התזזיתי, והאינטנסיביות פלוס מפלס הדרמות והשינויים הפתאומיים – בעלייה. שמרו על עצמכם, ונהגו בזהירות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם גומרת לפנק אתכם, שוורים, ואז – מגיחה החוצה ועוברת למזל תאומים. נראה שהחיים הופכים מהירים יותר ויותר, מה גם שוונוס מביאה איתה כמה בונוסים לבית הכספים שלכם... חשוב להזהר במיוחד שלא לבזבז יותר ממה שהתכוונתם לקראת החג.

תאומים
משהו טוב קורה לכם השבוע, תאומימים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם באמצע השבוע, ופתאום החיים הופכים להיות מתוקים יותר, קלילים יותר, ובעיקר הרמוניים ורגשיים יותר. כעת הזמן לפתוח את הלב ולאפשר לאהבה להכנס ביג טיים, בלי לעשות חשבונות...

סרטן
השמש בטלה ממשיכה לפעול בבית הקריירה שלכם, סרטנונים, ולהביא איתה לא מעט אקשן ועוד לפני החג. כעת הזמן לרוץ קדימה עם תכניות פעולה אסרטיביות במיוחד. מעברה של ונוס למזל תאומים עלול להביא איתו את התחושה שהאקשן האמיתי מתרחש לו מתחת לפני השטח...

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל טלה האסרטיבי שמביא איתו פתיחות ויצירתיות עם צורך להרחיב אופקים. נראה שיש כבר לא מעט תכניות לקראת החג, אריות, ויפה שכך... מעברה של ונוס למזל תאומים מדגיש את הצד החברתי שלכם, והופך אתכם לפופולרייים מתמיד.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע גם השבוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, בתולות, ולעזור לכם לסגור מעגלים לפני שפותחים חדשים. אולם מעברה של ונוס למזל תאומים בבית הקריירה שלכם עשויה לעזור לשדרג תדמית, לשנות ביגוד, ולהראות אטרקטיביים במיוחד...

מאזניים
אין ספק שמעברה של ונוס שליטת המזל שלכם למזל תאומים הוא האישו המשמעותי השבוע, מאזנאים. ונוס מביאה איתה איכות רגשית קלילה וזורמת, בשונה מהחודש הכבד והדביק שעבר עליכם כשהייתה במזל שור. כעת הגיע הזמן להתמקד במלים – ובתקשורת שלכם...

עקרב
השמש במזל טלה ממשיכה לעזור לכם לקדם רעיונות ויוזמות בכל מה שקשור לתחום המקצועי ולעבודה בכלל, עקרבים. זהו זמן טוב להגדיר תכניות שכאלה ועוד לפני החג, אם אפשר. מעברה של ונוס למזל תאומים עלול לגרום לבזבזנות יתר: שמרו על מה שיש, ואל תקחו סיכונים.

קשת
השמש במזל טלה ממשיכה להפעיל בעוצמה את בית הרומנטיקה והריגושים שלכם, קשתים. כעת הזמן לעשות דברים באופן מרגש ביותר, ולא לפחד להכנס להרפתקאות ספונטניות – אך מתוכננות היטב בגלל מיקומו של יופיטר במזל שור. זמן מצוין לתרגם רעיונות יצירתיים – לעשייה בשטח.

גדי
נושאי בית ומשפחה עשויים להעסיק אתכם לא מעט גם השבוע, גדיים. השמש במזל טלה מדגישה את הצורך לשנות אוירה בבית, ואכן עדיף לעשות זאת לפני החג. רעיון לא רע אגב הוא גם לעשות את הסדר אצלכם... מרקורי במזל דגים עוזר לכם לסגור מעגלי תקשורת וכעס שנשארו פתוחים.

דלי
השמש הטלאית מגבירה מאוד את האקשן בתחום החברתי שלכם, דליים, וזהו זמן מצוין להכיר אנשים חדשים או לבנות תכניות נפלאות לטיולים בחול המועד, אך רצוי לעשות זאת שעה אחת קודם... מרקורי במזל דגים בהילוך אחורי מדגיש את הצורך לפעול בנחישות בחשבון הבנק שלכם.

דגים
כוכב מרקורי ממשיך לנוע במזל שלכם, דגיגים, ולהביא איתו תקשורת מעניינת הקשורה לעבר, לנוסטלגיה, או לצורך לומר דברים שמזמן לא אמרתם אך בהחלט רציתם. השמש במזל טלה לעומת זאת מאפשרת עשייה מאורגנת מתוכננת ונושאת פירות בחשבון הבנק, ובניית קשרים חברתיים חדשים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully