וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

16.2.2012 / 17:25

בשבוע המתחיל ב-19.2.12 יבלוט הצד האינטואיטיבי והרגשי בחיינו, ונרגיש קושי לפעול באופן הגיוני וראציונלי גם במצבים הדורשים עובדות בשטח

החיים הופכים השבוע רגשיים ורגשניים יותר, כשהשמש עוברת למזל דגים השייך ליסוד המים האמוציונלי, ונצמדת לכוכב נפטון המערפל והמטשטש. ביחד עם ונוס הרגשית והזווית שלה עם מרס, נצטרך להשקיע זמן איכות נוסף כדי שלא לאבד את הצפון.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל דלי החברתי והפתוח, למזל דגים הרגשני והמופנם מקום בו נמצא גם מרקורי כוכב התקשורת שלנו, שיוצר עכשיו מוקד פעולה רגשי במיוחד שבגללו אנו עלולים לסבול ממצבי רוח משתנים במהירות, חוסר יציבות רגשית, וקושי להיות פרקטיים ולהצמד לצד המעשי שלנו ולפעול ממנו. כעת נרגיש ביתר עוצמה את הצד האינטואיטיבי והרגשי בחיינו, ואת הקושי לפעול באופן הגיוני וראציונלי גם במצבים שלכאורה דורשים רק עובדות ונוכחות. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דגים, דלי ובתולה.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין נפטון המטשטש ומערפל. לא רק שהשמש עוברת למזל דגים הרגשי – הצמידות עם נפטון מביאה איתה גם קושי לעשות דברים באופן פרקטי ולראות את העובדות כפי שהן כשהשפעתו של נפטון עוד מקצינה את הצד הרגשי שבכולנו. אולי משום כך כדאי להעביר את הפגישות החשובות וההחלטות המשמעותיות שלנו לשבוע הבא, אם אפשר. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, דגים, בתולה, דלי, עקרב ושור.

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית שוהה במזל טלה הסוער והדרמטי, וחלק מהיחסים שלנו נראים בהתאם. זהו זמן שבו יוצאים דברים שעד עכשיו שכבו מתחת לפני השטח, ולא מעליו. זווית של מתח שיוצרת ונוס בהמשך השבוע עם כוכב מרס עלולה להביא איתה גישה צינית ואגרסיבית עם מינון גבוה של סערות ודרמות ביחסים הקרובים שלנו. נסו לא לשבור את הכלים בגלל סיבות של מה בכך, ולהזהר מקצרים בתקשורת. מי בעיקר יושפע ממיקומה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, טלה גדי וסרטן.

תחזית שבועית

טלה
ונוס שוהה עדיין במזל שלכם ומביאה איתה רגעים יפים של תקשורת נלהבת, ופה ושם אפילו אהבה. אולם זווית של מתח שיוצרת ונוס בהמשך השבוע עם מרס שליט המזל שלכם עלולה לגרום ללחצים ומתחים ביחסים: נסו לוותר ולגלות איפוק.

שור
ונוס שליט המזל שלכם נמצאת עדיין במזל טלה, ויש לא מעט לחצים בסביבה ומאחורי הקלעים. נראה שחשוב עכשיו יותר להוציא לשתף ולדבר ולא לשמור דברים בבטן. כעת הזמן לדיאלוג אמיתי, ולשיחות נפש שנוגעות בדיוק במה שחשוב. חכו עם יוזמות.

תאומים
השבוע מתחיל עדין אבל ממשיך קצת אגרסיבי: מרקורי שליט המזל שלכם נמצא במזל דגים העדין בבית הקריירה שלכם, אבל בהמשך השבוע נכנס עמוק יותר ויותר אל תוך זווית העימות עם כוכב מרס, שמביאה איתה ויכוחים ועימותים. שמרו על קור רוח.

סרטן
ונוס ששוהה במזל טלה הופכת אתכם אמביציוזיים מאוד, וזהו זמן טוב לשפור עמדות מול בוסים, אחראים ואפילו הורים. השמש שעוברת למזל דגים מביאה איתה סקרנות רבה, וגם צורך להרחיב אופקים ואזורי פעולה. זמן טוב לחיזוק או ליצירת קשרים מחודשים עם חו"ל.

אריה
המעורבות הרגשית שלכם הופכת גבוהה במיוחד, אריות, כשהשמש שליט המזל שלכם עוברת למזל דגים העדין והרגשני, ואף נצמדת לכוכב נפטון המטשטש ומערפל. זהו זמן שבו חשוב וכדאי להזהר משיקול דעת גרוע: דחו החלטות חשובות לשבוע הבא.

בתולה
גם השמש שעוברת למזל דגים השבוע וגם מרקורי שליט המזל שלכם שכבר נמצא שם, מצביעים על דרך פעולה שבה כדאי להתמקד השבוע: שיחות עומק בגובה העיניים. זמן לדיאלוג אמיתי שבא מהלב, לשתוף בפחדים כמו גם בתכניות, ולהשקעה בקשרים הקרובים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת עדיין במזל טלה שממול, והצורך לשמור על איזון ולא להכנס לעימותים או לדיאלוג קשוח משמעותי מתמיד, אך לפעמים נראה בלתי אפשרי... חשוב להבהיר עמדות, לדבר על הכל, לפתוח דברים בכנות, ולא לשמור אינפורמציה לעצמכם.

עקרב
המעורבות הרגשית קטנה בהדרגה כשוונוס הרגשית יוצאת מזווית הפעולה עם פלוטו הכוחני, והדברים הופכים מעשיים ורגועים יותר. מעברה של השמש למזל דגים, מקום בו נמצא גם מרקורי, מחזק את הצורך בביטוי האישי, ובהשקעה רומנטית: הגיע הזמן לאהבה.

קשת
נושאי בית ומשפחה עשויים לעמוד על הפרק באופן משמעותי בתקופה הקרובה, כשגם מרקורי וגם השמש שוהים במזל דגים, ומדגישים את הצורך בשפור תקשורת עם בני הבית כמו גם בקרבה גדולה יותר, ובעשייה משפחתית משותפת. שימו דגש על הביחד הביתי.

גדי
מעברה של השמש השבוע למזל דגים מקום בו נמצא גם מרקורי כוכב התקשורת, מדגיש במיוחד לא רק את תחום התקשורת בחייכם אלא גם את הצורך לעמוד במרכז ההתרחשות הסביבתית, לקדם רעיונות ויזמות, ולצאת לפגישות שעוזרות ליצור מציאות חדשה ואסרטיבית.

דלי
השמש עוברת השבוע לבית הכספים שלכם, דליים, ומדגישה את הצורך להשקיע חשיבה מחודשת בכל מה שקשור לנושאי חומר וכספים, ולבנות לכם בסיס כלכלי עוצמתי, לסגור חובות ואוברדראפט, ולחזור לאיזון. תנו למה 'בטחון' משמעות גדולה יותר בחייכם.

דגים
מזל טוף, דגיגים! השמש עוברת השבוע למזל שלכם, החיוך מתחזק בהדרגה, פתאום מגיעה גם עוצמה שמאפשרת לבצע מטלות שהיו רק בגדר תכנון בשבוע שעבר, והתקשורת שלכם משתפרת להפליא: הגיע הזמן לפתוח דלתות, לנהל פגישות חשובות, ולרוץ קדימה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully