וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע המתחיל ב-12.2.12 הרגשות יהיו סוערים במיוחד ויביאו איתם דרמות וסערות מסוגים שונים. מומלץ לנשום עמוק ולחכות שהעניינים ירגעו

על פניו, נראה שהמעורבות הרגשית של כולנו גבוהה השבוע במיוחד, וכמעט בכל התחומים, אך בעיקר בנושאים הקשורים למערכות יחסים, עסקים ותקשורת בין-אישית. הבעייתית ביותר היא הפרשנות הרגשית שאנו נותנים לכל מילה ומחווה שעושה הזולת, ורק מאמץ אמיתי להגיע למודעות ביומיום שלנו, להתבונן באחרים כמו גם בעצמנו מבחוץ ויכולת לראות את הדברים באור הנכון וללא מעורבות רגשית גבוהה מדי, תמנע קצרים בתקשורת. לא הכל אישי כל כך, חברים...

הזווית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי כבר בסוף השבוע הזה. הזווית הזו הלכה והקצינה את עולם הרגש לאורך השבוע עד שהיא מגיעה לשיאה, אלמנט שמביא איתו בעיקר חוסר סבלנות וסובלנות ביחסים כמו גם היעדר פרופורציות בדיאלוג הזוגי ובמערכות היחסים שלנו. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזניים, דלי וטלה.

הרגשות השבוע – סוערים במיוחד, כשבהמשך השבוע נצמדת ונוס הרגשית גם לפלוטו היצרי והכוחני: כאן יש פחות קצרים בתקשורת ויותר דרמות וסערות מסוגים שונים, ותיאטרון הרגש עובד שעות נוספות. כדאי להזהר משבירת כלים גם כשמאוד מתחשק, ולזכור לפני שמנתקים קשרים שבשבוע הבא ונוס יוצאת מהצמידות, והחיוך חוזר לאיטו. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב ודלי.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל דלי החברתי אל מזל דגים הרגשי. המעבר הזה הופך את התקשורת שלנו לרגשנית במיוחד עם נטייה נוסטלגית ואיבוד פרופורציות מסויים בכל מה שקשור לעובדות בשטח. מי יושפע מהמעבר? מזלות דגים, בתולה, תאומים וקשת.

התקשורת השבוע – זוהי תקשורת רגשית ולא מעשית, כשבהמשך למעבר מרקורי למזל דגים נצמד גם מרקורי במקביל לנפטון שליט מזל דגים, אלמנט שמביא איתו המשך שבוע מעורפל ומבולבל יחסית, שבו גם שיקול הדעת המעשי שלנו אינו במיטבו. מי בעיקר יושפע מהמעבר והצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת ותאומים.

ועד שנדע ונבין שהחיים הם אוסף של זרמים שונים שכל אחד מהם מפעיל צד אחד שבנו, ונוכל לחבר אותם לזרם אחד יציב המורכב מכולם ולהסתכל באומץ במראה שלפנינו –
שבוע טוב!

תחזית שבועית

טלה
אין ספק שוונוס ששוהה במזל שלכם משפיעה עליכם, אבל לא ברור בדיוק אם לטוב או לרע: מצד אחד, ונוס רגשית ונעימה ומביאה איתה הרמוניה הצלחה ואפילו אהבה, מצד שני כשהיא צמודה גם לאורנוס התזזיתי וגם לפלוטו הכוחני הכל עמוס רגשית עד להתפקע... נסו לקחת את הטוב מכל דרמה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל טלה ומביאה איתה כעסים, תסכולים ופה ושם גם קצרים בתקשורת מאחורי הקלעים, כשהיא נצמדת מצד אחד לאורנוס התזזיתי, רועמת במעלה מזל טלה הזקוק לסיפוקים מיידיים עם צורך ילדותי של כאן ועכשיו ואז נצמדת לפלוטו הכוחני: הסערות באוויר, קחו אותן באיזי...

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר שינוי משמעותי השבוע. הוא יוצא ממזל דלי החברתי והחביב ועובר למזל דגים הרגשני והרגיש, תוך שהוא נצמד לכוכב נפטון שנמצא ממש בתחילתו. הרגישות הופכת גבוהה מתמיד ומצבי הרוח לא יציבים, אבל מצד שני היצירתיות – גבוהה מאוד. אל תאבדו פרופורציות..

סרטן
ונוס שוהה עכשיו בבית הקריירה שלכם, סרטנונים, והיא מביאה איתה לא מעט אקשן חביב וגם כמה הזדמנויות להצלחה. אולם הצמידויות שלה הן לאורנוס התזזיתי והן לפלוטו היצרי עלולות להביא איתן בצד כמה פריצות דרך מעניינות גם כמה עימותים רגשיים... זה עלול להיות לא קל, אבל זמני וחולף.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם מבלה גם השבוע במזל דלי, אבל כבר אפשר לראות מרחוק את האקווריום של מזל דגים ואפילו להרגיש אותו כשהשמש נכנסת לצמידות עם נפטון שליט המזל הזה, והכל הופך לאיטי, רגשני, נוסטלגי ולא ברור. החזיקו חזק במוט האוהל, ותנו לרגש לדבר – אבל לא להציף...

בתולה
מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו יכולת לסיים התחלות או להזיז דברים ששנים לא זזו, ומצד שני – לתקוע דברים שהיו אמורים כבר לצאת לאור רק בגלל שהם לא טובים מספיק. מעברו של מרקורי שליט המזל שלכם למזל דגים ממול משפר את התקשורת הזוגית, אבל מקשה על הצד המעשי שלכם.

מאזניים
זה עלול להיות שבוע סוער ומסעיר, כשוונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל טלה בבית הזוגיות שלכם עם אנרגיה ריגושית ברמה גבוהה ולא קלה, והדרמות משתוללות כשהיא נצמדת מצד אחד לאורנוס התזזיתי כבר בסוף השבוע הזה ובהמשך – לפלוטו היצרי והכוחני. נסו לנווט בחכמה, ולא להרוס קשרים.

עקרב
אין ספק שהמעורבות הרגשית שלכם גבוהה מאוד השבוע, כשוונוס שאחראית על כל נושא הרגש במפת הכוכבים נצמדת לאיטה לפלוטו העוצמתי שליט המזל שלכם, מביאה איתה סופר דרמה לכל נושא ועוצמה רגשית גבוהה במיוחד שעלולה להרוס ולא לבנות אם תאבדו את הראש. אז... בעדינות – אך בתקיפות!

קשת
ונוס הרגשית שממשיכה לנוע, להקסים ולזעזע במזל טלה משפיעה גם עליכם קשתים, כשהיא עושה זאת בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם ומביאה איתה הרבה התלהבות ותשוקה למערכות היחסים שלכם, ולדיאלוג הזוגי בפרט. זמן מצוין לעשות בעיקר את מה שאוהבים ובדרך שאוהבים: בכיבוש – ובסערה.

גדי
מיקומה של ונוס הרגשית במזל טלה כשהיא נצמדת גם לאורנוס התזזיתי וגם לפלוטו היצרי עשוי להביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד לנושאי בית ומשפחה. מצד אחד הקרבה גדולה יותר ואפשר לחוות ריגושים לא קטנים בתקשורת עם הבית, ומצד שני – דווקא כאן עלולות להתחולל סערות... באיזי!

דלי
זה השבוע האחרון שהשמש ממשיכה לנוע במזל שלכם, דליים, וכדאי לנצל ימים אלה כדי לפעול באופן חכם, עדין ובעיקר עוצמתי עם המומנטום ומעבר ליום ההולדת שנחגג או שיחגג גם להשתמש בכוחה של השמש כדי להזיז דברים, להתיידד מחדש עם העולם וחברים שנעלמו להם, ו...לחזור לעצמכם.

דגים
משהו טוב קורה לכם השבוע, דגיגים: מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם - זמן ללמוד לא רק לדבר אלא גם לשתף אחרים, ועם מעברו של נפטון בשבוע שעבר למזל שלכם אכן קורה לא מעט. זמן לתרגם רגשות למילים, להסעיר מוחות, ולתת ליצירתיות פלטפורמה הולמת כדי לבטא – ולהתבטא.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully