וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע המתחיל ב-5.2.12 החיים הופכים להיות נלהבים ומרגשים יותר, אבל כדאי להזהר במילים ובעיקר בפרשנויות שלנו למצבים שונים ולדברים שנאמרים

נראה שזה אחד השבועות שבהם מספר האירועים הכוכביים הוא רב מהרגיל, ותקצר היריעה. גמישות ויכולת הסתגלות במקום גישה נוקשה ולא מתפשרת, יעזרו לנו לצלוח את השבוע ברגל ימין.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית המתח בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה. הזווית הזו עלולה להביא איתה מתחים בזוגיות וביחסים, וחשוב לפעול באופן עדין והרמוני ולא להתבצר בעמדות נוקשות. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, וגדי.

המעבר המעניין של השבוע - זהו מעברה של ונוס ממזל דגים הרגשני וההרמוני, למזל טלה האסרטיבי והיוזם. המעבר הזה ישפיע על כולנו מבחינה רגשית, ונראה שחוסר הסבלנות עשויה להיות מנת חלקם של הזוגות שבינינו, והיא תגיע גם למערכות היחסים בכלל ביחד עם הצורך בסיפוקים מיידים מסוגים שונים. חשוב עכשיו לפעול בנחישות ובאומץ ביחסים, אבל להזהר מגישה בוטה ואסרטיבית מדי. מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות טלה, שור, עקרב ומאזניים.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של כוכב נפטון שליט מזל דגים, כשהוא חוזר למזל דגים אחרי שנים רבות במזל דלי. נפטון שוהה 12 או 13 שנים במזל כשהוא מביא איתו איכות מאוד מעניינת שמורכבת מרוחניות, רגשנות וגישה יצירתית. אולי זה הזמן להמציא את הצד הרגשי והרוחני אצל כולנו מחדש... מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות דגים, בתולה, תאומים וקשת.

התקשורת שלנו השבוע – עוברת מהפכים לא קטנים. מרקורי כוכב התקשורת שלנו יוצר זווית לא קלה לסטורן בתחילת השבוע שמכבידה מאוד על המלים שלנו והופכת אותנו לנוקשים במיוחד, ולקראת סוף השבוע – זווית עם מרס האסרטיבי, שהופכת אותנו חסרי סבלנות ועצבניים מאוד עם פתיל קצר. אם נוסיף לכך את קרבתה של ונוס לאורנוס שגם היא מביאה איתה עצבנות ליחסים, נבין שזה הולך להיות שבוע שבו נצטרך כולנו לגלות סבלנות – והרבה...

תחזית שבועית

טלה
משהו טוב קורה לכם השבוע, טלאים. ונוס עוברת למזל שלכם ותשהה שם כחודש ימים, מעין פיצוי קטן על הילוכו האחורי של מרס שליט המזל שלכם שעושה לכם לא מעט בלגן. הגיע הזמן לשפץ מעט את הלב אבל לסירוגין – להזהר השבוע בתקשורת שלכם מגישה קיצונית. חשבו פעמיים לפני שאתם כועסים.

שור
החיים הופכים להיות אסרטיביים במיוחד, כשוונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל טלה. המיקום הזה לא יעשה לכם חיים קלים וכדאי להתכונן לאקשן רב במיוחד. צמידות מדויקת בין ונוס לאורנוס התזזיתי עלולה להביא איתה במקביל גם קצרים בתקשורת ודרמות מסוגים שונים. זהירות!

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל דלי החברתי, ונראה שהחיים הופכים להיות קלילים וזורמים במיוחד, תאומימים. ברם אולם אין טוב בלי רע בכוכבים: בהמשך השבוע יוצר מרקורי שליט המזל שלכם זווית של מתח עם כוכב מרס, והרגישות שלכם גוברת ועלולה להפוך כל ויכוח לסערה של ממש. סבלנות, תאומימים!

סרטן
מעברה של ונוס הרגשית למזל טלה השבוע מעיר את הצד האמביציוזי הטמון בכל סרטן שהוא. זהו מיקום שמדגיש בעיקר את הצורך שלכם לפעול באופן אסרטיבי יותר, כשוונוס מביאה איתה גם לא מעט בונוסים קטנים של רגשות, דיאלוג מתוק עם פרטנרים, ופה ושם אפילו שדרוג של התדמית שלכם והופעה מרשימה במיוחד.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה גם השבוע במזל דלי שמול המזל שלכם, אלמנט שמביא איתו בעיקר את היכולת לדבר בגובה העינים, לשתף מלב אל לב, ולהתמקד עדיין במערכות היחסים הקרובות שלכם ובכל מה שקשור לזוגיות בכלל. זמן מצוין גם למצוא לכם שותף לדבר או לחיים, אם תפתחו את הלב...

בתולה
מרס ממשיך לסגת במזל שלכם כשהיא מביא איתו עדיין שלל מעגלים הזקוקים לסגירה, ביחד עם היכולת לשדרג את הפעולות שלכם אם תטו אוזן לתהליך ותשתפו איתו פעולה. זווית של מתח בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין מרס עלולה להביא איתה תקשורת אגרסיבית וביקורתית משהו, וכדאי לחשוב פעמיים לפני שמפרשים את הזולת.

מאזניים
זוהי תקופה מעניינת, שכן ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת עכשיו במזל טלה בבית הזוגיות שלכם, מביאה איתה ויברציות אגרסיביות מעט וחוסר סבלנות וסובלנות, ומצד שני – דווקא עכשיו אפשר אולי להפתח לדיאלוג זוגי אמיתי כשהיכולת שלכם לבטא רגשות אותנטיים ולומר בקול רם את מה שבאמת חשוב לכם, מודגשת במיוחד.

עקרב
השמש ומרקורי במזל דלי מעודדים עדיין השקעה בנושאי בית ומשפחה, ואולי זה גם זמן טוב לשפץ ולארגן את הבית מחדש או לשנות אווירה. מעברה של ונוס למזל טלה מביא איתו יכולת להשקיע יותר בעבודה ובמקביל – בבריאות שלכם. הגיע הזמן גם לטפל בגוף, ללכת לבדיקות או טיפולים, או להכנס לחדר הכושר.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם רץ קדימה במזל שור ומצביע על הצורך לממש תכניות ולא רק לדבר עליהן. ונוס שעוברת למזל טלה פותחת עבורכם את הלב ובגדול: הגיע הזמן ליהנות ולבלות, וגם להפתח לצד הרומנטי שלכם. ונוס עשויה להביא איתה גם אהבה אמיתית בבית הרומנטיקה שלכם, אם באמת תפתחו את הלב...

גדי
השמש ומרקורי שוהים שבוע נוסף בבית הכספים שלכם, ומאותתים על יכולת מוגברת לשדרג את הצד הכלכלי אם תעשו רק מאמץ קטן. סטורן שליט המזל שלכם נמצא ממש על ספו של מזל עקרב, והמעורבות הרגשית הולכת וגדלה. ונוס הרגשית מביאה את האהבה והרגשות על הבית והמשפחה... הגיע הזמן לשדרג קשרים משפחתיים.

דלי
השמש ומרקורי שוהים עדיין במזל שלכם, ומביאים איתם יכולת לקדם נושאים שחשובים לכם וגם שיחות נפלאות שיכולות לסייע ביוזמות חדשות. נצלו את המומנטום הזה – ורוצו קדימה, כשוונוס שעוברת השבוע למזל טלה ולבית התקשורת שלכם מביאה איתה כושר שכנוע מקסימלי, וים של קסם אישי.

דגים
ונוס עוברת השבוע מהמזל שלכם למזל טלה, ונראה שהחיים הופכים להיות מעשיים יותר. ונוס הולכת לשפץ מעט את בית הכספים והתחום הכלכלי ולהביא איתה גם כמה בשורות טובות ואפילו יכולת משופרת בנושאי הכנסה, אולם חשוב במיוחד עכשיו להזהר מהוצאות גבוהות שלא לצורך ולהמנע מבזבוזים... בדקו טוב את החשבונות.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully