וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע המתחיל ב-4.3.12 יהיה מתוח ובלתי צפוי ויביא איתו צורך לשלב בין הלב לצד הפרקטי של החיים. הימנעו מעימותים מיותרים

הכוכב האמיתי של השבוע הזה הוא אורנוס התזזיתי, ומיקומו עלול להביא אלינו את אחד השבועות היותר מתוחים ובלתי צפויים של הזמן האחרון, מיקום שבודק שוב ושוב את הגמישות ויכולת האלתור שלנו יותר מכל דבר אחר בשרשרת של מצבים משתנים, כשהתקשורת שלנו היא זו שנמצאת בלב הסערה. יהיה מעניין.

הזווית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין אורנוס התזזיתי למרקורי כוכב התקשורת, שמגדירה את השבוע כאוסף של רגעים שהפקטור הקבוע בכולם יהיה דווקא השינוי הבלתי צפוי, ויכולת האלתור שלנו תצטרך לעבוד שעות נוספות. צמידות שכזו מביאה איתה הרבה הברקות ותובנות חדשות אבל גם חוסר סבלנות כלפי תהליכים ארוכים או חשיבה איטית, וסערות ודרמות הן פועל יוצא שלה. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות דלי, תאומים, בתולה, טלה ומאזניים.

הזווית המכבידה של השבוע – זו זווית העימות בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה, שהחלה בשבוע הקודם וכעת מגיעה לשיאה. רגש או שכל? נראה שהקונפליקט הזה אינו מקל עם שניהם, אבל אנו נצטרך לשלב לא מעט השבוע בין הלב לבין הצד הפרקטי של החיים, ובזירות פעולה שונות. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות שור, מאזניים, גדי, וטלה.

הזווית המאתגרת של השבוע – זווית העימות בין השמש למרס מגיעה לדיוקה, וחשוב להמנע מחשיבה מרדנית בסמכויות או עשיית דווקא כשאנו יורים רק בגלגלים של עצמנו, בעצם. המנעות מעימותים מיותרים ומדרמות הקשורות לגישה שונה היא ההמלצה שלי, גם – ובעיקר – כשאתם צודקים... מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, טלה, דגים, ובתולה.

המעברים המעניינים של השבוע – מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל טלה והתקשורת שלנו הופכת ילדית, סיפוקית ושמחה. ונוס עוברת למזל שור והרגשות הרומנטיים מתחזקים ואיתם גם הצורך בפינוקים. שוורים, טלאים, תאומים ובתולות הם אלה שירגישו זאת בעוצמה הרבה ביותר.

תחזית שבועית

טלה
יש לא מעט אקשן בתחילת השבוע במזל שלכם, טלאים. כוכב מרס שליט המזל שלכם נמצא בזווית מול השמש שמביאה איתה עימותים מסוגים שונים, מרקורי עובר למזל שלכם ומשפר תקשורת, וונוס הרגשית עוברת לבית הכספים שלכם, ומשפרת את המצב. כדאי לעזור לה, ולחזור ליציבות.

שור
משהו טוב קורה לכם השבוע, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם ששהתה במזל טלה יוצרת זווית עימות מכבידה עם סטורן הנוקשה, ו...עוברת למזל שלכם. הלחצים יורדים, אפשר לנשום לרווחה, להוריד את הרגל מהגז, ולחזור להתפנק. כן, הגיע הזמן להרמוניה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל טלה האסרטיבי, ונצמד לכוכב אורנוס התזזיתי. זה אומר שהשבוע עלול להיות קפריזי ודרמטי, סוער ותזזיתי מאוד. זווית של מתח עם סטורן מביאה צורך דווקא עכשיו להשקיע חשיבה ולהזהר בתחום הכלכלי.

סרטן
שלושה כוכבים – מרקורי, ונוס ואורנוס – שוהים להם עכשיו בבית הקריירה שלכם, סרטנונים, ומדגישים את הצורך לפעול באופן אסרטיבי יותר בנושאי קריירה, לשדרג תדמית, להיות ראש גדול, ולהסתער קדימה אך בזהירות שלא להרוס הכל בהחלטות פזיזות ושליפות מהשרוול.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לשוט במזל דגים ולהביא לא מעט מצבי רוח, שמשתלבים היטב בחורף הקר שלנו, כשהאריה שלנו פשוט לא מת עליו, על החורף הזה... אבל זווית של עימות בין השמש לבין מרס שממול מעירה את האריות, ורק חשוב להזהר שהשאגות לא יהרסו קשרים יפים...

בתולה
השמש עדיין שוהה במזל דגים בבית הזוגיות שלכם, בתולות, אלמנט שאומר שלמרות כל האקשן התזזיתי מומלץ דווקא עכשיו להשקיע במערכות היחסים שלכם ובתחום הזוגי בפרט. צמידות בין מרקורי לאורנוס עלולה להביא קצרים בתקשורת בעבודה ובנושאים מקצועיים. זהירות!

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל טלה שממול ועדיין מביאה איתה כמה דרמות פה ושם בתחילת השבוע, בעיקר כשהיא יוצרת זווית של עימות עם סטורן הנוקשה שממול. אולם בהמשך עוברת ונוס למזל שור, הרוחות נרגעות בהדרגה, ואפשר להתחיל לחזור להתפנק, נסיכים.

עקרב
יופיטר כוכב השפע שנמצא עכשיו במזל שור עוזר לכם לקדם נושאים הקשורים ליחסים ולדיאלוג עם בני ברית, ואליו מצטרפת השבוע גם ונוס הרגשית וביחד איתו עוזרת להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור ליכולת שלכם להרחיב שטחי פעולה בעזרת אנשים אחרים. זמן לפעול, ובשניים.

קשת
מרקורי וונוס נמצאים עדיין בתחילת השבוע בבית הרומנטיקה שלכם, והשניים עשויים להביא איתם עדיין לא מעט סערות ללב הקשתי הדרמטי. אין כמו אהבה, או לפחות הדרמות סביבה עד שוונוס עוברת למזל שור. השמש במזל דגים לעומת זאת מפצירה בכם להשקיע יותר במשפחה, בבית ובסביבתו. נסו...

גדי
נושאי בית ומשפחה תופסים נפח לא קטן בתחילת השבוע, כשגם מרקורי מצטרף לחגיגה ומביא איתו צורך בתקשורת משופרת עם בני הבית, כמו גם רצון לארח או להתארח. זה בדיוק הזמן לעשייה משותפת עם המשפחה, לבילוי כיפי של ביחד, ואולי גם למחשבות על שינוי מקום מגורים.

דלי
על פניו זה נראה כמו שבוע סוער למדי, שבו אורנוס שליט המזל שלכם צמוד למרקורי כוכב התקשורת, והדיאלוג שלכם עם העולם עלול להיות דרמטי ולא פשוט. חשוב להזהר עכשיו מהתעקשות על פרינציפים ועקרונות מיותרים, ולחשוב פעמיים לפני שמחליטים לשבור את הכלים.

דגים
השמש עדיין שוהה במזל שלכם, דגיגים, ועדיין נחגגות להן מדי פעם מסיבות יומולדת לדגיגים שמופתעים כל פעם מחדש שבאמת חוגגים להם... מרקורי ששוהה עכשיו בבית הכספים שלכם מאפשר לקבל עצות טובות שיעזרו לכם ליצב את חשבון הבנק. ונוס עוברת למזל שור, והקסם האישי חוזר...

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully