וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

22.3.2012 / 15:00

השבוע המתחיל ב-25.3.12 יהיה לחוץ ומתוח וכל דבר קטן עלול לגרום להתלקחות רגשית ומילולית. גלו סבלנות והפגינו שליטה בעניינים

על פניו זה נראה כמו אחד השבועות היותר לחוצים של הזמן האחרון, כששלל זויות מתח ממלאות את ימי השבוע ועלולות להביא איתן תסכולים וכעסים, כשדברים לא קורים כפי שרצינו או לא קורים בכלל. המתח הזה עלול להתפרץ ולהביא איתו דרמות וסערות, אם לא נדע להתאפק, להבין שמדובר בסך הכל בנסיון ללמד אותנו לעשות דברים באופן יסודי ומאורגן יותר, ולגלות סבלנות.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין פלוטו היצרי והכוחני. זו אחת הזוויות היותר עוצמתיות שיש באסטרולוגיה, והיא גורמת לכולנו ללכת על חבל דק ונפיץ שטומן בחובו לא רק תסכול כשדברים לא קורים כפי שרצינו, אלא גם פוטנציאל הרסני ואלים, פיזית או מילולית, אישית או גלובלית. כל דבר קטן עלול להפעיל את הזווית הזו, מה גם שהשבוע כולו מתוח ולחוץ, ולכן חשוב עכשיו לעשות דברים באופן מדורג ומשודרג ובעיקר – סבלני. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית? מזלות עקרב, אריה, טלה מאזניים גדי וסרטן.

זוויות המתח של השבוע – כאן נוכל למצוא כמה כאלה: זווית של מתח בין השמש למרס שעלולה להביא איתה תסכול וקוצר נשימה רגשי, זווית של מתח בין ונס הרגשית לסטורן שעלולה לגרום לנו להרגיש לבד במערכה מכל הבחינות, וזווית של מתח בין מרקורי לסטורן שעלולה לגרום לנו להרגיש שלא מבינים אותנו, ולא רואים אותנו ואת הצרכים שלנו. התשובה לכל הזוויות האלה מסתכמת במלים סבלנות – ואורך רוח. ריכוז הזוויות הזה בשבוע אחד עלול לערער לא מעט עצבים, וגם זה קורה: תגובות קיצוניות רק עלולות לגרום לנו לפעול באופן עצבני וסוער, ולהרוס הכל. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית? מזלות גדי, תאומים, בתולה, שור, מאזניים, אריה, טלה, ובעצם... כולנו.

תחזית שבועית

טלה
השמש שוהה עדיין במזל שלכם, טלאים, ומביאה איתה ים של מסיבות הפתעה משמחות... מרס שליט המזל שלכם שוהה עדיין בהילוך אחורי במזל בתולה, אבל השבוע יוצר זווית של מתח מדויקת עם אורנוס התזזיתי שמביאה סערות ודרמות... זהירות!

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור גם השבוע ומביאה איתה רגעים של שקט והרמוניה. אלא שלקראת המשך ואפילו סוף השבוע נכנסת ונוס לזווית פעולה עם נפטון הרגשי, ומצבי רוח משתנים פלוס תחושת אובדן כיוון עלולים להגיע... סבלנות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי ועובר בהמשך למזל דגים הרגשני המאכלס את בית הקריירה שלכם. מעבר לעובדה שאפשר עכשיו לסגור מעגלים הקשורים לקריירה, חשוב להזהר משיקולי דעת מוטעים ולפעול בזהירות רבה..

סרטן
השמש במזל טלה מאירה באור עוצמתי את בית הקריירה שלכם ומפתה לרוץ קדימה עם תכניות פעולה חדשות, אבל הילוכו האחורי של מרקורי במזל דגים עלול להחזיר תכניות לאחור עם צורך בבדק בית משמעותי בנושאי קריירה ודרייב. לאן בדיוק אתם רוצים להגיע?

אריה
ונוס ויופיטר במזל שור דוחפים קדימה את בית הקריירה שלכם אריות, והם עושים זאת בעדינות עם הרבה קסם אישי ויכולת ליצור עכשיו קשרים יעילים ומועילים שיעזרו לכם לאורך זמן. השמש במזל טלה מסמנת כוון: קשרים עם חו"ל עשויים לעזור. וגם נסיעה...

בתולה
מרס ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל שלכם ולהביא איתו צורך לשדרג פעילות וקריירה, בעוד מרקורי במזל דגים בהילוך אחורי בבית הזוגיות והיחסים מראה אל צורך בשדרוג יחסים והגדרות מחדשות של צרכים רגשיים מקשר קרוב.. לא קל, אבל בהחלט מעניין ושווה השקעה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם מכריחה אתכם עדיין לעשות דברים באופן מסיבי אך מעשי, ולשמור את הרעיונות והפלסף לשבוע הבא: התמקדו במעשים – וזה לא קל כשנפטון יוצר זווית עם ונוס וקצת קשה להבין לאן הולכים, איך ועם מי.. גלו יצירתיות – וצאו מהקופסה מבחינת חשיבה.

עקרב
שמש טלאית מאיצה בכם בתחום המקצועי לשדרג להתעדכן ולקדם עניינים, בעוד הילוכו האחורי של מרקורי בבית הרומנטיקה שלכם עלול להביא איתו מחשבות מחודשות על אהבות מהעבר, אקסים ואקסיות מיתולוגיים וידידים שחוזרים באופן פתאומי.. מעניין.

קשת
השמש במזל טלה מעירה את הרומנטיקה הקשתית ואת הלב ביחד איתה, אבל הילוכו האחורי של מרקורי במזל דגים עלול להחזיר אתכם למחויבויות ביתיות, ודווקא שם דברים עלולים לעלות על שרטון.. דברו על מה שחשוב באמת, ואל תשאירו הבטחות ללא כסוי.

גדי
נושאי בית ומשפחה דורשים עכשיו טיפול ושדרוג, וגם נושאים הקשורים לשינוי אוירה בבית או שינוי מקום מגורים עלולים להיות רלוונטיים עם מיקומה של השמש במזל טלה. הילוכו האחורי של מרקורי במזל דגים עוזר לסגור מעגלי תקשורת הקשורים לעבר... סבלנות.

דלי
אתם נכנסים לתקופה מתוחה ולחוצה, דליים, כשהשמש נכנסת לזווית פעולה אגרסיבית עם אורנוס שליט המזל שלכם: הזהרו מקצרים בתקשורת ומהחלטות פזיזות שמביאות איתן דרמות מיותרות: התהליך יחזק בתחילת השבוע הבא. בינתיים – התארגנות מחודשת בתחום הכלכלי.

דגים
משהו מעניין קורה לכם מהשבוע, כשמרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם בהילוך אחורי: הגיע הזמן לסגור מעגלים הקשורים ליחסים ולדיאלוג משפחתי, לשתף ברגשות ובתחושות, לשחרר כעסים ורגשות בכלל, ובעיקר – לנקות משקעים ולדבר על מה שחשוב באמת.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully