וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע המתחיל ב-11.3.12 הוא זמן טוב לחשבון נפש הקשור במעשים וביוזמות. אם אתם רוצים להזיז דברים, אל תישענו רק על המזל

התקשורת שלנו עומדת במרכז האירועים השבוע. מרקורי כוכב התקשורת מתחיל לנוע בהילוך אחורי, ומצטרף בכך למרס כוכב היוזמה שגם הוא בהילוך אחורי, ולכוכב סטורן שהתחיל את הילוכו האחורי לא מזמן גם הוא. הילוך אחורי – משמעו בעיקר צורך אמיתי בבדק בית שיעזור לשפר ולשדרג לא רק את המטרות העתידיות ואת הכישורים שלנו, אלא גם לקיחת אחריות על מעשינו בעבר, בעיקר זה הקרוב, שדרוגם ושיפורם.

המעבר המעניין של השבוע – מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו להילוך אחורי, במזל טלה. מרקורי אחראי על התקשורת שלנו עם אנשים אחרים, הסביבה הקרובה, העולם, ועם עצמנו. כשזה קורה במזל טלה שאחראי על יוזמה ופריצות דרך, זה מאפשר לנו להסתכל שוב על מעשינו ולראות היכן פרצנו דרכים באופן מוטעה, והיכן יכולנו – ולא פרצנו כלל... זמן טוב לחשבון נפש לגבי המעשים ובעיקר היוזמות שלנו, בעיקר אלה הקשורים לעבר הקרוב. מי בעיקר יושפע מהתהליך? מזלות טלה, תאומים, בתולה, ומאזניים.

הזווית הטובה של השבוע – זו הצמידות המקסימה בין ונוס הרגשית שאחראית בין היתר גם על נושאי חומר וכספים, לבין יופיטר כוכב השפע. הצמידות הזו שמתרחשת בדרך כלל פעם בשנה – אלא אם ונוס נמצאת בהילוך אחורי על מיקומו של יופיטר – מאפשרת לנו לפגוש את הטוב שבשני העולמות שלנו, עולם הרגש ועולם ההתפתחות האישית, ולעשות לא רק עבודות עומק על הצד הטוב והמיטיב שבתוכנו, אלא גם לזכות במעט מזל שיכול לעזור לנו במקומות שעד עכשיו נתקלנו בהם רק בקושי ובתסכול. הפניית האנרגיה הזו בדיוק למקומות האלה עשויה להביא איתה הפתעות לטובה, אבל כדי שהן יקרו כדאי שיהיו מלוות ביוזמות אמיתיות, ולא רק בהישענות על המזל. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזניים, קשת, תאומים, עקרב וטלה.

תחזית שבועית

טלה
משהו משמעותי קורה היום במזל שלכם, טלאים: מרקורי כוכב התקשורת עובר להילוך אחורי בן שלושה שבועות במזל שלכם, ומשהו בדיאלוג שלכם עם העולם משתנה באופן משמעותי. הגיע הזמן לסגור מעגלי תקשורת בנושאי זוגיות, יחסים ודיאלוג עם העולם... לא יהיה קל, אבל מעניין.

שור
משהו טוב קורה לכם השבוע, שוורים: לא רק שוונוס הרגשית שליטת המזל שלכם שוהה ב...מזל שלכם – היא גם מתקדמת, מרחיבה אופקים ואפשרויות להיכרות עם אנשים אחרים, ופוגשת בהמשך את יופיטר כוכב השפע: שבוע ממוזל לפנינו, אם תקחו יזומה...

תאומים
על פניו זהו שבוע שבו משתנה מגמת הדברים, וכדאי להיערך בהתאם, תאומימים: מרקורי שליט המזל שלכם עובר להילוך אחורי כבר בתחילת השבוע וישהה בו כשלושה שבועות. מכיוון שזה קורה לכם בבית החברתי, זהו זמן טוב לסגור מעגלים חברתיים, לפני שפותחים חדשים.. .מעניין.

סרטן
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת להילוך אחורי במזל טלה, מתרחש לו בבית הקריירה שלכם, סרטנונים. זהו מיקום שיכריח אתכם לשפץ דיאלוג עם סמכויות, לתקשר אחרת עם הורים, אחראים או בוסים, ולנהל אחרת את הקריירה שלכם: התמקדו במה שיש.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל דגים גם השבוע, והיא עלולה לסבול מחוסר זוויות לכוכבים אחרים, אלמנט שיכריח אתכם לפעול לבד ולקבל החלטות באופן עצמאי, ללא תלות באחרים. בהמשך השבוע יוצרת השמש זווית מתח לסטורן הנוקשה, וחשוב לפעול בזהירות – ובמעשיות.

בתולה
מעברו של מרקורי להילוך אחורי במזל טלה עלול להביא איתו שלושה שבועות שבהם תצטרכו לשמור על עצמכם, ולפעול בזהירות רבה. זהו זמן שבו חייבים לפעול באופן סולידי בתחום הכלכלי ולא לקחת סיכונים, כולל נהיגה בכבישים. המנעו ממאבקי כוח שרק יקלקלו, ולא יביאו תועלת.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת במזל שור, מאזנאים, כשהיא מכריחה אתכם לרדת לקרקע ולהתמקד בצד המעשי של החיים ולא רק בצד הפילוסופי או החברתי. הצמדותה בהמשך השבוע לכוכב יופיטר, כוכב השפע, עשויה להביא איתה לא מעט מזל לאלה מכם שלוקחים יוזמה – ועושים.

עקרב
ונוס הרגשית שוהה עכשיו במזל שור, המאכלס את בית הזוגיות שלכם, עקרבים. זהו מיקום מצוין לאלה מכם שרוצים לעשות עבודה אמיתית על מערכות היחסים ועל התקשורת הזוגית, מה גם שבהמשך עולה ונוס על יופיטר כוכב השפע, ומאפשרת התחלות חדשות. נייס.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם שוהה במזל שור כשהוא הולך קדימה, וזהו פרק זמן פרקטי שבו אתם לומדים - לא תמיד בדרך הקלה – שתהליכים אמיתיים פועלים באיטיות, ולא בשיטת הזבנג וגמרנו. ונוס הרגשית נצמדת ליופיטר בהמשך השבוע, ומביאה איתה רגשות חמים ואפשרויות מעניינות.

גדי
צמידות מעניינת מתרחשת השבוע בבית הרומנטיקה שלכם, גדיים: ונוס הרגשית פוגשת שם את יופיטר הפרקטי לטנגו בשניים שעשוי לחבר רגשות – וכספים, ואת התחום הרגשי לתחום הכלכלי. כניסתו של מרקורי להילוך אחורי במזל טלה, מביאה איתה צורך לשדרג את התקשורת הביתית.

דלי
מעברו של מרקורי להילוך אחורי בבית התקשורת שלכם משמעותי מבחינתכם, כיוון שהוא מסמן סוג של תקשורת שמעדיף לסגור מעגלים תקשורתיים שמיצו את עצמם לפני שייפתחו חדשים, כשתוך כדי התהליך עולה מרקורי שוב על אורנוס שליט המזל שלכם, ומביא קצרים בתקשורת. זהירות.

דגים
התקשורת שלכם הולכת ומשתפרת, דגיגים, כשוונוס הרגשית נצמדת ליופיטר האופטימי במזל שור, שנמצא ב...בית התקשורת שלכם. אופטימיות, גישה חמה ומאפשרת, פתיחות לנושאים חדשים ואפילו צורך בנסיעות לחו"ל – זהו זמן להשקיע בהרחבת אופקים או בפתיחת הלב, ואפילו בשניהם...

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully