וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

23.2.2012 / 18:40

בשבוע המתחיל ב-26.2.12 חשוב לשים את הדגש על לקיחת אחריות, קבלת החלטות ומתן פתרון לקונפליקטים שיתעוררו ברמה המקצועית והמשפחתית

שבוע של עימותים ווויכוחים עלול לעבור עלינו, עם לא מעט קשיים בתקשורת והזדהות יתר עם המלים שלנו. חשוב לעשות הפרדה, לא לשבור כלים ולהמנע מניתוקים מסוגים שונים – פשוט חבל...

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין סטורן הנוקשה. הזווית הזו מחייבת אותנו לא רק להזהר במלים שלנו, אלא גם להזהר שלא לנהל תקשורת פסימית, לקטר ולרכל, וליצור מצג נוקשה ולא מתפשר או שמח מול העולם שמחכה מאתנו דווקא למלים רכות ויצירתיות יותר. מרקורי שוהה עדיין במזל דגים זה השבוע האחרון, וכדאי לערב תחושות בטן ואינטואיציה בהחלטות שלנו, אבל להבדיל באופן ברור בין האישי ללא אישי בתקשורת הקרובה. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, גדי, ודגים.

הרגשות השבוע – לא קלים: ונוס הרגשית יוצרת זווית של עימות וכובד עם סטורן הנוקשה שממול, ואנו עולים להרגיש שכבד לנו על הלב, ושהעולם ממטיר עלינו ים של משימות ומטלות שדורשות מאתנו הרבה יותר ממה שאנחנו יכולים להעמיס על כתפינו הצרות. חשוב לדעת להבדיל בין משימות שהן הכרחיות לבין מטלות שהן בסך הכל טכניות או סוגרות מעגלים, ולהעדיף את אלה שהן בנפשנו ובמקביל למצוא גם זמן פנאי איכותי לעצמנו. הגישה הפסימית עלולה להחליש את כוח הרצון שלנו, וחשוב להזהר שלא לאבד תכניות פעולה נאות בגלל חולשה של רגע. למרות שהזווית תגיע לשיאה רק בסוף השבוע, היא משפיעה בעצם גם על השבוע כולו. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, גדי וסרטן.

המתחים השבוע – לא קלים, והם בעצם אלה שמכתיבים לנו את סדר הפעולות הרבה יותר מהגישה האקטיבית השמחה ומהצורך בריגושים. אולי משום כך חשוב לשים את הדגש השבוע על לקיחת אחריות מצד אחד ופתרון לקונפליקטים שעלולים להתעורר הן בצד המקצועי והן בצד המשפחתי ולעיתים כשהם אלה מול אלה, וקשה לנו לדעת היכן לשים את כובד העשייה האמיתי שלנו. החלטה והליכה עד הסוף – זה האישו. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהקונפליקטים האלה? מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת, גדי וסרטן.

תחזית שבועית

טלה
על פניו זהו שבוע עצבני ואפילו אגרסיבי משהו. השמש יוצרת זווית של עימות עם מרס שליט המזל שלכם, וקונפליקטים עלולים להתפתח עכשיו עם סמכויות שממול שלא מבינות את רוח הדברים ומנסות ללמד אתכם משהו... אלתשברו את הכלים, טלאים. מרקורי עובר למזל שלכם, והמלים חוזרות...

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל טלה העצבני ונראה שגם השבוע הזה הולך להיות חסר שקט ומתסכל למדי, כשאתם לא מספיקים הכל ועוד חוטפים כמה צעקות מיותרות. זווית של ונוס עם סטורן עלולה להכביד מאוד, להביא ביקורתיות יתר, ולגרום ללחץ כספי. זהירות...

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר בסוף השבוע למזל טלה האסרטיבי, אחרי שבוע עגמומי משהו במזל דגים הרגשני, והדיאלוג עם הועלם בבת אחת משנה פאזה והופך להיות אקטיבי, שמח, אבל.. גם כוחני משהו. כל מה שצברתם בחודש האחרון עלול להתפרץ עכשיו: אל תאבדו פרופורציות..

סרטן
מרקורי שעובר השבוע למזל טלה מצטרף לוונוס שכבר נמצאת שם ושניהם חוגגים בבית הקריירה שלכם, עוזרים לכם לשדרג תדמית, לדפוק הופעה, ולקדם יוזמות ותכניות פעולה בסיועו של העולם שעשוי לחייך אליכם פתאום וללא סיבה מוגדרת... העבירו הילוך, סרטנונים!

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים הרגשני בחוסר שקט, ו והדרמות שהיא יוצרת עלולות להתפרץ כשהיא נכנסת לזווית העימות עם כוכב מרס שנמצא ממש ממול, מה שמצביע על אפשרויות של מאבקי כוח ואגו, גישה תוקפנית וכוחנית, וקושי להתמודד עם מצבי לחץ.. קרפול!

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם מבלה את רוב השבוע כשהוא במזל דגים מול המזל שלכם, ומאפשר שבוע אחרון של דיאלוג רגשני וזוגי עם לא מעט מלים רכות ודיאלוג מתוק בינו לבינה. בסוף השבוע עובר מרקורי למזל טלה, והאנרגיה שלכם משתנה: הגיע הזמן לפעול בזהירות, ולא לקחת סיכונים!

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל טלה ממש ממול וזה לא הזמן שלכם מבחינה רגשית והרמונית כמו שאתם אוהבים... נראה שכמעט כל מה שאתם עושים מביא איתו דרמה כזו או אחרת. זווית בין ונוס לסטורן בהמשך מצריכה חשיבה כלכלית מדויקת ועשייה חכמה של עקב בצד אגודל.

עקרב
פלוטו שליט המזל שלכם ממשיך לנוע קדימה, ולאפשר לכם לפגוש אפשרויות חדשות ומרתקות לעשייה ופעולה. מעברו של מרקורי למזל טלה מקום בו נמצאת גם ונוס מאפשר לכם לתעל את האנרגיה החזקה והיצירתית שלכם לנושאי עבודה ולתחום המקצועי: התמקדו בטווח הארוך.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם זז קדימה ומזיז גם אתכם, אלא שבמזל שור הוא נע לאט והדברים אכן קורים אבל הנשמה יוצאת עד שהם מתממשים בשטח, בעיקר מה שאתם רוצים באמת. מעברו של מרקורי לבית היצירתיות שלכם מקום בו נמצאת גם ונוס מאפשר ביטוי יצירתי במיוחד, ו..הרבה רומנטיקה.

גדי
ונוס שוהה במזל טלה ומעדנת את הרגשות, בעיקר בכל מה שקשור לבית ולמשפחה. אולם זווית שיוצרת ונוס בהמשך השבוע עלולה לגרום לקצרים בתקשורת עם אנשים קרובים ולמתחים שהולכים ומתחזקים בהמשך, וכדאי שלא להסחף אלא לדבר על מה שמציק באמת, ולא לשמור בבטן.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל טלה בסוף השבוע, ומיד נצמד לאורנוס שליט המזל שלכם, הצמידות הזו היא תקשורתית במיוחד: שימו דגש מיוחד על המלים שלכם אבל הזהרו מחוסר סבלנות כשדברים לא קורים בקצב שאתם רוצים, או כשאתם מאבדים שליטה: ניתוקים וכעסים רק יגרמו לכם נזק.

דגים
השמש ממשיכה לנעו במזל שלכם, דגיגים, ומביאה איתה מעבר ליום ההולדת שנחגג או שיחגג גם כוח ועוצמה להזיז דברים. מרקורי עדיין במזל שלכם בתחילת השבוע, וכדאי לנצל את המומנטום ולדבר, לשתף ולחלוק את שעובר עליכם כולל שיחות משמעותיות, כי תיכף הוא עובר למזל טלה.. מוב איט!

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully